העלמת סימני מתיחה – שיטות הטיפול המתקדמות והמרכזים המומלצים

כל מה שרציתם לדעת על העלמת סימני מתיחה: מהם סימני מתיחה? מהם הגורמים להיווצרותם? אילו טיפולים קיימים לצורך העלמת סימני מתיחה? מהי הטכנולוגיה המתקדמת, המהירה והיעילה ביותר לטיפול בסימני מתיחה?

העלמת סימני מתיחה בלייזר במרכזיים המתקדמים ליד ביתך.

סימני מתיחה הם אחד מהפגמים האסתטיים הנפוצים ביותר. אלו הם פסים המופיעים לאורך הגוף ומופיעים בעיקר לאחר הריון ולידה, השמנה או הרזיה מהירים, פיתוח גוף וגדילה מואצת בגיל ההתבגרות. תחילה, צבעם אדמדם או סגלגל ובהמשך הם הופכים לבנים כסופים. סימני מתיחה הנם קרעים פנימיים שנוצרו בשכבת הדרמיס, היא שכבת העור התחתונה, כתוצאה מפגיעה בסיבי האלסטין והקולגן בעור האחראים על גמישותו. פגיעה בסיבים אלו מובילה להופעתם של סימני מתיחה לא אסתטיים הפוגעים במראה העור. המומחים של רשת המרכזים האסתטיים והרפואיים אתר דוקטור חן המבצעים העלמת סימני מתיחה בפריסה ארצית ב: ראשון לציון, תל אביב, רמת גן, בני ברק, כפר סבא, אשדוד, קריית חיים, קריית מוצקין, קריית ביאליק, באר שבע, עפולה, קריית אתא, יוקנעם, נהריה מטפלים בהצלחה בסימני מתיחה באמצעות טכנולוגיות הלייזר המתקדמות ביותר המביאות להעלמת סימני המתיחה ולמראה עור אחיד  וחלק ללא סימן או צלקת.

גורמים להופעת סימני מתיחה

  • הריון ולידה – נשים בהריון אשר עולות יותר מ-15 ק”ג יפתחו יותר סימני מתיחה. האזורים בהם נוצרים סימני מתיחה בזמן ההיריון הם : בטן, אגן ירכיים וישבן. במהלך ההיריון צבעם ורדרד ולאחר הלידה מתחלף צבעם ללבן כסוף.
  • דיאטות והשמנות קיצוניות – במקרה של דיאטות קיצוניות המביאות לירידה דרסטית במשקל נוצר עור עודף. כאשר חלה עליה מהירה במשקל וחלה השמנת יתר, נמתח העור ויוצר את סימני המתיחה.
  • פיתוח גוף – אנשים העוסקים בפיתוח גוף ומפתחים שרירים יכולים לפתח גם הם סימני מתיחה המתרכזים בעיקר באזור הכתפיים.
  • עור דק וחסר אלסטיות – לנשים יש נטייה לפתח עור דק המוביל להיווצרותם של סימני מתיחה. חוסר אלסטיות וגמישות, מאפיינת בעיקר עור מבוגר המאבד את האלסטיות שלו עם הזמן.
  • עור בהיר – בעלי עור בהיר, ינטו יותר לפתח סימני מתיחה מאלו בעלי עור כהה.
  • תורשה וגנטיקה – הנטייה לפתח סימני מתיחה היא גנטית.

העלמת סימני מתיחה השיטות המתקדמות ביותר:

העלמת סימני מתיחה בטכנולוגית לייזר מתקדמת 

שיטה זו נחשבת ליעילה ביותר שכן היא מטפלת בקרעים בדרמיס המובילים להיווצרות סימני המתיחה. קרני הלייזר מטפלות בשכבת העור התחתונה כשהן “מתעלמות” משכבת העור העליונה, עוקפות אותה ומגיעות ישירות אל מיקום החתך. קרני הלייזר הנשלחות אל הדרמיס, מאותתות לגוף כי מדובר בפגיעה בעור וכך, העור מתחיל בהליך ריפוי ובניה של שכבות הקולגן והאלסטין מחדש תוך סגירת הקרע. בנוסף, ממריצה טכנולוגית הלייזר את פעילות התאים באזור בו מצויים הסימנים, גורמת לפיגמנטציה המצמצמת את הצלקות הפנימיות ומטשטשת את קוויהן. טיפול הסרת סימני מתיחה בלייזר, ממנף את התהליכים הטבעיים המתרחשים בגוף ומנתב אותם לצורך העלמת סימני מתיחה. זוהי השיטה המתקדמת ביותר בעולם המצליחה לטפל בשכבת העור העמוקה. סדרה בת כמה טיפולים קצרים תביא למראה עור אחיד ללא סימן או צלקת. כל שיטת טיפול אחרת שאינה מטפלת ישירות בעומק בו מצויים הקרעים, לא תצליח לטפל ביעילות בסימני המתיחה ולהעלימם.

יתרונות טיפול העלמת סימני מתיחה בלייזר :

  • טיפול נקודתי ללא כאבים
  • אינו דורש זמן החלמה
  • תוצאות מעולות באזור הבטן, הישבן, המחשוף, הזרועות והידיים.
  • הטיפול בלייזר מעודד יצורם של תאי קולגן חדשים המחדשים את העור ומעלימים את סימני המתיחה.
  • ללא תופעות לוואי

העלמת סימני מתיחה פרקטורה בגלי רדיו

טיפול המתבסס על טכנולוגית גלי רדיו המועברים לעור באמצעות מחטים זעירות המצויות בידית הטיפולית. אנרגיית החום חודרת אל מתחת לעור ומביאה ליצירת קולגן חדש והעלמת סימני המתיחה. הטיפול מתבצע במערכת אולטרה מתקדמת בעלת ידית FRACTORA  מבית INMODE. זוהי טכנולוגיה פורצת דרך של ליפטינג פרקציונאלי להצערה, הרמה והידוק רקמות העור. אנרגיית גלי הרדיו מעודדת את התגובה הטבעית של הגוף לייצור קולגן חדש ובריא, מחזקת את הקולגן המוחלש ומחדירה את האנרגיה אל העומק האופטימלי תוך שמירה על טמפרטורה מיטבית ודיוק הנדרשים לבניית קולגן. לאורך כל התהליך, מתבונן המטפל במסך המציג הדמיה של שכבות העור ובמיקום בו נמצא המכשיר. ההדמיה מאפשרת למטופל לכוון את האנרגיה לנקודת המטרה המדויקת כולל ברקמות עמוקות כמו מעטפת השריר ומאפשרת שליטה מוחלטת ומבוקרת על אזורי הטיפול. הטיפול מבוצע על ידי מומחה בקליניקה ונמשך בין דקות ספורות לשעה, תלוי בגודל האזור המטופל.

שיטות משלימות נוספות לטיפול העלמת סימני מתיחה

הסוד בהצלחת טיפול העלמת סימני מתיחה הנו בהתאמת הטיפול הנכון ביותר למטופל. היכולת של המטפלים בזיהוי מצב סימני המתיחה והגורמים להיווצרותם לצד שילוב היכולות הטכנולוגיות המביאות למיצוק, כיווץ והצערת העור באמצעות לייזר, גלי רדיו, אולטרסאונד והתאמת אורכי גל מדויקים למצב המטופל, מאפשרים למטפלים למקסם את התוצאות ולהבטיח כי המטופלים יקבלו את הטיפול הטוב והמתקדם ביותר להעלמת סימני מתיחה.

אוזונתרפיה – הזרקת גז אוזון O3 שעם החדרתו לרקמות העור הוא מתפרק לחמצן טהור O2 המשפרת את מרקמו וחיוניותו של העור ויוצרת אלסטיות מוגברת.

קילוף עור מכני– שיוף השכבה העליונה של העור באזור סימני המתיחה, ייצור טשטוש ומראה אחיד  יותר.

ויטמין A – מריחת משחות המכילות ויטמין A כגון טרוטונין, יעודדו תחלופת תאים וחידוש העור באזור.

הזרקת חומרים – המעודדים ייצור קולגן ואלסטין וחידוש תאי העור העוזרים לטשטוש סימני המתיחה.

העלמת סימני מתיחה – מחיר

אנו מודעים לכך כי לגורם המחיר, חשיבות עליונה בהחלטה באם לבחור בטיפול בעלמת סימני מתיחה. לכן, הייעוץ בכל סניפי רשת המרכזים האסתטיים והרפואיים אתר דוקטור חן, ניתן ללא עלות וללא התחייבות. מחיר הטיפול נקבע על פי מצב המטופל תוך מתן המחיר האטרקטיבי ביותר לטיפול מומחים בטכנולוגיות המתקדמות בעולם המביאות לתוצאות הטובות ביותר.

תוצאות מושלמות לטיפולי העלמת סימני מתיחה במרכזים המובילים

המומחים של רשת המרכזים האסתטיים והרפואיים אתר דוקטור חן, מביאים אליכם את פסגת הטכנולוגיה בתחום טיפולי העלמת סימני מתיחה. מכשיר VELASHAPE מבית סינרון קנדלה, הוא המילה האחרונה בטיפולי העלמת סימני מתיחה המביא לתוצאות מושלמות בתוך כמה טיפולים בודדים. המומחים של אתר דוקטור חן, מתאימים לכם את הטיפולים המתקדמים ביותר בהתאם למצב סימני המתיחה שלכם ונעזרים בטיפולים משלימים מתקדמים דוגמת אוזונתרפיה וויטמין A לקבלת תוצאות מושלמות וכל זאת ללא ניתוח וללא כאבים ובמחירים אטרקטיביים במיוחד. קבעו פגישה ללא התחייבות וללא עלות עם המומחים שלנו וקבלו את כל המידע וההדרכה אודות טיפול העלמת סימני מתיחה לתוצאות מושלמות.

 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן