ישראל כלכלי האתר המוביל לענייני כלכלה ועסקים בישראל

באתר ישראל כלכלי תמצאו מידע מקיף ועדכני על הכלכלה הישראלית והעולמית, עסקים , נדל”ן ויזמות הם רק חלק מהדברים אותם מסקר האתר בצורה נרחבת.

בחיפושים אחרי מידע אמין בנושאים כלכליים , יש מגוון רחב של אתרים העוסקים בנושא. האתר ישראל כלכלי אותו מפעילה חברת “עט תקשורת” הוא ללא ספק האתר המוביל והאמין ביותר בתחום.

בין המדורים תוכלו למצוא כל נושא הקשור בכלכלה היום החל מ נדל”ן ועד ליזמות, צרכנות וטכנולוגיה.

ריכזנו עבורכם מידע על שלל המדורים הקיימים באתר וכל המידע שתוכלו למצוא בביקור , בקלות ובמהירות.

מדור הנדל”ן

מדור הנדלן מכסה בצורה רחבה את כל מה שתרצו לדעת על השקעות בתחום , כל מה שהשתנה , איך זה עובד כיצד מקבלים החלטות ואיפה הנכסים בעליה מתמדת. ביקוש והיצע ועוד.

מדור הכלכלה

בארץ הסטרט אפ תמיד קורה משהו חדש בתחום הכלכלה, בין הענפים השונים של ההייטק , הסייבר, היזמות והאינטרנט , יש לא מעט דברים חדשים אותם תשמחו לדעת או להכיר.

לא רק זאת בלבד, המדור גם מביא אליכם מידע עדכני לגבי מניות והשקעות, כך שלאחר ביקור מהיר באתר אתם מכוסים מכל כיוון אפשרי וגם יודעים איפה הכסף שלכם יכול לעשות עוד כסף.

בנוסף קיימות כתבות על כלכלה נכונה, איך לא לחיות עם המינוס ולכלכל משפחה בצורה הנכונה והמיטיבה ביותר, תתחילו ללמוד , ידע שווה כסף.

מדור חוק ומשפט

במדור חוק ומשפט של האתר תוכלו להיכנס לכתבות העוסקות בשינים והחוקים הקשורים לכלכלה בארץ, כך שלכל בעיה תמצאו פיתרון. יש לא מעט חוקים אשר מתי מעט בקיאים בהם אך הם רלוונטיים לכל אזרח ואזרחית , גם כאן ידע שווה כוח, וככל שתקראו יותר כתבות בנושא המאורגנות לכם על פי נושאים באתר, תרגישו בטוחים יותר בקבלת ההחלטות הכלכליות שלכם. בנוסף המדור מסקר פרשות תקשורתיות הנוגעות לעניין, החל מהלבנת כספים ועד העולם התחתון. מעניין זה בטוח.

מדור צרכנות

ואם כבר עסקינן בכלכלה, אי אפשר בלי צרכנות שכן אנחנו הדור שצורך הכי הרבה מאז האדם הקדמון, וכדי לנסות להציל את כדור הארץ מההתכלות הצפויה, אולי כדאי לצרוך חכם יותר, נכון יותר. המדור מסייע לכם לקבל החלטות נכונות לגבי הכסף שלכם, לדייק את המוצרים בהם כדי להשקיע הרבה ורצוי לטווח הארוך.

מדור טכנולוגיה

קדמת הטכנולוגיה בעידן של היום הביאה גם לשינוי מסיבי בהתנהלות הכלכלית שלנו, החל מאפליקציות בנקאיות ועד פייפאל ואפל פיי, דבר לא נראה כבר כפי שהיה לפני הטכנולוגיה, כתבות ענייניות הסוקרות את השינויים והחידושים ואת השפעתם על חיינו.

מדור ברנז’ה

לא רק הקסטות בהודו, כולנו חיים בחברה קפיטליסטית בה יש עשירים, בעלי מעמד הביניים ולצערנו גם עוני רב. בישראל המונופול השולט מורכב ממשפחות ידועות בעלות הון ושליטה בלא מעט תשתיות כלכליות בארץ, מה שמשפיע גם על הפוליטיקה ועל החיים של כולנו. לכן, טוב להכיר ולדעת מי אלו אותם אנשים המקבלים החלטות ומושכים בחוטים, אלו שמבלים את רוב זמנן על יאכטה עם סיגר יקר ביד אחת ווויסקי בשניה הם הרבה יותר משמעותיים לחיי האזרחים בארץ ממה שאתם יכולים להעלות על דעתכם, כל העידכונים והחדשות על הברנז’ה הישראלית.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן