ביטוח נסיעות לחו”ל – ככה תדעו איך לבחור

העולם מלא במוצרים ושירותים, והולך ונהיה יותר ויותר קשה ומורכב לבחור את השירות הנכון לנו. כשמדובר בביטוח נסיעות לחו”ל, אנחנו לא רוצים לעשות בחירה שגויה, וחשוב לכולם לרכוש את הביטוח הנכון ביותר. כשאתם נוסעים לחו”ל, ביטוח נסיעות הוא הגב שמאפשר לכם לישון בשקט, בידיעה שאם חס וחלילה משהו ארע, יש לכם כיסוי, ויש לכם ליווי, שלא לדבר על זה שיש לכם עם מי לדבר.

כולם כבר יודעים שהוצאות רפואיות זה דבר יקר, בטח במקרי חירום, ובטח במדינה זרה. לא רק המצב הרפואי עצמו, הסטרס הנלווה לכך שאתם במדינה זרה, לרוב לא יודעים את השפה, ולא יודעים לקראת מה אתם הולכים, גם ברמה הטכנית וגם ברמת ההוצאות, יכול להיות הרבה יותר מדי. עם ביטוח רפואי מישראל, ליווי בשפה העברית וכיסוי נרחב, תרגישו הרבה יותר רגועים, ותוכלו להיות ממוקדים במצב הרפואי שלפניכם.

אז איך בוחרים ביטוח נסיעות לחו”ל

חשוב מאוד כבר מעכשיו להגיד שביטוח נסיעות לחו”ל בוחרים בתבונה רבה, ולא רק בחיפוש אחר המחיר הזול ביותר. מעבר לכך, הנה כמה פרטים שיעזרו לכם לבחור:

  1. ייעוץ רפואי מיידי – שירות של ביטוח נסיעות איכותי לחו”ל מאפשר לכם גישה מיידית ומהירה לשיחת ייעוץ רפואית בכל מקום בעולם, ובכל שעה ביום. לא רק האפשרות לביצוע השיחה, אלא גם רמת הנוחות בה ניתן להיעזר בשירות זה, שהרי במקרים רפואיים בחו”ל אתם רוצים גישה לייעוץ מהיר בשפה שלכם בלחיצת כפתור אחת.
  2. החזר הוצאות פשוט – במקום להקשות עליכם, אתם רוצים חברת ביטוח נסיעות שתקל עליכם. לפעמים נדמה שדווקא כשאנחנו הכי צריכים עזרה, העזרה מגיעה עם הכי הרבה קושי. ביטוח נסיעות מודרני מאפשר לכם להימנע מבירוקרטיה מסורבלת, ולגשת לתהליך קבלת החזר ההוצאות שלכם מהביטוח אונליין, דרך הסלולארי או המחשב, בקלות וביעילות, ובלי כאב ראש.
  3. כיסוי על ביטול טיסה – העולם משתנה, ודברים מתרחשים כל הזמן. אם הטיסה שלכם התבטלה לגמרי, או אפיל ואם היא התקצרה מסיבה זו או אחרת, ביטוח נסיעות לחו”ל צריך לכסות אתכם.

כיסוי במקרים של קורונה

יש משהו חדש בעולם, משהו שכולנו כבר התרגלנו לחיות לצידו. ווירוס הקורונה מטייל בכל העולם ללא ביטוח, אבל חברות הביטוח מכסות אותנו מפניו. ביטוח נסיעות לחו”ל חייב לכלול סעיף קורונה, סעיף ביטוחי הלוקח בחשבון את כל ההוצאות שעלולות להגלות סביב אירוע של חולי בקורונה.

מעבר לכך, יש אפילו מדינות הדורשות הצגת ביטוח נסיעות לחו”ל הכולל כיסוי ספציפי למקרי קורונה, בעלויות המוכתבות על ידי המדינה, בכדי שייתנו לכם אשרת כניסה. שימו לב שאתם רוכשים ביטוח נסיעות לחו”ל הכולל את סעיף הקורונה ומציע כיסוי לאשפוז, לעלות הוצאות של בידוד, וכמובן בדיקות וליווי רפואי.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן