נאור גולדברג: כך מבצעים אריזה נכונה של הדברים

העסק או החברה עברו למקום חדש? סיימתם לשפץ? בטוח שאתם זקוקים לניקיון ייסודי של המקום. אחת השאלות המטרידות בעלי חברות ועסקים, זה איך ניתן לבצע ניקיון יסודי עם כל התכולה, מבלי לגרום נזק למכשירי החשמל, לריהוט, במיוחד לכל מה שעשוי מעץ, ולשאר החפצים בעסק. נאור גולדברג הבעלים של הראשון בניקיון מסביר כי ישנה אפשרות לבצע ניקיון יסודי בכל עסק, בשיטת עבודה נכונה התואמת את גודל העסק ותכולתו. חובה של חברת הניקיון להגיע אל העסק או החברה, לערוך סיור במקום, לבחון מהי התכולה, האם יש דברים שאפשר לארוז בארגזים ולשים בצד, כיצד בנוי העסק על מנת לעטוף נכון ועוד. נאור גולדברג מדגיש כי רק חברה בעלת צוות מקצועי יכולה לבצע תהליך כזה ללא כל תקלות וגרימת נזק.

קרדיט תמונה FREEPIK

נאור גולדברג: כך מבצעים אריזה נכונה של הדברים

אחד הדברים הכי חשובים בניקוי יסודי של עסק או חברה כאשר התכולה נשארת בפנים, היא העיטוף האריזה של כל התכולה. מדובר בתחום בו חובה לעסוק רק באם הנך איש מקצוע שטיפל בעבר בתחום כזה. הצוות בחברתו של נאור גולדברג מורכב מאנשי מקצוע מנוסים, היודעים באלו מוצרי עיטוף עליהם להשתמש לגבי כל מוצר בעסק. את מכשירי החשמל הם נוהגים להזיז למרכז החדר או החלל כך ששום דבר לא יוכל לגעת בהם וכן למצב אותן במקום יחסית גבוה מעל הקרקע שטיפת מים אחת או כל נוזל אחר לא יחדרו את העיטוף. העיטוף עצמו נעשה בכמה שלבים. חלק מהדברים נעטף בעזרת ניילון שרינק שעמיד בפני חדירת נוזלים, חלק נעטף בפצפצים על מנת למנוע פגיעות ונזק בזמן הזזת המכשירים ממקום ומקום ועוד. ניירת בדרך כלל נארזת בארגזים קטנים. נאור גולדברג מדגיש כי גם באריזה עצמה הצוות כותב על כל אריזה להיכן היא שייכת ומה תכולתה כך שאם מישהו מזיז דבר ממקום למקום, הוא יוחזר בסופו של יום למקום הטבעי.

נאור גולדברג: שימוש נכון בנוזלים

בעת שמבצעים פעולות ניקיון, באופן טבעי יש שימוש בנוזלים בין אם לשם שטיפה, ניקוי, ועוד. חשוב לזכור כי כל חומרי הניקיון עשויים מכימיקלים העלולים לגרום נזק, לדוגמת חומרים כמו אלכוהול וטרפנטין המזיקים למוצרים שונים כמו פלסטיק. הצוות של נאור גולדברג מציין באפיון הראשוני של המקום את כל אותן סכנות, ודואג להדגיש בפני כלל העובדים את הסכנות. בסיום הניקיון היסודי, שום דבר לא מחוזר למקום לפני שהצוות של נאור גולדברג לא עורך סקירה של המקום ומוודא כי לא נשאר שום נוזל ללא השגחה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן