ריהוט משרדי, איכותי, ארגונומי ומעוצב

הבית שלנו מאורגן ומעוצב, רכשנו במיטב כספנו ריהוט יפה, וכסאות אורתופדים נוחים שמותאמים לנו אישית, אבל הכי חשוב גם בריאים ונוחים.

ריהוט הוא רכוש שממשיך איתנו לכמה שנים ולפעמים אף יותר.

אבל מה קורה כשמדובר במשרד, בין אם המשרד הוא בבעלותך או שאתה עובד במשרד, בטח תרצו שהתחושה, העיצוב, הארגון והריהוט יהיו לכל הפחות נעימים, נוחים ובריאים גם הכיסאות וגם הריהוט.

 

כסאות למשרד

הכיסא הוא הרהיט הכי חשוב במשרד, הוא יקבע אם יעבור עלינו יום פורה, בריא ומלא אנרגיות לבין יום מלא בכאבי גב בפרט, הגב התחתון בשל היותו מרכז הלחץ בישיבה על כסאות משרדיים, כיסא משרד חשוב שיהיה מותאם ליושב עליו לפי גובה, משקל, אופי העבודה ועוד, עבודה במשרד על כיסא מותאם ואיכותי תפיק את המירב מיום העבודה של האדם שיושב עליו רוב שעות העבודה, בצעד זה, של התאמת כיסאות המשרד לכל עובד בהתאמה אישית, תספק לעובד תחושת מחויבות, שייכות, והערכה.

 

ריהוט משרדי

ריהוט משרדי הוא זה שיקבע את אופי המשרד, ישנם רהיטים מפוארים וישנם משרדי מקצוע מוזנחים, יש משרדים מתאמצים ויש לא מעט עיצובי משרדים שבאופן מוחלט מושפעים מהריהוט הקיים, אך  במשרד ריהוט שלא כמו בבית הוא ריהוט שרצוי שיהיה פרקטי ובעיקר יארגן את המשרד, העסק.

בעבר משרדים היו מאוד פרקטים והריהוט היה מאוד פונקציונאלי ומותאם לסביבת העבודה, אך כיום ישנה חשיבות לכל ארון, מגירה, כיסא, כמובן חשיבות ארגונית אבל כיום גם לא מעט הנראות, אותם משרדים שבעבר היו נראים יחסית אפורים, קיבלו נגיעות עיצוב שמעוררות השראה דרך רהיטי המשרד.

 

משרד ארגונומי ומעוצב לא לעשות לבד

מומלץ מאוד לפנות למומחים בתחום הייעוץ הארגונומי שמתמחים בעיצוב סביבות העבודה, הם בעלי ידע על גוף האדם ונקודות הלחץ או הקושי, הם מאוד מקושרים לספקי כסאות למשרד וריהוט משרדי  וישיגו עבורכם מחירים טובים למוצרים איכותיים, הם ילמדו את סביבת העבודה, יבינו את הצרכים הארגונומיים של המשרד, יעצבו אותו לטעמכם, ותזכו למשרד מעוצב, אך לא פחות חשוב, בריא!

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן