היערכות לשנת הלימודים החדשה

שנת הלימודים החדשה

סוף אוגוסט היא תקופה עמוסה מאד, בני משפחה רבים מטפלים בנושא היערכות עבור שנת הלימודים החדשה. ההיערכות כוללת הן כל הגילאים, החל בתינוקות שיתחילו שהייה במשפחתון, דרך הפעוטים שיגיעו למעונות היום, הילדים שיגיעו לגנים של העירייה ולסיום ילדי בית הספר היסודי, החטיבה והתיכון.

קרדיט: FREEPIK

הדרך היעילה בנושא זה עבור ילדי בית הספר היא לעבור עם כל ילד על הפריטים התקינים שנותרו לו משנה שעברה, כלי כתיבה, קלמר, תיק חומרי עזר כמו דבק, טושים, סרגלים ועוד. לאחר מכן עוברים על הרשימות שהגיעו מבית הספר כדי לוודא שהתקבלו מהמזכירות כל הספרים וכל החוברות. בהתאם לצורך הולכים יחד לחנות של מכשירי כתיבה וקונים את הפריטים הנוספים שיש לקנות כמו עפרונות, מחקים, צבעים, מספריים וכו’.

עבור ילדי המשפחתונים והמעונות רוכשים ההורים תיקים שיתאימו לכמות הציוד, החיתולים והבגדים שהם אמורים לקחת כל יום. עבור ילדי גני העירייה רוכשים תיק מתאים שהוא קטן יותר, בקבוק לשתייה וקופסת אוכל עבור ארוחת הבוקר. בנוסף לכך נהוג לרכוש עבור הילדים נעליים או סנדלים חדשים לקראת אחד בספטמבר. אפשר לרכוש נעלי ספורט איכותיות, סניקרס או סנדלים שקשורות מאחור. לא מומלץ ולא רצוי להגיע לגן עם כפכפים אך אם רואים דגם מוצלח שמוצע במבצע, זו הזדמנות מצוינת להעשיר את מלאי הכפכפים עבור ההליכה לבריכת השחייה או לחוף הים.

ביגוד עבור שנת הלימודים החדשה

לכל בית ספר יסודי, חטיבת ביניים ותיכון קיים סמל של בית הספר. הילדים נדרשים במסגרת ההיערכות עבור שנת הלימודים החדשה לרכוש חולצות במידה של כל אחד מהם בגוונים שהם מעוניינים או בגוונים שמכתיבה הנהלת בית הספר כמו לדוגמה חולצות לבנות לימים חגיגיים וחולצות אפורות עבור שיעורי הספורט. יש חנויות רבות שבהן מבצעים במקום את הטבעת הסמל על כל אחת מהחולצות במיקום הנדרש כמו בצד שמאל למעלה.

בהתאם לנוהג בכל בית ספר רוכשים עבור הילדים גם מכנסיים קצרים או ארוכים על פי הצבעים שאושרו ועבור הבנות מכנסיים או חצאיות בהתאם לרצונן. בהזדמנות זו רוכשים תמיד גם מוצרים נלווים כמו גרביים, כובע לימים החמים ופריטים נוספים שיש בהם צורך כמו הלבשה תחתונה.

מכינים את התיק לבית הספר

יום לפני תחילת הלימודים, הילדים מכינים בהתרגשות גדולה את התיק לבית הספר. הם מניחים בפנים את המחברות ואת הספרים העטופים, את הקלמר שמכיל את כל הצבעים החדשים וכל פריט נוסף שאמור להיות בתוך התיק ביום הראשון ללימודים.

מכינים את התיק לגן הילדים

גם ילדי הגן נרגשים מאד לקראת הגעתם לגן החדש, הם מכינים את התיק עם הבגדים, בקבוק המים וקופסת האוכל שההורים ימלאו בבוקר. בלילה קשה לילדים להירדם, ההתרגשות היא בשיאה ולאחר שסיימו את כל ההיערכות של שנת הלימודים החדשה, הם סקרנים לדעת איך יעבור היום הראשון.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן