גם השנה עמותת שניר חילקה מארזי חג למשפחות נזקקות ולחיילים בודדים. אור קופרלי, מהבעלים של רשת “חצי חינם” לקח חלק ביוזמה וסייע באריזת חבילות החג

עמותת שניר פועלת משנת 2010. היא הוקמה במטרה לסייע למשפחות נזקקות ולחיילים בודדים לקבל הזדמנויות שוות בחינוך ולתת סיוע כלכלי בנושאים אלמנטריים כמו תשלום שכירות וחשבונות שוטפים, בטיפולי שיניים, במתן שירות של אנשי מקצוע שונים המתנדבים מטעם העמותה וסיוע בנושאים משפטיים.

 

שנת הקורונה הובילה לעלייה חדה בפניות לעזרה

 

מידי שנה לקראת החגים, עמותת שניר דואגת למשפחות ולחיילים שרשומים בה לסלי מזון. בשנת הקורונה החולפת דווח כי חלה עלייה חדה בכמות הפניות לעמותה, ולכן הוחלט להכין מארזים מיוחדים, שכוללים יותר מפריטי מזון בסיסיים.

 

ליוזמה התגייסו חברת “אסם”, “טאץ’ קלין”, “DHL”, “המומחים באחסנה”, “ענת כהן חומרי ניקוי”, “הפיראט האדום” ורשת “חצי חינם”. בין המוצרים שנתרמו נכללו גם חומרי ניקוי והיגיינה וצעצועים לילדים.

 

100 מתנדבים, אושיות ואנשי עסקים נרתמו למבצע התרומות לחג של עמותת שניר

 

אין זו הפעם הראשונה שעמותת שניר יוזמת אריזה ושילוח של מארזי חג לנזקקים ברחבי הארץ. כמידי שנה, גם הפעם התגייסו מתנדבי העמותה והגיעו לסייע באריזת המארזים. כהרגלם בקודש התייצבו אושיות מוכרות, ביניהן אילנית לוי, מגי טביב, נטלי דדון, סלע שרלין ושביט ויזל. לצידן נכחו גם אנשי עסקים, ביניהם אור קופרלי – מהבעלים של רשת “חצי חינם”, שמוליק סייד – מנכ”ל חברת “ריט 1”, רן בן אברהם – הבעלים של חברת “צמח המרמן”, עו”ד יואב פלטו שרון, עו”ד דין אלון ועוד.

 

גם מנכ”ל עמותת שניר עינת אושרי ויושב ראש העמותה, ניר שמול לקחו חלק פעיל במבצע אריזת החבילות לחג.

 

בסוף היום, ניר שמול, יו”ר העמותה הודה לכל 100 המתנדבים שלקחו חלק במבצע והבטיח, שכל עוד העמותה תמשיך לפעול, לא יישארו משפחות וחיילים בודדים רעבים בימי החג. הוא הדגיש את חשיבותה של הערבות ההדדית בחברה הישראלית וציין שמבצע ההתרמה הזה הוא דוגמה מובהקת לנכונות של האנשים בישראל להירתם ולעזור לאחר.

 

צילום:freepik

 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן