5 טיפים שיעזרו לכם להשיג את הכרטיסים הטובים ביותר להופעות המבוקשות ביותר

הנה אנחנו שנה וקצת אחרי תחילת הקורונה וסוף סוף ניתן ליהנות שוב ממה שיש לעולם התרבות להציע. אנו בנקודת זמן אותה נוכל לנצל כדי לצאת מהבית ומהסגר הארוך שהיה, לנקות את הראש בעת בילוי איכות עם בן או בת הזוג במופע מוזיקה טוב, שיכניס קצת Vibe.

קרדיט: FREEPIK

יותר ויותר מופעי מוזיקה נפתחים בשל הביקוש הרב לכרטיסים ועולם התרבות שחוזר לחיים.

יחד עם זאת גולשים רבים מנסים לרכוש כרטיסים למופעים מסוימים ולעיתים קרובות נתקלים בתופעת “עומר אדם”, כאשר אותם כרטיסים אוזלים בקצב מטורף, זמן קצר לאחר מועד פרסומם של אותם מופעים. זה מתרחש ביחוד כאשר מדובר בכרטיסים להופעות של שלמה ארצי, שלומי שבת, אייל גולן ואומנים מוכרים מובילים נוספים.

להלן 5 טיפים שיעזרו לך להשיג את הכרטיסים הטובים ביותר, במחיר הטוב ביותר, למופעים המבוקשים ביותר.

הרשמה באתר

הרשמה לניוזלטר או כחבר במועדון של אתר למכירת כרטיסים, מהווה פתרון טוב לכל אלו שרוצים להיות הראשונים שיודעים ברגע שמופע טוב יוצא. כמו כן, חברי מועדון נהנים לרוב מהטבות יחודיות.

מנגנון הגנת רכישה

המנעו מרכישה של כרטיסים מספסרות! מצאתם כרטיס במחיר טוב? קראו ביקורות באינטרנט וברשתות החברתיות אודות החברה שמוכרת אותו. ישנם המון “הזדמנויות” לרכישת כרטיסים במחירים אטרקטיביים ואפילו אטרקטיביים מאוד, מה שאמור להדליק לכם נורה אדומה. לא סתם אומרים “טוב מדי מכדי להיות אמיתי”. עולם האינטרנט מזמין גורמים רבים שרק מנסים להוציא כסף במרמה מאנשים. אנו ממליצים לעיין בתקנון של האתר, לבדוק תנאי רכישה וביטול של עסקה וכן לחפש אחר אלמנטים שונים שיעלו את רמת האמינות של האתר. כמו כן, חשוב להתמקד במנגנוני הגנת רכישה.

יחד עם זאת טלפון באתר תמיד יהיה טוב ועדיף שלא פלאפון פרטי. כך תוכלו להתקשר לגורם מהימן ולוודא שאכן יש עם מי לדבר על כל מקרה שיבוא.

לדעת מתי להתפשר

כולנו רוצים את המושבים הטובים ביותר, אולם לרוב זה מלווה בתג מחיר גבוה יותר, אך לא תמיד.

ישנם מצבים בהם לשבת בשורה ה 2 או ה 3 לא יהיה עניין כזה נורא, מאחר והחלטה זו תוזיל לכם משמעותית את מחיר הכרטיס בגובה של עשרות ועד מאות שקלים (תלוי בסוג המופע ובתאריך). ישנם גם מצבים שיוכלו לקרוץ לכם לשבת קרוב לאומן המופיע, אך מנגד עוצמת השמע יכולה להיות גבוהה מאוד ולעיתים האקוסטיקה נפגעת – זאת בניגוד לישיבה באזור מרוחק יותר.

אם יש לכם זמן, זה יכול להשתלם במיוחד, שכן אתם יכולים להיות בקבוצה הזכאית לכרטיסים במחירים מסובסדים.

הטבות

כיום חברות רבות מציעות כרטיסים במחירים מוזלים במיוחד, גם כאשר מדובר במופע מבוקש. זה יכול להיות תלוי בתאריך, באומן או בסוג המופע.

בין אם אתם מחזיקים בכרטיס חבר בקבוצה כלשהי, כרטיס הטבות של חברת אשראי כגון כרטיס Max או ישראכרט ואפילו אם אתם חברים בקבוצה בפייסבוק שיש לה הסכם עם ספק הכרטיסים או רשומים באפליקציה כזו או אחרת של הטבות, יש לכם יתרון רציני על פני אחרים.

סבלנות יכולה להשתלם

אזלו כרטיסים למופע מבוקש כלשהו? במרבית מהמקרים בשל הביקוש ייפתחו בתוך זמן יחסית קצר מועדים נוספים לאותו מופע, כך שתוכלו להזמין את המקום שרציתם עבור האומן האהוב עליכם.

ככלל, אנו ממליצים להזמין כרטיסים להופעות באתר קופת ת”א, שהוא בין האתרים הגדולים והמוכרים בתחום. בקופת ת”א ממשיכים מדי יום להוסיף מופעים ותאריכים נוספים, יחד עם הטבות שוות במיוחד.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן