איך חוגגים בת מצווה ב-2022?

 

בעוד מספר חודשים ייערך האירוע של הנסיכים המושלמים שלכם. אירוע של בר או בת מצווה בשנת 2022 שונה מאוד מזה שהיה לפני כשני עשורים ואפילו מזה שהיה לפני עשור.

קרדיט: FREEPIK

בכל כמה שנים נוצרים טרנדים חדשים, גימיקים מושכים, מקומות לבת מצווה שאפשר לחגוג בהם, קונספטים מיוחדים שמשדרגים את כל מהלך האירוע וכמובן דור חדש של ילדים עם העדפות שונות ועם צרכים שונים לגמרי. כיצד תהפכו את אירוע בר/בת המצווה שלכם בשנת 2022 לאירוע מיוחד, שונה וכמובן רלוונטי לעכשיו? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם בדרך.

מה הקונספט של האירוע?

ראשית יהיה עליכם להחליט על קונספט לאירוע. האם אתם מעדיפים תפאורה רגילה בתוספת בלונים בצבעים המועדפים על הילדים שלכם או דווקא ללכת עד הסוף עם תפאורה מתקדמת, קונספט ייחודי ועשיר של אספקטים עיצוביים, תלבושות מיוחדות ועוד? ודאו שהמקום שבו אתם עורכים את האירוע יכול לספק לכם את מה שצריך, כדי שאירוע הקונספט יהיה בדיוק כפי שתכננתם, יצור אווירה מיוחדת ומקורית באירוע של בנכם והכי חשוב יגרום להנאה של כל האורחים.

 היכן נחגוג?

בחירת המקום היא גם כן קריטית. לא רק לאופן שבו האירוע ייערך ולשביעות רצון האורחים במקום, אלא שזה מתחיל מבחירת המקום עצמו. אם יש לכם אורחים מכל רחבי הארץ למשל, עדיף לשכור מקום במרכז לערוך בו את האירוע. כמו כן, מועדונים לבת מצווה יכולים להתאים בצורה מושלמת מהרבה מאוד בחינות- תפאורה, תאורה ופירוטכניקה, אטרקציות, אנשי צוות, מוסיקה, גודל המקום עצמו ועוד. גם הנער שלכם יוכל להנות אם תחגגו לו במקום כמו מועדון לבר מצווה שם ניתן להכניס אטרקציות, את כל החברים ולהנות מאירוע מדהים במקום בטוח וללא דאגות לענייני מזג האוויר, ציוד, הגברה, תאורה ודברים נוספים שנחוצים באירוע כזה. אתם כמובן תוכלו לחסוך כסף לעומת חגיגה באולם אירועים ועדיין לחגוג אירוע מלא ומושלם.

אטרקציות, אנשי מקצוע ועוד דברים רבים שצריך לדאוג להם להפקת אירוע מושלם:

כמובן שכדי לחגוג אירוע בר/בת מצווה מושלם בשנת 2022, לאחר שבחרתם מאחד מועדון לבת מצווה בראשון לציון חייב לבדר את הילדים ולדאוג להם לפעילויות מדליקות, אטרקציות מלהיבות ועוד. בשנת 2022 הרשתות החברתיות מאוד פופולריות ולכן כדאי לדאוג לעמדות צילום אטרקטיביות, מאפרות ואביזרים מדליקים גם לתמונות וגם למסיבת אורות מדליקה שבה מחשיכים את האורות ורוקדים בכל הכוח והאנרגיות לצלילי הלהיטים המלהיבים של השנה. זה מוסיף נפח לאירוע, מעורר את הסקרנות ואת ההתלהבות של כל האורחים ובמיוחד של הילדים וכמובן יוצר ייחודיות והרגשה של מקוריות באירוע שלכם.

 אם אתם מחפשים דרך מקורית ומיוחדת לחגוג בר מצווה או בת מצווה בשנת 2022, קחו בחשבון את כל הדברים האלה ושימו עליהם דגש. תתייחסו לטרנדים החדשים שהולכים היום, לאטרקציות החדשניות וכמובן לרצון הילד או הילדה שיודעים הכי טוב מה הם רוצים ומה טוב בשבילם.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן