עיסוי הכי טוב שיש- תאי הרבל באג’ס

ישנם הרבה סוגי עיסוי לכולם יש השפעות מרפאות,כל עיסוי תורם בהגברת זרימת הדם לאיברי הגוף,דבר אשר מונע עייפות וכאבי שרירים,ניקוי רעלים,הפחתת מתח ולחץ,בין אם הוא מהנה, מרגיע או עיסוי רפואי שנותן מענה על בעיות בריאותיות,כאבי שרירים,טיפול מניעתי לדלקות, כאבים,שחרור שרירים תפוסים.עיסוי תאי הרבל באג’ס הינו עיסוי אשר נחשב לטופ של העיסויים הרפואיים עיסוי שמשחרר מיידית כאבים בגוף נשמע כיף לא?מביא מימד אחר גם במובן הפיזי גם במובן הרגשי.עיסוי שנותן מענה מיידית לכאבים בתום העיסוי כל שריר ושריר בגוף ישתחרר גם אם הכאבים מלווים אותכם הרבה מאוד זמן.

ניר חוכיימה מעסה רפואי המעניק עיסוי בתל מונד במאמר על עשבי מרפא,השפעתם ומבטיח לכם תחושת אופוריה שחרור ורעננות עיסוי שובר שגרה .

כאבים בגוף לא חסר אם כבר הגעתם למצב של כאבי שרירים חשוב שתדעו איזה טיפולים יהוו פתרון.ישנם כאלה שיחוו כאבים בעקבות פעילות ספורטיבים,לעומתם גם אלה שלא עוסקים בספורט הפעילות השוטפת של השגרה רוויה במתחים ודאגות אשר יוצרים עומס בגוף, קל וחומר אם עיסוקכם הוא בישיבה מרובה על מחשב או נוהגים ברכבכם שעות רבות.

הרבה מאוד כאבים בגוף מגיעים בעקבות התנהלות לקויה של העידן החדש,מביא איתו מתחים,רביצה על כורסאות,ישיבה מרובה אם על מחשבים או נהיגה עיסוי תאי הרבל נותן מענה מיידית לכאבים ומשחרר בקלות וביעילות ללא כאב דלקות,בעיות מפרקים,דלקות בכתף,אבים בגב או בצוואר מחדש את הגוף באנרגיה ומשחרר נפשית מחסומים ולחץ נפשי.

עיסוי תאי הרבל באג’ס מגיע אלינו מתאיילנד,מטרתם היתה לשחרר את גופם של החיילים החוזרים  משדה הקרב ולרפא דלקות וכאבים.

צמחי המרפא יש להם כוחות חזקים וסגולות ריפוי כאשר כל צמח מחזק את תכונותו של האחר בתרכובת עשבי המרפא אפשר למצוא את הלבנדר,קמומיל,גינג’ר,עשב לימון,למון גראס,קמפור,מרווה וכורכום.

איך מתבצע עיסוי תאי הרבל באג’ס

ההכנות לטיפול לוקחות זמן,המעסה יחמם בסיר אידוי את צמחי המרפא.זמן חימום הצמחים לוקח 15 ד’ק לערך,ברגע שהצמחים חמים,מאודים ומוכנים לעיסוי יתחיל המעסה במגע מכין לקראת העיסוי לחיצות,מתיחות,חימום השרירים,עיסוי רפואי מכין לעיסוי צמחי מרפא.

עיסוי צמחי מרפא משחרר ביעילות ובמהירות שרירים תפוסים או אזורים בעיתיים דוגמת פריצת דיסק,בלט דיסק,או בעיות הנגרמות מלחץ על שרירי גב תחתון.

העיסוי מתחיל בלחיצות עם שקיקי תאי הרבל על שרירי הגב,צוואר,גב תחתון,מותניים במיוחד על אזורים בעייתיים באגן, שריר הרחב גבי הנמצא קרוב לגב תחתון כל אלה מביאים לכאבי גב תחתון,כתפיים,מפרקים,שרירי ידיים למשל שרירי דו ראשי אשר עובד הרבה ומוטל עליו עומס רב.

הלחיצות מתבצעות בסיבוב מעגלי,לחץ עד לרקמות העמוקות, טכניקות המשולבות בעיסוי תיפוף, לחיצה, הקשה, דחיפה, דוגמת טיפולי שיאצו וטווינא מה שמביא לשחרור מהיר של שרירי הגוף אשר ישנם בהם עומס ולחץ על השרירים,והריח של הצמחים פותח את הנשימה ומרפא.

עיסוי שרירי הרגליים כולל כפות הרגליים יעיל מאוד לספורטאים אשר משחרר באופן את השרירים ומקל על כאבי שרירים ולחץ על השריר הנוצר מפעילות ספורטיבית מאומצת .אבל לא רק ספורטאים גם אנשים שיושבים שעות או עומדים שעות מרובות נוצר לחץ על שרירי הרגליים וחשוב להרפות את השרירים.

לחיצות על שרירי הצוואר עם צמחי מרפא חמים,משחררים את הלחץ הנוצר על שרירי הצוואר התת עורפיים,שרירי הצוואר הקדמיים,מונע בעיות של דלקות בכתפיים,דלקות בגב,מביא למצב של תנועה מלאה בצוואר ומוריד כאבים בשרירים הנוצרים מבעיות של פריצת דיסק או בלט  דיסק .משך העיסוי הינו למשך 90-120 ד’ק, עיסוי יסודי,מקיף,משחרר,מרגיע נפשית ויוצאים בתחושת שחרור ואופוריה .

קרדיט תמונה :פאולינה בייקוב 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן