השיער עבר החלקה? התאימו לו שמפו ללא מלחים

קרדיט תמונה FREEPIK

נשים רבות אוהבות לבצע החלקת שיער כדי להעניק לשיער שלהן מראה חלק ובוהק. יש שנלחמות בתלתלים סוררים ואחרות מעוניינות ליישר את השיער הגלי שלהן. כמו כן, התדירות של כל החלקה משתנה מאישה לאישה. ישנן נשים המבצעות החלקה באופן קבוע, ואילו אחרות מחליקות את שיערן רק כשהן יוצאות לאירוע חשוב ומשמעותי. כך או כך, אם מבצעים החלקת שיער, חשוב לשמור עליו באמצעות תכשירים מיוחדים.

להשתמש בשמפו הנכון

אחד הדברים המשמעותיים ביותר שצריכה לדעת כל אישה שעושה החלקת שיער הוא שעליה להתאים את השמפו הנכון עבור שיערה. שמפו ללא מלחים – לשיער שעבר החלקה הוא התכשיר המתאים יותר לכך. שמפו מסוג זה נועד לשקם את השיער לאחר החלקה. לא זו בלבד שהוא אינו כולל מלחים, הוא גם כולל תמציות מן הצומח ושמנים ברמת חומציות נמוכה, וכן מכיל ויטמינים ומינרלים אשר מגינים עליו מפני הסודיום כלוריד שאותו מכילה ההחלקה. הסודיום כלוריד הוא למעשה מלח שמצוי רבות במוצרי שיער רגילים, ובין השאר גם במוצרי החלקה. הוא נועד לשמר את השיער מצד אחד, ומצד שני עלול לפגוע בו. לפיכך, כאשר עושים החלקה, חשוב להשתמש בשמפו מתאים שאינו מכיל מלחים.

מעבר לכך, שמפו ללא מלחים שמיועד להחלקת שיער, מאפשר להגן על השיער באופן המיטבי, גם לאחר צביעת השיער או חשיפתו לגורמים חיצוניים כמו מזג אוויר חם או לח. השמפו המיוחד נועד להגן על השיער באמצעות תרכובות הגנה מיוחדות, להזין אותו ולהעניק לשיער את הרכות והברק הטבעיים שלו. ניתן לרכוש את השמפו בתור מוצר בודד או בתור מארז המגיע עם פינוקים נוספים כמו מסכה קרטין או, סרום או מברשת לשיער. מכל מקום, שמפו ללא מלחים הוא מתנה נהדרת לכל אישה שאוהבת להחליק את שיערה דרך קבע.

מה עוד כדאי לדעת לפני שעושים החלקת שיער?

מעבר לבחירה הנכונה של השמפו, ישנם כמה דברים שחשוב לדעת לפני שמתחילים להחליק שיער:

  1. כדאי לבצע את ההחלקה הראשונה במספרה.

אמנם קיימות ערכות שונות להחלקת שיער ביתית שעשויות לחסוך לכן זמן וגם כסף, לפחות את ההחלקה הראשונה כדאי לבצע במספרה מקצועית. שם יסבירו הכול על ההחלקה, יבצעו אותה בצורה מקצועית ולאחר מכן תוכלו להחליט אם ההחלקה מתאימה לכן ובאיזו תדירות כדאי לעשות אותה.

  1. השיער שלכן עומד להשתנות.

כל מי שמתחילה לבצע החלקת שיער צריכה לדעת שאין באמת דרך חזרה. ברגע שמתחילים לעשות החלקה, המבנה האנטומי של השיערה ישתנה. חשוב להביא זאת בחשבון. עם זאת, עדיין ניתן יהיה לתחזק שיער בריא באמצעות השמפו הנכון והתכשירים הנכונים.

  1. מומלץ להשתמש בהחלקה שכוללת כמה שפחות רכיבים כימיים.

כל החלקה כוללת בסופו של דבר תרכובות כימיות, גם אם כתוב עליה שהיא אורגנית ועשויה מחומרים טבעיים בלבד. כי כדי לבצע שינוי בשיער ולשמר את השינוי לאורך זמן, יש צורך להשתמש בתרכובות כימיות. עם זאת, מומלץ לבחור את ההחלקה שכוללת כמה שפחות חומרים כימיים על מנת לצמצם את הנזקים שהם עלולים לשיער. וכמובן, על הדרך להמשיך ולהשתמש בתכשירים להגנה על השיער.

  1. להכיר סוגים שונים של החלקות.

קיימים סוגים מגוונים של החלקות. החלקה יפנית, למשל, נועדה להעניק מראה אחיד לשיער. החלקה אמריקאית היא החלקה אשר מבוססת על חומצות אמינו וקרטין, ולכן מאושרת על ידי משרד הבריאות. החלקה ברזילאית מיועדת לא רק לשיער בריא, אלא גם לשיער פגום.

אם נסכם, ראינו שהחלקת שיער תורמת למראה שיער חלק, אך היא אינה נטולת כימיקלים שעלולים להזיק לשיער. על כן, מומלץ להשלים את פעולת ההחלקה עם שמפו מתאים ללא מלחים ותכשירים שונים להגנת שיער.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן