מה תעדיפו לסלון שלכם? פרקט עץ או למינציה

קרדיט תמונה צמרת פרקטים

ההחלטה של בעלי נכסים רבים היא להתקין לוחות פרקט בביתם, אך לא כולם מודעים להבדל בין פרקט עץ טבעי לפרקט למינציה ולכן יש להדגיש את ההבדלים ביניהם, כדי לקבל את ההחלטה הנכונה והמתאימה ביותר לכל בית.

עיצובו של הבית עם פרקט עץ טבעי

בחירת סוג הפרקט והגוון שלו תלויה באופן ישיר בסגנון העיצובי שנבחר לבית. אם הנראות היא כפרית, פרקט עץ טבעי מתאים הרבה יותר והוא משתלב בהרמוניה מלאה עם הריהוט והאקססוריז בבית זה. סוג זה של עץ טבעי מעניק בכל בית אווירה ביתית חמימה, הוא מבודד בקיץ וגם בחורף, כאשר דורכים עליו רמת הרעשים היא מינורית.

אפשר ליהנות מפרקט עץ לטווח הארוך של שנים רבות ללא צורך להחליף אותו אלא אם רוצים לשנות את העיצוב הביתי.

הסטריפים העכשוויים של העץ הטבעי קיימים במגוון גדול מאד של מרקמים, גוונים בספקטרום נרחב החל בגוונים בהירים ועד גוונים כהים. במקומות רבים על גבי המשטח רואים את טבעות העץ, דבר שמוסיף לאותנטיות וליופי הרב שלהם.

התקנה של למינציה בבית

פרקט למינציה הוא פרקט דמוי עץ, הוא מיוצר בשיטות סינתטיות מעץ גרוס והוא מתאים לבתים אשר מעוצבים בסגנון מודרני, קלאסי וגם סגנונות עיצוביים נוספים.

  • ההיצע של לוחות הלמינציה הוא נרחב ביותר ואפשר להתלבט בין דגמים רבים. ברבים מהדגמים היפהפיים אפשר לראות את הטבעות של העץ הטבעי בחלקם העליון שלו ולכן הם מזכירים את העץ הטבעי.
  • שלל הגוונים מאפשר התאמה מושלמת לנראות של הבית.
  • הדגמים כוללים סטריפים לבנים לחלוטין, גוונים מהוהים של לבן עם אפור, כל הטונים של הגוונים החומים החל באורן הבהיר ועד סטריפים שחורים. המבחר כולל לוחות עץ בשלל מידות רוחב ומידות אורך.
  • התקנה של פרקט למינציה היא קלה ביותר ואפשר תוך פרק זמן קצר להתקין פרקטים במרחב גדול על הרצפה המוחלקת והישרה.
  • תחזוקה קלה אשר כוללת ניגוב של המשטח עם מטלית לחה וחומר ניקוי המותאם לפרקטים והחלל נקי תוך פרק זמן קצר יותר.

לכן בשיקולים של פרקטיות, רוב הציבור מעדיף לקנות לוחות פרקט למינציה.

התקנת חימום תת רצפתי

לקוחות שמתקינים חימום תת רצפתי אשר מפיץ חום אחיד בימי החורף יכולים להתקין מעל מערכת זו, רק פרקט עץ טבעי וזאת לאור העמידות של הלוחות הללו בחום הגבוה. פרקט למינציה אינו מותאם לטמפרטורות הללו ולכן החום עלול לגרום לעיוותים של לוחות הפרקט הללו.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן