יום הולדת חגיגה נחמדת: כך תפתיעו בגדול

פעם בשנה מגיע היום הגדול והמיוחד של כל אחד ואחת, יום ההולדת!

קרדיט: FREEPIK

לא משנה בני כמה אתם, זהו יום בו אנו זוכים לתשומת לב מיוחדת מן הסובבים אותנו, נפגשים לשמחה ומסיבה משותפת, מפזרים אהבה, מכבים את הנרות על העוגה, ואיך אפשר גם בלי כמה מתנות שמעלות חיוך על הפנים?

מתנות ליום הולדת הן תחום רחב בו אנו מתעסקים באופן שוטף מבלי לשים לב כל השנה, מחפשים מתנות לקרובים ולמשפחה, לבן ובת הזוג, לילדי הכיתה, לאחים ולאחיינים.

לעיתים העסק מתחיל להיות קצת מסובך: שיקולי מקוריות ומה כבר חסר לחוגגים, תקציב וזמן פנוי לחיפוש עלולים לגרוע גם כן מן השמחה שבהבאת מתנה ליקירים שלנו.

איך תבחרו מתנה מוצלחת ליום הולדת?

  1. תקציב – לעיתים אנחנו חושבים שמתנה גדולה ויקרה = שמחה גדולה יותר אצל מקבל המתנה, אך לא תמיד כך הדבר.

לפעמים מתנה קטנה ואישית תעשה את העבודה יותר ממתנה גדולה אך מעט לא שימושית, לפעמים גם נרצה להראות השקעה לאדם קרוב לנו שאנחנו חושבים שבהחלט מגיע לו היחס החם והראוי, אך גם אותה ננסה למצוא במחיר המשתלם ביותר כך שכדאי לתכנן מראש ולא לקנות במקום הראשון שנמצא ברגע האחרון.

  1. מקוריות – יום הולדת זהו אירוע חוזר, ובהרבה מן המקרים כבר נגמרים לנו הרעיונות המקוריים להפתיע ולרגש כל שנה. לא תמיד אנו נדרשים לתת מתנה מקורית במיוחד, שכן יש סיכוי שהמתנה לא תקלע לטעמו של המקבל, מה שעלול לגרום לאכזבה. ומה שחשוב במתנה אמיתית מהלב היא רמת ההשקעה והאכפתיות ולא בהכרח המיוחדות שלה.
  2. שימושיות – לרוב נרצה לרכוש מתנה שימושית, בה המקבל יכול להשתמש לאורך זמן ולהנות ממנה פעם אחר פעם. לפעמים המתנה יכולה להיות לא כל כך שימושית אך עם המון כוונה מאחוריה, מתנה שסוחפת אחריה זיכרונות וחוויות שאי אפשר לשכוח, שהיא דווקא זאת שתהיה המתנה המנצחת עבורכם.

אופציה מעולה שתסגור לכם את הפינה ואולי לא הכרתם, היא אתר קיפי המציע מתנות וצעצועים, אתר אונליין ותיק אך אולי שלא הכרתם המתמחה במשלוח מהיר של מתנות שוות ומיוחדות, עם מבחר מוצרים פשוט ענק!

אין ספק שתוכלו למצוא באתר מתנה לכל אירוע שתרצו, ובמיוחד ליום הולדת.

באתר קיימים מאות משחקים וצעצועים לילדים כך שתוכלו להזמין חבילה שווה של צעצועים מדליקים כמו רכבות, פאזלים, דינוזאורים, משחקי הרכבה וחשיבה, בובות פרווה, בובות משחק ועוד המון הפתעות במחירים שונים וסופר משתלמים. תמצאו גם מתנות יום הולדת מיוחדות וקולעות למבוגרים, להורים, לילידם ולכל מי שאתם אוהבים.

תוכלו להפתיע את ילדכם שלכם במשחקים נהדרים שיעבירו להם את הזמן ויוציאו אותם מן מסכי הטלפון והטלוויזיה, או לשלוח ישירות לילדים אחרים כמתנה ארוזה ואיכותית עד דלת הבית מבלי לשוטט בחום ובקור בחנויות השונות הפרוסות בעיר.

במידה וילדכם חוגג יום הולדת בגן או בכיתה ואתם מחפשים הפתעות קטנות לחלוקה, תוכלו למצוא מארזים מוכנים ליום הולדת עם עשרות הפתעות קטנות ומגניבות אותם תוכלו לחלק לילדי הכיתה או הגן בסיום מסיבת יום ההולדת, ככה שעוד פינה נסגרת בקלות.

אז שיהיה מזל טוב, ורק בשמחות!

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן