כך תשפצו את האמבטיה שלכם בדקורטיביות

חדר האמבטיה, הוא בין החדרים שעוברים שחיקה רבה במיוחד. חדר זה חשוף ללחות רבה, אשר פעמים רבות כלואה בו, מה גם שהוא חדר קטן יחסית. יש בו אמבט או מקלחת, כיור ואסלה – שילוב מערכות אינסטלציה, שבהן מתגלות מדי פעם תקלות. לעתים יש בו גם מכשירים נוספים, כגון ונטה, מכונת כביסה או מייבש כביסה. הצפיפות מסבכת את העניינים ובסך הכול, סיבות טובות לשפץ חדר זה, מצטברות די מהר. לעתים השיפוץ נובע מסיבות אסתטיות. בכל מקרה – כאשר משפצים חדר אמבטיה, זו הזדמנות לשדרג אותו גם מבחינה אסתטית. אלה כמה טיפים, אשר מסייעים לעשות זאת:  

 

להתחיל מתכנון מסודר

שיפוץ אמבטיה נרחב, הוא לא פרויקט סופר מסובך. עם זאת, הוא בכל זאת יכול להיות מורכב מספיק, בכדי שתתחילו מתכנית פעולה מפורטת למדי. לשיפוץ היבטים מסוימים בחדר זה, יש פעמים רבות שילוב השלכות שצריך לקחת בחשבון מראש. למשל, הזזת פריט אחד, אשר עשויה להשליך על המקום שנותר עבור פריט אחר. או העובדה שיש בחדר האמבטיה מערכות מים וחשמל, שמרוכזות בקרבה רבה. התכנית גם תסייע להשיג את האפקט הדקורטיבי המבוקש, עם כמה שפחות ניסוי וטעייה.

 

להתמקד בעיקר

בחדר קטן מסוג זה, כל פרט בולט במיוחד ומשפיע על אופיו. לכן, אביזרי אמבטיה שתבחרו בצורה חכמה, יוכלו לתת לו אופי חדש ומיוחד. כמו כן, לאור מגבלות המקום בחדרים אלה, ישנו צורך גדול יחסית בפתרונות מיוחדים ובהתאמה אישית לדרישותיכם. לשם כך, תוכלו להסתייע בבעלי מקצוע שונים, כולל נגרים שיבצעו התאמות שונות לריהוט.

 

שדרוג ארונות

ארונות האמבטיה עוברים שימוש רב. ייתכן שיש לכם ארונות ישנים למדי, אולי מדיירים קודמים. וייתכן שהארונות פשוט לא נראים לכם והגיע הזמן להחליף. צביעה והחלפת ידיות, עשויים לשנות את מראה הארונות באופן דרמטי. ישנה תמיד גם האפשרות לרכוש ארון אמבט חדש. ארונות אמבטיה מגיעים כיום במבחר רחב, שממנו בוודאי תמצאו את הארון שמתאים ביותר לחזון העיצובי שלכם. 

 

יופי של אסלה

אסלה – פריט הכרחי ולא אסתטי במיוחד? לאו דווקא. “ניאגרה סמויה” מותקנת לרוב יחד עם “אסלה תלויה”. שני אלמנטים אלה, משדרגים את חדר האמבטיה ומעניקים לו מראה נקי ויוקרתי יותר. כמובן, גם יהיה לכם נוח יותר לנקות מתחת לאסלה כזו.  

 

עובש – למנוע מראש

טיפ טכני (אך לא רק!) לסיום: עובש על הקירות לא נראה טוב והוא גם לא בריא. בחדרי אמבטיה יש סיכון מוגבר לכך. לכן, מומלצת מניעת עובש מראש תוך כדי שיפוץ חדר האמבטיה, באמצעות בחירת חומרים איכותיים שמתאימים לחדר זה וביצוע עבודה יסודית וטובה. גישה כזו, יכולה בהחלט ללכת יד ביד עם ההיבט הדקורטיבי. למשל, כיסוי חלקים מהקירות בפסיפס, יהיה גם יפה, גם עמיד בפני עובש וגם קל לניקוי. 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן