העיקר האיכות: אביזרי צילום לסמארטפון שעושים את ההבדל

קרדיט תמונה FREEPIK

מי מאתנו אינו מצלם תמונות או סרטונים באמצעות מצלמת הטלפון הנייד? יש אנשים שאינם מפסיקים לצלם, גם אם הם עוסקים בפעילויות שגרתיות כמו הכנת ארוחת בוקר או רכיבה על אופניים. וישנם אנשים שעבורם הצילומים הם הפרנסה שלהם. הם מוכרחים להעלות פוסטים איכותיים עם תמונות טובות לרשתות חברתיות כמו אינסטגרם או פייסבוק, ויש להם גם ערוץ יוטיוב משלהם שאליו הם מעלים שפע של סרטונים. אז מהו הסוד? כיצד אפשר להפיק תמונות וסרטונים ברמה גבוהה? ובכן, הכול תלוי באביזרים שאנחנו משתמשים בהם. מיד נראה.

איך מפיקים תמונות וסרטונים באיכות גבוהה?

אחד הדברים המשמעותיים ביותר שעלינו לזכור כאשר אנו מצלמים הוא שאין די במצלמה הקטנה של הסמארטפון. אז נכון שיש לה אפשרויות עריכה לא רעות, אבל זה לא מספיק בשביל להפוך למקצוענים באמת. אם רוצים להפיק תמונות וסרטונים שידהימו את כולם, אביזרי צילום לסמארטפון הם התשובה. אלה הם האביזרים שיעזרו לכם לצלם כמו שצריך:

  1. מקבלים תאורה טובה.

כל צלם מקצועי יגיד לכם שהסוד הגדול בקבלת תמונה טובה הוא תאורה נכונה. נסו לצלם שתי תמונות – האחת בחדר חשוב והשנייה בחדר מואר, ותראו שהתמונה השנייה עולה באיכותה על הראשונה. גם אם אין לכם די אור כדי לצלם את התמונה או שאתם מצלמים בלילה, אביזרי צילום לסמארטפון מציעים לכם את הפתרון: מנורת לד לסמארטפון או מנורת רינג. מנורות אלה המותקנות מסביב למצלמת הטלפון, מספקות את התאורה הדרושה. ניתן גם לווסת את התאורה ולבחור אם ברצונכם לצלם בתאורת אור לבן, בז’ או צהוב.

  1. הכוח שבקול.

אם רוצים לצלם סרטונים, חשוב לדאוג למיקרופון טוב. המיקרופון של מצלמת הסמארטפון לא תמיד מספיק, שכן הוא לא יכול לסנן רעשים ותמיד יש לבחור חדר שקט לצילומים. אם מעוניינים בכל זאת לצלם בחוץ או בתנאים שבהם יש רעש רקע, הפתרון יכול להיות מיקרופון מקצועי הפועל על סוללות וניתן להעבירו ממקום למקום.

  1. מאיזו זווית אתם מצלמים?

זווית הצילום בתמונה או בסרטון חשובה להפקת חומרים טובים. קרה לכם פעם שיצאה לכם תמונה עם סנטר כפול רק כי צילמתם מלמטה? ובכן, קיימים אביזרים המאפשרים לצלם מזוויות שונות. אחד האביזרים הנפוצים הוא מוט סלפי. אותו מוט גמיש וקומפקטי שאפשר למתוח ולקפל בחזרה. מעבר לכך, אם רוצים לצלם סרטונים בבית ובחוץ מומלץ לקנות חצובה שעליה אפשר להתקין את הטלפון. החצובה מאפשרת לכם לבחון את כל זוויות הצילום, שכן ניתן לסובב אותה בזווית של 360 מעלות והיא כוללת גם שלט בלוטוס.

היכן מוצאים אביזרים טובים למצלמה

אחרי שראינו שאי אפשר לצלם חומרים טובים ללא אביזרי צילום לסמארטפון המתאימים לכך, חשוב למצוא את המקום המתאים לרכישת הציוד הדרוש לכם. אם אתם מעוניינים בציוד איכותי שלא יאכזב אתכם בזמן אמת, עליכם למצוא חברה טובה ואמינה המספקת את הציוד הדרוש. אז זה הזמן לעשות קצת שיעורי בית, לבחון חברות, לאסוף המלצות מהסביבה ולהשוות מחירים, על מנת לוודא שמוצעים לכם מחירים הוגנים.

אם רוצים לרכוש ציוד איכותי באחריות מלאה, כדאי לפנות לחברת צ’יפון. מדובר במעבדת סלולר המתמחה במגוון רחב של תיקונים, ולצד זאת גם משווקת מוצרים איכותיים לצילום נכון ומקצועי כמו מנורות לד, חצובות, רינגים, מיקרופונים, מוטות לצילום ועוד. הצוות של המעבדה זמין לכם בכל עת כדי לעזור לכם לבחור את הציוד המתאים. כי בין אם רוצים לצלם סרט תיעודי על המשפחה המורחבת ובין אם עוסקים בצילום פרויקט גמר, חשוב לשמור על איכות.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן