אטרקציות באיסטנבול

איסטנבול תמיד הייתה יעד תיירותי אהוב על ידי ישראלים, ופתיחת השמיים לאחר סגרי הקורונה שלחו רבים לחפש חבילות נופש לאיסטנבול. הסיבות ברורות: זוהי עיר לא רחוקה – שעתיים טיסה, יפהפייה ומרתקת. אם אתם מתכננים להגיע לעיר הגדולה בטורקיה בקרוב, כדאי שתכירו את האטרקציות העיקריות שהיא מציעה לתיירים.

קרדיט: depositphotos

מסגד, מוזיאון וכנסיה – הכל במקום אחד

אחת הסיבות הבולטות למציאת חבילות נופש לאיסטנבול היא ההיסטוריה העשירה והמרתקת שלה, וגם אם זה פחות בשבילכם מומלץ לא לוותר על מסגד איה סופיה. המבנה החל את דרכו ככנסיה במאה השישית, הפך למסגד בשנת 1453 ומשנת 1934 עד 2020 שימש כמוזיאון. מה קרה ב-2020? נשיא טורקיה ארדואן הגדיר את המבנה שוב כמסגד. בכל מקרה, זהו אחד המבנים המפורסמים בעולם, ונחשב לדוגמה בולטת של האמנות והאדריכלות של האימפריה הביזנטית.

עולם המים של איסטנבול

אם אתם אוהבים חיות ימיות או מטיילים עם ילדים, זה מקום חובה עבורכם. כאן תוכלו לצפות באוסף הכרישים הגדול ביותר באירופה ובמאות זנים אחרים של יצורים ימיים. בעולם המים אפשר להיכנס למנהרה באורך 83 מטרים. לפגוש חיות בדרך ולהרגיש כאילו אתם באוקיינוס.

שיט בין שתי יבשות

שווה לצאת לשיט לאורך הבוספורוס, מצר הים שמפריד בין החלק האירופי לחלק האסייאתי של טורקיה ושל איסטנבול. זוהי הזדמנות לבקר בשתי יבשות במקביל וכן בים השחור, וליהנות מנופה של העיר בנעימים. תוכלו לעשות את זה בשעות הערב, בקרוז שכולל מוזיקה, ריקודים ומאכלים טורקיים, ולצפות בשקיעה. אפשרות נוספות היא לשוט במהלך היום ללמוד בדרך על אטרקציות היסטוריות.

תבלינים, רחת לוקום והמון צבעים

תפנו לעצמכם זמן לבקר בבזאר המצרי, שם ניתן למצוא תכשיטים, ובגדים, אבל גולת הכותרת הם התבלינים. טיילו בין התבלינים המיוחדים, הצבעוניים והריחניים ותטעמו ממתקים טורקיים כמו רחת לוקום, חלבה ועוד. אם אתם אוהבים שווקים, אתם יכולים להגיע גם לבזאר הגדול, שוק מקורה עצום ומגוון.

שלווה באיי הנסיכים

אם כבר שיט, אתם יכולים גם לצאת להפלגה לאורך חופי העיר, ולבקר באיים, אשר נקראים על שם הנסיכים שגורשו לאזור בתקופה הביזנטית. באיים אין מכוניות ולכן התחושה שם קסומה, רגועה וייחודית. במהלך ההפלגה תוכלו לרדת בשלושה איים, לטייל ברגל או באמצעות עגלה עם סוס ולהתענג על הטבע הנפלא באזור.

עולם שלם עשוי מלגו

בפארק השעשועים לגולנד איסטנבול תמצאו מאות אלפי אבני לגו, אשר מרכיבים שלל אטרקציות -קולנוע מגניב, מינילנד לאנשים שרוצים להרגיש כמו ענקים, משחק לייזר שמטרתו להציל את נסיכה בצרה, אזור מירוצים ברכבי לגו ועוד.

יש עוד שלל אטרקציות נפלאות בעיר, ולכן אם אתם מזמינים חבילות נופש לאיסטנבול מומלץ לחקור, לקרוא ולהחליט לאן תרצו להגיע במהלך הביקור. אל דאגה, מה שלא תספיקו תמיד אפשר להשלים בפעמים הבאות. שתהיה לכם חופשה נעימה ומהנה!

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן