היתרונות של דלתות פנים פולימר והאפשרות לרכישת דלתות הזזה פולימר

דלתות פולימר נמצאות ונראות בכל בית, מבנה, מלון או עסק, הסיבה שדלתות פולימר כל כך פופולאריות: המראה, העיצוב ולא מעט יתרונות.

דלתות הפולימר מגיעות במלא סגנונות עיצוביים ופונקציונאליות כמו דלת הזזה מפולימר שחוסכת הרבה מקום ושומרת על עיצוב מרהיב!

 

דלת הזזה מפולימר, מה זה אומר?

פולימר זהו חומר שבנוי ממולקולות ענק משורשרות שמורכבות מיחידות שקשורות ביניהן בקשרים קוולנטיים או קשרים תוך מולקולריים חזקים מאוד ורבים מאוד ומכאן השם פולי-מ(ו)ר.

דלתות פולימר בפרט דלתות הזזה מפולימר, מעבר לחיסכון המקום שהיא מאפשרת, דלתות הזזה מפולימר עמידות במים ולרטיבות גבוהה ללא פגיעה או שחיקה, בין אם יש נזילה בבית ואתם בחופשה או סתם המנקה משתמשת בהמון מים לשטיפה, הדלתות שלכם יחזיקו מעמד לאורך שנים ללא פגיע במרקם החומר הפולימרי ממנו עשויה דלת ההזזה שלא כמו דלתות מעץ או חומרים שאינם עמידים במים, שככל הניראה נצטרך להחליף בכל כמה שנים ולו רק מנזקיי רטיבות למיניהם.

 

מעבר לכך בבחירת דלת הזזה מפולימר אתם תוכלו לבחור מגוון צבעים, עיצובים ואפילו בקשות אישיות, בנוסף לנראות ולעמידות, דלתות הזזה מפולימר חזקות במיוחד ובאופן משמעותי מדלתות שאינן עשויות פולימר, דלתות הזזה או דלתות סטנדרטיות.

יתרון נוסף לדלתות הפולימר הוא מניעת הצטברות מזיקים, לא מעט חרקים וטרמיטים אוהבים דלתות עץ, יחד עם הרטיבות והחמימות, דלתות הופכות לבית טרמיטים אחד גדול שאיתו אנו באים במגע עם גופנו, דלתות הזזה פולימר עשויות פלסטיק שמונע מטרמיטים להצטבר.

 

סוגי פולימר לדלתות הזזה

דלת הזזה מפולימר יצוק, כלומר כל הדלת עשויה מפולימר, דלתות אלו משמשות לחדרים המוגדרים רטובים בשל עמידות מקסימאלית למים.

דלת הזזה בציפוי פולימר, דלתות אלו בנויות משני לוחות פולימר אך המסגרת שלהן מעץ, בתוך הדלת תמצאו מילוי כמו קרטון או עץ, אל דאגה תחתית הדלת עשויה פולימר לצורך הגנה מרטיבות ומים בעת שטיפה, אך לא מומלץ להשתמש בה בחדרים בעלי רטיבות ולחות גבוהה מכיוון שאלו יכולים לחדור למילוי ולגרום לשינויים פיזיים בדלת.

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן