כל מה שחשוב לדעת על ג’ל אנרגיה לריצה

מה זה בכלל ג’ל לריצה ומדוע הוא חיוני? כמה עולה המוצר והיכן אפשר לרכוש אותו? כל התשובות לשאלות הנפוצות ביותר בנושא.

קרדיט: FREEPIK

מה זה ג’ל אנרגיה לריצה?

אם אתם עוסקים בספורט בצורה חובבנית או מקצועית, וזה כלל לא משנה אם מדובר על ריצה או רכיבה על אופניים או בשניהם – ייתכן ונתקלתם במושג ג’ל אנרגיה לריצה. זהו למעשה מוצר אשר מכיל כ-100 קלוריות של חומצות אמינו, נתרן, אשלגן ושלל וויטמינים ומינרלים אשר מספקים אנרגיה לגוף שלנו במהלך הפעילות הגופנית.

מה היתרון בג’לים לריצה?

היתרון המרכזי והבולט הוא שמדובר במוצר קל לנשיאה, אשר מצב הצבירה שלו עוזר לנו לצרוך, לספוג ולעכל אותו במהלך הפעילות הספורטיבית, בצורה קלה ומהירה. ניתן לאחסן אותו בכיס בזמן הריצה או בזמן הרכיבה על האופניים ולהשתמש בו בשלבים שונים על מנת לספק לגוף את האנרגיה הדרושה לו על מנת להמשיך בפעילות הגופנית.

כמה זה עולה ובאיזה טעמים?

יש מגוון סוגים של ג’לים ולכל ג’ל יש מחיר אחר. לרוב המחיר לג’ל יחיד יהיה סביב 10 ש”ח, תלוי בחברה ותלוי גם בכמות הנרכשת. כדאי לחפש מבצעים והנחות מאחר ובחנויות רבות אשר מספקות את המוצר, תוכלו לקבל הנחה בעת רכישה של כמות מסוימת.

ומה באשר לטעמים? יש ג’לים לאנרגיה בטעם שוקולד או וניל וגם בטעמים מיוחדים יותר כמו בננה, אספרסו, קרמל, בלקברי, שוקולד חמאת בוטנים, קולה (כן כן, שמעתם נכון) ועוד. אנו ממליצים על הג’לים של חברת GU אשר נחשבים למצוינים. בכל מנה יש כ-100 קלוריות אשר יטעינו את גופכם באנרגיה, מבלי שתצטרכו להאט את הקצב או להרגיש קושי בעיכול.

מידע נוסף על ג’ל אנרגיה לריצות

מומלץ לקרוא היטב את מרכיבי הג’ל מאחר וישנם ג’לים אשר מכילים קפאין, פקטין, קמומיל, ג’ינג’ר ומרכיבים נוספים ועל כן יש לוודא שאינכם רגישים לחומרים אלו. לגבי צריכת הג’ל – מומלץ לצרוך אותו כמספר דקות לפני תחילת התחרות או האימון ולאחר מכן לצרוך ג’ל נוסף כל 45 דקות במהלך הפעילות עצמה.

אגב, אם תהיתם אם נדרש לאכול משהו לפני צריכת הג’ל אז כדאי שתדעו כי צריכה של ג’ל אנרגיה על בטן ריקה, תזרז את פעולתו ותסייע לפעולת העיכול.

חשוב לציין, המוצר אינו מתאים לנשים בהריון וגם לא לילדים שגילם הוא מתחת לגיל 13. כמו כן, ג’לים של חברת GU קיבלו את אישור הרבנות הראשית בישראל.

היכן אפשר לרכוש ג’לים כאלה?

מעוניינים לרכוש ג’ל לריצה ולא בטוחים היכן להזמין? היכנסו כעת לאתר פודיום ספורט ותוכלו לבצע הזמנה אונליין של ג’לים במגוון טעמים. שימו לב, באתר תוכלו למצוא גם תוספי תזונה נוספים לרבות חטיפי אנרגיה, חטיפי חלבון וכמובן אבקות חלבון המתאימות למתאמנים.

למידע נוסף היכנסו לאתר פודיום בכתובת podiumsport.co.il

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן