דמי ניהול קופת גמל – דמי הניהול שהציעו לכם נשמעים גבוהים מידי? ערכו השוואה בין כל בתי ההשקעות וזכרו, דמי הניהול נתונים למיקוח!

קרדיט תמונה FREEPIK

אחד מאפיקי ההשקעה האטרקטיביים ביותר בשנים האחרונות הוא קופת גמל להשקעה. אנשים רבים בוחרים להעביר את כל חסכונותיהם לאפיק זה המאפשר להם ליהנות מאחוזי תשואה גבוהים מידי שנה. אם גם לכם נמאס לראות את האבק נערם במסלולי החיסכון של הבנק המציעים אחוזי תשואה אפסיים או גרוע מכך, בחשבון העו”ש, חשוב שתכירו כמה פרטים חשובים אודות האפשרות להשקיע בקופת גמל להשקעה. פורטל הביטוחים הגדול של ישראל אסף עבורכם את כל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר לפני שתרוצו להעביר את כל הכספים שלכם לקופות גמל להשקעה. אז ראשית, חשוב לדעת כי כיום יש לא מעט בתי השקעות בישראל המציעים מסלולים של קופות גמל. ההבדלים המשמעותיים ביותר בין המסלולים השונים המוצעים בבתי ההשקעות הם אחוזי גובה התשואה השנתיים וכמובן דמי ניהול קופת גמל. אנשים רבים ששומעים על אפיק השקעה זה בוחרים באופן שרירותי את בית ההשקעות בו הם ישכנו את כל כספם, אך חשוב לדעת כי גובה אחוזי התשואה וכן גובה דמי ניהול קופת גמל עלולים להיות בהפרשים משמעותיים שעתידים להיות שווים לכם אלפי שקלים. אז רגע לפני שתתחילו את ההשקעה באפיק אטרקטיבי זה, חשוב לדעת כיצד לבחור נכון את בית ההשקעות הטוב ביותר שיצליח להשיג לכם אחוזי תשואה גבוהים עם דמי ניהול קופת גמל נמוכים ככל הניתן.

הדובדבן שבקצפת – כל מה שאתם חייבים להכיר על אחוזי התשואה

כבר בשלב הראשון חשוב מאוד לערוך השוואות קופות גמל להשקעה. הליך השוואת קופות גמל להשקעה שנעשה בצורה נכונה ומקצועית יאפשר לכם לשים את האצבע על בית השקעות מנצח. כל שאתם נדרשים לעשות זה לערוך השוואה בין כל מסלולי דמי ניהול קופת גמל להשקעה בהתייחס לתשואה השנתית. ככל שהתשואה השנתית גבוהה יותר, כך תרוויחו יותר. על מנת ליישר קו חשוב להדגיש כי אחוזי תשואה הם אחוזי הרווח (כלומר הריבית החיוביות) שההשקעה שלכם הצליחה לצבור. במידה והשקעתם סכום של 50,000 שקלים ומסלול דמי ניהול קופת גמל להשקעה הצליח לצבור לכם 10% תשואה בשנה, הרווח שלכם עומד על 5,000 שקלים. לכן, בכל שלבי השוואת קופות גמל להשקעה, אתם שואפים להתחקות אחר בית ההשקעות שמצליח לייצר אחוזי תשואה גבוהים יותר מידי שנה. איך עושים את זה אתם שואלים? בעידן האינטרנטי תוכלו למצוא לא מעט פרטים ברשת. בתי ההשקעות השונים מפרסמים מידי מספר חודשים את תוצאות אחוזי התשואה שהם הצליחו לייצר עבור כל המשקיעים שלהם, כך שתוכלו לראות את הפרטים בצורה ברורה. מעבר לכך, ישנה אפשרות לראות את אחוזי התשואה של בתי ההשקעות השונים בשלוש השנים האחרונות ואף בחמש השנים האחרונות כך שתוכלו לקבל תמונה מלאה ושלמה אודות הצלחתם לייצר אחוזי תשואה עודפים על כל המתחרים באופן קבוע. פורטל הביטוחים הגדול של ישראל מסייע לרבים להכיר את כל הפרטים הפרקטיים שחייבים לדעת לפני שנוקטים כל פעולה בתחום הביטוחים.

דמי הניהול מתחלקים לאחוז דמי ניהול מסכום הצבירה ולעוד מספר אחוזי דמי ניהול מסכום ההפקדה – הכירו את דמי הניהול הגבוהים ביותר שאפשר לדרוש

הנקודה השניה בה חשוב להתמקד בשלבי השוואת קופות גמל להשקעה היא כמובן דמי ניהול קופת גמל. דמי ניהול קופת גמל משולמים לכל אנשי המקצוע בבית ההשקעות שעמלים רבות בכדי לאתר עבורכם את המניות המנצחות שיניבו כמה שיותר אחוזי תשואה עם סיכון נמוך ככל הניתן. השוואה של דמי ניהול קופת גמל חיונית בכדי לאתר את בית ההשקעות המנצח להשקעה ולכן, אל לכם להסתנוור מאחוזי התשואה בלבד. אז באשר לתחום זה של דמי ניהול קופת גמל, ישנם שני דגשים חשובים שכדאי שתכירו. הדגש הראשון הוא שדמי הניהול מתחלקים לאחוז מסויים מסכום הצבירה ולעוד אחוז מסויים מסך ההפקדה, כלומר ישנן שתי נקודות שאתם חייבים להתייחס אליהן. הראשונה היא אחוזי התשואה מהסכום שתצליחו לצבור בהשקעה שלכם מידי שנה ודמי הניהול המקסימליים שניתן לדרוש על כך הם 1.05%. השניה היא דמי ניהול קופת גמל מסך ההפקדה והם ינוכו מיד עם הפקדתכם את הכסף במסלול המבוקש. גם במקרה זה יש תקרה חוקית לגביית דמי הניהול העומדת על 4% לכל היותר. הדגש השני באשר לדמי ניהול קופת גמל הוא האפשרות להתמקח על גובה דמי הניהול. אנשים רבים כיום מצליחים להוריד באופן משמעותי את גובה דמי הניהול שלהם בעזרת משא ומתן טוב ומקצועי. לכן, אל לכם להסכים לכל דמי ניהול קופת גמל שיציעו לכם, עליכם לערוך השוואה בין בתי ההשקעות השונים ולנסות להוריד ככל הניתן את דמי הניהול בעזרת מיקוח, פורטל הביטוחים הגדול של ישראל אוסף עבורכם את כל המידע החשוב ביותר לבחירות נכונות בכך עולם הביטוחים. 

כך תצליחו ליהנות מאחוזי תשואה מידי שנה ללא תשלום מס רווח הון!

לאחר שנגענו בשתי הנקודות החשובות ביותר שיסייעו לכם לבחור נכון בית השקעות המציע דמי ניהול קופת גמל להשקעה בתנאים טובים ועם אחוזי תשואה גבוהים, חשוב שתכירו עוד מספר נקודות חשובות אודות מסלולי ההשקעה בקופות הגמל. תחילה חשוב להדגיש ולומר כי בדומה לכל אפיקי ההשקעה השונים, גם הרווחים במסלולי דמי ניהול קופת גמל להשקעה מחוייבים ב 25% מס רווח הון. אך אם תבחרו לשכן את כספיכם במסלול ההשקעה עד לגיל הפרישה ולאחר מכן תוציאו את כספיכם כקצבה חודשית, תוכלו לקבל פטור מלא ממס רווח הון. אנשים רבים בוחרים לעשות זאת וכך הם נהנים מרווחים גדולים ומשמעותיים לאורך השנים ואף מצליחים להימנע מתשלום של 25% מס רווח הון. עוד חשוב לדעת כי דמי ניהול קופת גמל כוללים לא מעט מסלולים שונים לבחירתכם. במידה ותרצו להעביר את כל כספיכם או רק חלק ממנו בין המסלולים השונים, לא תצטרכו למשוך את הכסף, להתחייב בתשלום מס רווח הון ורק לאחר מכן להפקיד אותו שוב למסלול הנבחר. ישנה אפשרות לנייד את כספיכם בין המסלולים השונים כך שמידי תקופה תוכלו להעביר את כספיכם למסלול המתאים למצבכם הנוכחי ללא כל בעיה.

תוכלו לקבל הלוואת בתנאים אטרקטיביים במיוחד על סך 80% משווי ההשקעה שלכם!

הסכום המקסימלי שתוכלו להשקיע מידי שנה הוא 71,000 שקלים לכל אדם. אנשים רבים שלא מודעים לכך מנסים להעביר סכומי כסף גדולים יותר שצברו לא מעט אבק בחשבון העו”ש במשך שנים ונתקלים בסירוב. לכן, אם גם לכם יש סכום גדול יותר שתרצו להכניס לדמי ניהול קופת גמל להשקעה, דעו כי תוכלו לעשות זאת רק במשך מספר שנים. נתון נוסף וחשוב המהווה יתרון גדול לאנשים רבים הוא האפשרות לקבל הלוואת בתנאים אטרקטיביים במיוחד בסכום של עד 80% מסך הסכום שיש לכם בדמי ניהול קופת גמל להשקעה. כלומר, תוכלו להמשיך ולהרוויח את אחוזי התשואה שלכם מידי שנה גם אם אתם נדרשים לכסף למטרות שונות. נתון זה מאפשר לרבים למנף את הכסף שלהם וליהנות מהלוואות נוחות במיוחד במקביל לכך שכל כספם ממשיך לצבור לא מעט אחוזי תשואה מידי שנה. פורטל הביטוחים הגדול של ישראל שמח לספק לכם את כל הנתונים החשובים והפרקטיים ביותר אודות כל עולם ביטוחים.

פורטל הביטוחים הגדול בישראל

טלפון: 073-272-5261

www.2bit.co.il

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן