איך יודעים לבחור פורץ דלתות מומלץ?

קרדיט תמונה- FREEPIK

תחום המנעולנות עבר שינוי חד בשנים האחרונות. אם בעבר היו מעט מנעולנים מוכשרים וטובים עליהם הייתם יכולים לסמוך בוודאות ללא צורך בבדיקה נוספת, הרי שהיום, בעקבות הגידול בענף, הצורך בבחירה של מנעולן מומלץ דווקא, כזה שתוכלו לסמוך עליו, גדלה.

אם תשימו לב, תוכלו לראות כי דלתות ומנעולים הם פחות או יותר שני המרכיבים המשותפים כמעט לכל מבנה או רכב. השימוש ההולך וגדל של בני האדם במנעולים ודלתות מתוחכמים ומורכבים יותר ויותר מטבע הדברים גם מעלה את הצורך בבחירה של אנשי מקצוע מצוינים שיוכלו לתת מענה מקצועי במידה וחלה תקלה זו או אחרת בהם.

מכיוון שלא כולם מבינים לעומק עד כמה גדולה החשיבות של בחירת איש מקצוע מהימן, מנעולן מומלץ, שיעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר, אנחנו כאן, בחברת מנעולן בהרצליה בחרנו לתת לכם בקצרה רשימה וכמה טיפים שיעזרו לכם לבחור בלא פחות מאיש מקצוע מצוין, מנעולן מוסמך שיעשה עבורכם את העבודה על הצד הטוב ביותר ללא שהיות.

אנחנו מזמינים אתכם לצלול אתנו לפרטים על מנת שתדעו גם אתם לבחור בתבונה מנעולן מומלץ ללא חשש.

למה חשוב לבחור מנעולן מומלץ דווקא

הסיבות לכך רבות ומגוונות:

1. משום שמנגנון הנעילה מורכב מתתי נושאים: בואו נתחיל בלשוחח על הרכב שלכם. מנעולן רכב הוא כמובן מי שיודע לתת מענה לרכב. נשמע פשוט נכון? אבל מה זה אומר? מה הוא צריך לתת לכם בפועל? בפועל תפקידו של אותו איש מקצוע יהיה לפרוץ את הדלת בראש בראשונה במידה וזו ננעלה על המפתח למשל, מה שקרה לרבים מאתנו. אולי יש בעיה בקודן של הרכב, אולי באימובילייזר ? בשביל לפתור את כל אלו אותו מנעולן רכב צריך להבין ברכבים כמובן וחשמל. עכשיו, נניח שאותו איש מקצוע נוסע מיד לאחר מכן לטפל בתקלה שהתרחשה בבית בו בני הבית שכחו את המפתחות. אותו מנעולן מוסמך צריך כעת לפרוץ מנעול צילינדר למשל ולשכפל מפתחות לכולם, מה שדורש ממנו יכולות אחרות לחלוטין וכן הלאה.

אם לא קראתם לאיש מקצוע מהימן, מנעולן מומלץ היודע את עבודתו, אתם עלולים למצוא את עצמכם עם מנעולן חובב שלא יודע בהכרח לטפל בכל הדברים הללו שכל אחד מהם בעל משמעות בתחום המנעולנות.

2. משום שקל להביא לנזקים: מנעולן חובב עלול להביא ליותר נזק מתועלת. שכן מנגנון הנעילה מושתת על כך שהדלת והמנעול עובדים בסינרגיה מושלמת זה עם זו. מנעולן מומלץ לא יודע לתת מענה רק לבעיה נקודתית כמו פריצה של הדלת. אלא הוא זה שיודע לאבחן, לפתור תקלות מהשורש ולמעשה לעשות את כל מה שצריך על מנת שתוכלו ליהנות מדלת ומנעול העובדים כנדרש.

על כן, בחירה של מנעולן מוסמך היא לא רק הדרך שלכם להיכנס הביתה, אלא הדרך שלכם להבטיח כי תקלות מסוג זה לא יחזרו שוב ושוב גם בעתיד.

איך בוחרים מנעולן מומלץ ?

אנחנו, כאן בחברת ‘מנעולן בהרצליה’ כבר ראינו אי אלו מנעולנים בחיינו. כל המידע שאספנו לאורך השנים הביא אותנו לאבחנה בין מנעולן מומלץ למנעולן מומלץ הרבה פחות. אנחנו יודעים שלא תמיד ניתן להזמין מנעולן מומלץ עליו עשיתם תחקיר מעמיק. הרי בסופו של יום אתם לרוב תזמינו מנעולן מוסמך כאשר אתם תקועים מחוץ לבית או לרכב בתוך יום עמוס להחריד או במזג אוויר לא סימפטי במיוחד. אבל, האמינו לנו כי תמיד עדיף לנשום עוד כמה נשימות עמוקות ולהזמין ללא שהיות מנעולן מומלץ באמת.

רוצים לדעת איך עושים זאת? בקלות.

ראשית, מנעולן מומלץ יהיה עם המלצות: נשמע פשוט נכון? אבל גם כאן ישנם ניואנסים אליהם שווה לשים לב. מנעולן מומלץ הוא מנעולן שיש עליו המלצות אותן כמובן ניתן למצוא בקלות באתרי האינטרנט אליהם לכולנו יש גישה בלחיצת כפתור. אלא שלעיתים, אנו עלולים למצוא את עצמנו קוראים ‘המלצות’ ששתלו אותן בתוך האתרים. לכן, ההמלצה שלנו היא כמובן לא לקרוא לעומק כל המלצה והמלצה, אבל כן להקדיש כמה שניות כדי להיות בטוחים שההמלצות המופיעות באתר הן אכן המלצות אותנטיות, כאלו שניתן להאמין להן.

שנית, מנעולן מומלץ יהיה זה שיבין מה הבעיה כבר בשיחת הטלפון: כל עבודה מתחילה עם שיחת טלפון לבעל המקצוע. הרי אתם צריכים לעדכן אותו במה דברים אמורים נכון?  מה יקרה אם נגיד לכם כי כבר בשיחת הטלפון הראשונה ניתן להבין די בקלות האם מדובר באיש מקצוע אמין או לא ? איך עשים זאת? ספרו לאותו מנעולן מומלץ מה קרה ושאלו אותו, כבר מהדרך האם הוא יודע לפתור את הבעיה. שאלו אותו מה דרך הפתרון בעיניו לתקלה מסוג כזה. כל שאלה כזו תעזור לכם להבין האם אותו מנעולן ממומלץ אכן יודע על מה הוא מדבר או שמא זה ‘מחרטט’ אתכם.

דבר שלישי, שאלו אותו אם הוא יכול לשכפל מנעולים: אנחנו יודעים שזה נשמע מוזר אבל היו איתנו. מנעולן מומלץ בדרך כלל יהיה מי שיש לו את היכולת לשכפל מנעולים בשטח. זה בדיוק הדבר שמפריד בין מנעולן מומלץ לפורץ דלתות חובב. מכיוון שאתם כמובן רוצים להגיע לבעל המקצוע המהימן, שימו לב שאתם לא מדלגים על השאלה הזו. האמינו לנו כי אתם תמצאו כך, די בקלות את אנשי המקצוע הטובים באמת.

כמה טיפים רגע לפני שאתם מזמינים מנעולן מומלץ

מכיוון שאתם וודאי נמצאים בלחץ ובאי שקט עוד אתם קוראים למנעולן מומלץ שיפתור את התקלה שמעכבת אתכם ברגעים אלו ממש, יש לנו כמה טיפים שאספנו אצלנו, בחברת מנעולן בהרצליה שיכולים ליעל את עבודתו של אותו מנעולן מומלץ בו בחרתם.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן