חגיגות החינה – אירוע של פעם בחיים

עומדים להתחתן? מזל טוב! אתם עומדים בפני תקופה מרגשת ושמחה, כזו שתזכרו כל חייכם. מרגע הצעת הנישואין ועד לשלב שבירת הכוס, יש הרבה אירועים וחגיגות קטנות. מסיבת אירוסין, מסיבת רווקות / רווקים, מקווה ועוד. אך יש אירוע אחד שבולט מעל כולם, אירוע החינה. מדובר על אירוע מרגש, צבעוני ושמח במיוחד, שמטרתו היא לברך את הזוג הצעיר בחיים בריאים, מאושרים ומוצלחים. את אירוע החינה חוגגים בכל העדות, והיום הדבר נהיה טרנד של ממש, וכל זוג שמתחתן רוצה לחגוג אירוע חינה.

מסיבת חינה –  מה חשוב לדעת?

כמו בכל חגיגה גם באירוע חינה צריך לקחת בחשבון דברים רבים כדי שהאירוע יהיה מוצלח. קודם כל אתם צריכים להחליט אם אתם רוצים לעשות את האירוע באולם אירועים או בבית פרטי, לאחר מכן חשוב להבין עד כמה אתם רוצים להשקיע באירוע. המחירים של אירוע חינה יכולים לנוע בין 2500 ל-25 אלף שקל ויותר. הכול תלוי ברמת ההשקעה שלכם ובפריטים שילוו אתכם במהלך הערב. אחרי שבחרתם מיקום ותקציב, חשוב לבחור את הקונספט של הערב. לרוב הקונספט נקבע בהתאם לעדה של הכלה, לדוגמא במידה והכלה מרוקאית אז הרי שמודבר על חינה מרוקאית. כיום ניתן לבצע חינה מעורבת כך שגם העדה של החתן תקבל את הבמה והכבוד שמגיע לה, הכול בהתאם לצרכים ולדרישות שלכם.

על מה אסור לוותר?

כמו שכבר הבנתם מסיבת חינה יכולה להיות חגיגה צנועה בבית הפרטי, או מסיבה מפוארת ויוקרתית, בהתאם לרצונות שלכם. אך בשתי המקרים יש כמה אלמנטים שאסור לוותר עליהם.

  • תפאורה לחינה – אירוע חינה הוא אירוע מיוחד, כדי להפוך את אירוע החינה שלכם לחגיגת חינה אמיתית, חשוב מאוד לשכור תפאורה לחינה שתקשט את האולם או הבית ותכניס צבע ושמחה!
  • תלבושות לחינה – מי שהיה פעם במסיבת חינה ודאי זוכר היטב את הלבוש המסורתי, שמכניס את האורחים לאווירה ולשמחה מיוחדת, אל תוותרו על תלבושות לחינה.
  • עוגיות לחינה – טקס החינה הוא טקס שמח וצבעוני, אך לא פחות חשוב מכך הוא גם מסיבה טעימה! עוגיות לחינה הם פרט חובה, והאורחים שלכם יעפו עליו.

טקס החינה – השיא של הערב!

חגיגת החינה היא מסיבה אמיתית, ואירוע בלתי נשכח. יש לא מעט זוגות שנהנים וזוכרים את אירוע החינה שלהם יותר מאת חגיגות החתונה, וזה אומר הרבה. חגיגת החינה היא טקס מסורתי, עתיק יומין שנהגו לעשות בעדות המזרח במשך שנים רבות. הטקס נועד כדי לברך את החתן והכלה בבריאות, שפע, עוזר והצלחה. טקס החינה הוא השיא של הערב, כולם מתכנסים סביב החתן והכלה, מרעיפים עליהם ברכות ומתנות, שרים לכבודם ומשבחים אותם. במהלך הטקס נעשה אקט ידוע ומוכר בו אחד הסבתות מורחת את ידיהם של החתן והכלה בחומר החינה. סמל החינה על היד מסמל את הזיווג בין בני הזוג ואת כך שהם עומדים להינשא בקרוב. לאחר מכן מורחים את החינה גם לשאר האורחים הנוכחים בטקס.

לסיכום, טקס חינה הוא אירוע מרגש, שמח וצבעוני, כל מה שחגג אירוע חינה יודע להגיד עד כמה הוא זכור להם לטובה ועד כמה היה כיף. זכרו לקבוע מראש כמה תרצו להשקיע באירוע, היכן הוא עומד להתקיים ואת הקונספט של החגיגות. כך תבטיחו לעצמכם אירוע חינה בלתי נשכח!

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן