כל מה שאתם צריכים להכין לקראת החתונה הייחודית שלכם

ארגון חתונה כולל המון סעיפים ברשימה – שמלת חתונה, טוקסידו, נעליים, טבעות אירוסין, קייטרינג, אורחים, לוקיישן, צלמים, פרחים, אלכוהול ועוד הרבה הרבה יותר. על פניו נשמע כמו אירוע משמח ומרגש אבל בפועל, רוב האנשים נושמים לרווחה רק כאשר יום החתונה נגמר והכל מאחוריהם.

אבל בלי פאניקה – ארגון חתונה מוקפד והיערכות נכונה יכולים לעזור ולהפוך את התקופה לפחות מלחיצה ואת האירוע ליותר מיוחד. אז הכנו לכם רשימה של כל הדברים שעליכם לארגן לקראת החתונה המיוחדת שלכם.

טבעות בעיצוב אישי יצרו רושם מיוחד

הטבעות הן גולת הכותרת של האירוע, וטבעות בעיצוב אישי יכולות להפוך את החתונה שלכם להרבה יותר מיוחדת וליצוק לתוכה משמעות. אצל מאור תכשיטים טבעות אירוסין וטבעות נישואין בעיצוב אישי הן שם המשחק.

אם אתם רוצים להפוך את הטבעות שלכם ליותר אישיות, להביע אמירה אישית או לרכוש יצירת אמנות חד פעמית , זו הכתובת. תכשיטים בעיצוב אישי מרשימים הרבה יותר ובעזרתם תוכלו להביא לידי ביטוי את האהבה המיוחדת שלכם ליום החתונה.

הכניסו טאץ’ אישי לעיצוב המקום

לכל זוג יש רעיונות משלו כיצד להפוך את החתונה לייחודית. במקום שהעיצוב יראה אותו הדבר, עליכם לחשוב על רעיון שיהפוך את העיצוב באירוע שלכם למעט יותר אישי. יש דרכים שונות ומגוונות לעשות זאת. אתם יכולים למשל לצלם את אלבום החתונה מעט לפני המועד ולפזר את התמונות במיקום האירוע.

תוכלו גם לשלב תמונות שלכם מתקופת הילדות, או תמונות של רגעי ציון מיוחדים בחייכם המשותפים. תוכלו להוסיף את ראשי התיבות שלכם למפיות, או להדפיס כמה מילים על המתנות שתחלקו לאורחים. יש המון דרכים יצירתיות להכניס מעט נגיעה אישית.

בחרו תפריט מיוחד וערכו את השולחנות בהתאם

האוכל הוא לב ליבו של כל אירוע וכל האורחים מצפים לארוחת החתונה שלכם. במקום להגיש את מה שכולם מגישים אתם יכולים לחשוב על קונספט מיוחד ולבסס את העיצוב של המקום בהתאם. אם למשל אתם מתחתנים על הים, אולי כדאי לבחור בתפריט של מאכלי ים מסוגים שונים ולהוסיף לשולחנות האוכל אביזרים מתאימים, אם על ידי הצבעוניות של המפה והכלים, אם על ידי קישוט השולחן עם קונכיות וצדפים ובאמת שאין גבול לאפשרויות.

אם אתם טבעוניים אולי תרצו לרגש את האורחים עם תפריט טבעוני ומושקע שייתן להם הצצה לאורח החיים שלכם ועוד.

שלבו את המשפחה בגזרת הקינוחים

בכל אירוע חברת הקייטרינג מספקת את הקינוחים, אבל רעיון נחמד הוא לבקש מבני משפחה להכין קינוחים שהם ידועים בהם. זה יכול להיות מקסים להגיע לשולחן ערוך ובו קינוחי הדגל המשפחתיים.

הכינו כרטיסיות עם השמות של המתנדבים, הקינוח שהכינו וספרו סיפור קצר ומתומצת על הקשר ביניכם.

לסיום, יש המון רעיונות מיוחדים שתוכלו לשלב ביום החתונה שלכם כדי ליצור אירוע ייחודי. ארגון חתונה מיוחדת דורש מכם לאמץ את הרעיונות המועדפים עליכם ולהבטיח שכולם יזכרו את יום החתונה שלכם.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן