רועי סבג – עורך דין בדיני עבודה

רועי סבג – עורך דין דיני עבודה בחיפה מתמחה בזכויות מעסיקים ובזכויות עובדים בכל הקשור לדיני עבודה. לעורך דין רועי סבג ניסיון רב בייצוג של עובדים ומעסיקים בבתי הדין לעבודה ברחבי הארץ, כמו גם בייצוג של מעסיקים מול רשויות המדינה, כדוגמת משרד העבודה.

קרדיט: יח”צ

משרדו של עורך דין סבג, נותן ייעוץ משפטי במגוון סוגיות בדיני עבודה, לדוגמה: הטרדה מינית, תביעות פנסיוניות, תביעות לזכויות סוציליות, תביעות לשכר עבודה, טיפול בעישון במקום העבודה, אפליה במקום העבודה, הליכי סיום העסקה, התנכלות והתעמרות ועוד.

עורך דין רועי סבג מנוסה בייצוג של המעסיקים הגדולים ביותר במשק וביניהם בנקים, חברות אשראי, תקשורת וסלולר, חברות פארם, יהלומנים, מפעלי תעשייה, חברות הייטק, עמותות ועוד.

איפה ממוקם המשרד?

המשרד שלנו ממוקם בעיר חיפה, במתחם חלונות הסיטי בעיר התחתית. אומנם אני עורך דין בחיפה אך המשרד נותן שירות משפטי ומקצועי ללקוחותיו בפריסה ארצית, תוך מתן יחס אישי וזמינות מירבית לכל לקוח ולקוח באשר הוא.

מה השירותים שמשרדך נותן ללקוחותיו?

המשרד מספק שירותים בנושאים הרלוונטים לתחום דיני עבודה ויחסי עבודה, כולל הכנות חוות דעת משפטיות, ניהול הליכים משפטיים, ייצוג מול רשויות המדינה ועוד.

מה ההיתרונות של המשרד?

התמקדות שלנו בדיני עבודה מספקת ללקוחות שלנו יתרון משמעותי. אנו יודעים למנף את הניסיון שצברנו במרוצת השנים בבתי הדין לעבודה בייצוג עובדים ומעסיקים, כדי לייעל את עבודתנו ולקדם את מטרות הלקוחות שלנו.

בעבר ההתמחות בדיני עבודה הייתה נישתית וצרה, אולם עם השנים היא עברה למרכז הבמה. כיום הלקוחות מבינים שיש חשיבות לכך שרק עורך דין עם ניסיון מוכח בדיני עבודה ייצג אותם בתיקים המתנהלים בבתי הדין לעבודה.

האם משרדך מייצג גם עובדים בשימועים?

אכן, משרדנו מייצג עובדים בשימועים. בתי הדין לעבודה קבעו בפסיקה ענפה כי זכות הטיעון של העובד במסגרת השימוע היא אחת מזכויות היסוד החשובות בשיטת המשפט הישראלית, וככזאת שמור לה מקום של כבוד ביחסי העבודה בכלל, ובעיקר כאשר נשקלת אפשרות לסיום העסקתו של עובד.

במרוצת השנים, בתי הדין לעבודה רחיבו את חובת השימוע כלפי כלל סוגי העובדים בכלל המגזרים, וכיום חובת השימוע כוללת עובדים קבועים, עובדים זמניים, עובדי קבלן, עובדים במגזר הפרטי, הציבורי, עובדים בגופים דו מהותיים ואף לגבי עובדים שהעסקתם טרם החלה במקום העבודה.

לכן חשוב לדעת, שגם אם עובד מעוסק במשך תקופת זמן קצרה מאוד, למשל של חודש, אין הדבר פוטר את המעסיק מחובתו לערוך לו שימוע כדין בהתאם להלכה הפסוקה.

בפסיקה הודגש כי יש ליתן לעובד הודעה על מועד השימוע זמן סביר לפני קיומו, ובנוסף לפרט מראש את הטעמים שטמונים בכוונתו של המעסיק לסיים את העסקתו של העובד, ולאפשר לעובד להגיע עם ייצוג משפטי להליך.

אנו מלווים גם מעסיקים בהליכי השימוע, כדי לוודא שכל ההליך מתנהל עפ”י דין.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן