מתיחת בטן בניתוח – למי הטיפול מתאים ולמה?

בשנים האחרונות אנחנו שומעים יותר ויותר ישראלים שמוכנים להשקיע המון מאמצים על מנת לשפר את המראה החיצוני שלהם לאין שיעור. יש מי שיבצע ניתוחים פלסטיים בפנים, ויש מי שיעדיף לטפל במבנה הגוף עצמו. בין הניתוחים הנפוצים ביותר שקיימים כיום, מדובר על מתיחת בטן בניתוח בתור פתרון למראה הבטן ולשיפור הביטחון העצמי. אבל, בגלל שמדובר על הליך כירורגי מורכב, גם שלב ההכנות לניתוח הוא שלב קריטי שיכול להשפיע על ההצלחה של התהליך ולא מתאים לכל אחד. בדיוק מהסיבה הזו, אתם חייבים להבין האם אתם יכולים לבצע מתיחת בטן בניתוח ולקבל את כל התשובות לכל השאלות מבעוד מועד.

איך לדעת אם אתם יכולים לעבור מתיחת בטן בניתוח?

האפשרות לבצע מתיחת בטן בניתוח אולי קיימת באופן כללי, אבל היא לא מתאימה לכל אדם ולכל סיטואציה. על פי רוב, חשוב להבין מה הוא המצב הבריאותי שלכם לפני שפונים לקבל עזרה וצריך להסתמך על:

  1. היסטוריה רפואית בלידות – במיוחד אצל נשים שעברו לידות קיסריות, הבטן היא אזור רגיש במיוחד גם מבחינה אישית אבל גם מבחינה רפואית קלינית. עם הניתוח שעברתם היה מאוד טראומטי או שאתם נמצאות בשלב יחסית מוקדם אחרי הניתוח, יכול להיות שתהיה בעיה לבצע מתיחת בטן בניתוח והרופא לא יאשר לכן להיכנס לחדר ניתוח.
  2. משקל הגוף והשומן הבטני – השומן הבטני הוא אחת מהמחלות הקשות ביותר של המאה ה-21, והוא גם יכול להשפיע על האופן שבו מתבצע ניתוח לשינוי מראה הבטן. להרכיב השומן בגוף שלכם ולפיזור של השומן, הרופא צריך להחליט האם ניתן לבצע את הניתוח ואיזו גישה היא הגישה שתאפשר לקבל את התוצאות האפקטיביות ביותר בתהליך.
  3. המבנה הפיזיולוגי – לכל אדם יש מבנה פיזי קצת אחר, ולכן אי אפשר לקבוע מראש גם אם אתם בריאים לגמרי ובלי היסטוריה רפואית, האם הרופא הצליח לבצע את הניתוח שלכם. בפגישת הייעוץ הראשונית, הרופא יבקש להסתכל על אזור הבטן ולהעריך כך את היכולת שלו לתת לכם פתרון לצרכים שלכם.
  4. הסכנות בניתוח עצמו – כמו בכל ניתוח אחר, גם במהלך ניתוח מתיחת בטן, יכולות להיות בעיות שצריך להכיר, וכאן נכנסת האחריות של הרופא לבצע שיחה מקדימה וללמוד את מצבו הרפואי של המטופל לעומק, כדי לזהות נקודות מסוכנות מראש.

יחד עם הרופא שלכם – אפשר לבנות את התוכנית המתאימה לניתוח

כמו שאתם לא מצליחים להבין, עיקרון המפתח בתהליך ההכנה לקראת ניתוח מתיחת בטן הוא עבודה עם הרופא. זהו שיתוף פעולה כאשר הרופא מביא את הידע לשולחן ואתם צריכים להיות גלויים בכל מה שנוגע להיסטוריה הרפואית שלכם. רק כך תוכלו להיכנס לחדר הניתוחים בטוחים בעצמכם או ברופא שלכם, ולקבל בסופו של יום את התוצאות האופטימליות.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן