כל הדרכים להשיג קרטונים למעבר דירה – חינם ובתשלום

אחת השאלות המרכזיות בקרב האנשים שעוברים דירה היא מאיפה אפשר להשיג קרטונים מתאימים לאריזה.

כידוע, אריזה היא אחת המשימות המורכבות ביותר בכל מעבר דירה וכדי לבצע אותה באופן יעיל ובטוח, צריך קרטונים מתאימים.

לפניכם כל הדרכים להשיג קרטונים וארגזים כדי שתוכלו לעבור דירה באופן הנוח ביותר.

כפי שניתן לראות חלק מן השיטות יסייעו לכם להשיג קרטונים בחינם בעוד שבמקרים מסויימים תצטרכו לרכוש כאלה. כך או כך מדובר בעלויות נמוכות והתמורה היחסית הרבה יותר גבוהה מההשקעה.

 

הזמנת קרטונים וחומרי אריזה באינטרנט

אחת הדרכים הנוחות ביותר להשיג את מבוקשכם היא להזמין קרטונים למעבר דירה באינטרנט. המחיר יכול לנוע בין כמה עשרות למאות שקלים בודדים בדירות גדולות במיוחד אך התמורה שתקבלו בהחלט שווה את ההשקעה.

רכישה אונליין וקבלת הקרטונים עם שליח עד לביתכם הולכת לחסוך לכם הרבה מאוד זמן יקר שאותו תוכלו להשקיע באריזה או במציאת חברת הובלה מומלצת.

כמו כן מדובר בקרטונים וחומרי האריזה המתאימים ביותר למעבר דירה מפני שבאפשרותכם לרכוש קרטונים במידות שונות, ארגזים מחוזקים לפריטים עדינים וכן מגוון רחב של חומרי אריזה כמו סרטי הדבקה, שקיות, מדבקות, שקיות בועות לעטיפת רהיטים וכל מה שאתם יכולים להעלות בדעתכם.

הזמנת קרטונים למעבר דירה אונליין חוסכת זמן ומאפשרת לכם לארוז באופן מסודר, בטוח ובנוחות מקסימלית. כמו כן השיטה הזאת מתאימה במיוחד לאריזות דירות גדולות שבהן צריך כמות גדולה של חומרי אריזה וקרטונים, אם כי היא יכולה להתאים גם לאריזת דירות קטנות אך פחות לפריטים בודדים מפני שהמשלוח יכול לייקר את המחיר ולהפוך אותו לפחות משתלם.

 

קרטונים למעבר דירה (בחינם?) מהמובילים

אפשרות מעניינת נוספת להשיג קרטונים למעבר דירה היא לבקש אותם מהמובילים שלכם.

רוב חברות ההובלה בישראל מחזיקות מלאי של קרטונים שאיתם הם מספקים שירותי אריזה או שמוכרים אותם ללקוחות.

כאן מגיע החלק המעניין מפני שבעוד שבמרבית המקרים הקרטונים האלה נמכרים ללקוחות, אם תבקשו אותם בדרך הנכונה יש סיכוי שתוכלו לקבל אותם (או לפחות את חלקם) בחינם!

כדי לעשות את זה מומלץ להעלות את הנושא כבר בשלב הצעת המחיר. זוהי העת שבה חברות הובלה ילחמו עליכם ואפילו יסכימו לעשות מחוות כמו לספק לכם קרטונים למעבר דירה בחינם או בתשלום סמלי וכדאי מאוד לנצל את זה.

חשוב לציין שהזמנת קרטונים מהמובילים יכולה להיות בעייתית מפני שעדיין תצטרכו לרכוש חומרי אריזה אחרים בחנויות כאלה ואחרות ומפני שאם תזמינו הובלה בסמוך למעבר, יכול להיות שלא יישאר לכם מספיק זמן כדי לארוז באופן מסודר.

 

איסוף קרטונים בחינם

השיטה שהיתה מוכרת כל כך למי שעברו דירה לפני 20 שנה עדיין כאן. היתרון הגדול שלה הוא כמובן המחיר החינמי אך מצד שני יש לה גם חסרונות משמעותיים ולכן היא עשויה שלא להתאים במצבים רבים.

  1. זה אולי חינם אך תצטרכו לעבוד באיסוף קרטונים ולעתים אפילו קשה למדי מפני שמרבית החנויות והחברות מפנות את הקרטונים לדחיסה ופינוי באופן מהיר מבעבר.
  2. לא כל קרטון מתאים למעבר דירה. אריזת חפצים כבדים או שבירים צריכה להיות בקרטונים קטנים ומחוזקים בעוד שבגדים כדאי לארוז בארגזים גדולים. כשאתם מחפשים קרטונים בחינם אינכם יכולים להיות בררנים וזה עשוי לפגוע באיכות ובטיחות אריזת הדירה.
  3. רמת ניקיון שיכולה לעתים להיות נמוכה מאוד ולא צריך לומר לכם כמה חשוב לארוז בגדים וכלי אוכל בקרטונים נקיים. שימו לב שמזיקים מסוגים שונים אוהבים להתחבא בין דפנות הקרטונים ולכן חשוב לוודא שאם כבר אספתם לביתכם קרטונים וארגזים, הם גם נקיים.

לאור הנקודות האלה ולאור החיסכון שתלוי בגודל הדירה שלכם, מומלץ להיעזר בשיטה הזאת רק כדי לבצע השלמות או כאשר צריך להעביר פריטים בודדים.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן