צילינדר לדלת: כל מה שצריך לדעת

קרדיט תמונה FREEPIK

צילינדר לדלת הוא כנראה אחד ממנגנוני הנעילה הפופולאריים ביותר בעולם. בגלל שאנחנו, בתור בני אדם שונאים חוסר ניצול טוב ויעיל של כל המשאבים העומדים לרשותנו. צילינדר הפך פופולארי בעיקר משום שהוא מצליחה לתת שירות מצוין, במחיר נמוך ולעשות את עבודתו נאמנה.

צילינדר הוא כבר מזמן לא רק מנעול צילינדר לדלת. אנחנו רואים שימוש במנעול צילינדר בכל כך הבה מקומות. החל מרכבים וכלה במנעולי צילינדר עבור מנעולי מחסים גדולים וכן הלאה. מנעול צילינדר הוא למעשה הבסיס עליו נבנים כל המנעולים האחרים גם אם מנגנון הנעילה שלהם חשמלי.

כך שתפקידו של מנעולן בנתניה ובכל מקום מתחיל קודם כל בהבנה של מנעול צילינדר לדלת. צילינדר לדלת גם הוא יכול להגיע במספר אופנים וצורות. כאשר אנחנו עדים לשימוש הולך וגדל בפונקציות שונות לאותו המנגנון ממש.

מנעול צילינדר כמובן יכול להגיע במגוון צורות וכמובן גם במגוון גדול של מחירים. החל ממנעולי צילינדר לדלת העולם כמה שקלים בודדים וכלה במכירה של מנעולי צילינדר לדלת שמחירם יכול להגיע גם לעשרות אלפי שקלים , תלוי במקרה ובדבר עליו אותו מנעול צילינדר לדלת צריך להגן.

אז, על מנת שגם אתם תכירו קצת ותדעו את כל מה שצריך לדעת על מנעול צילינדר, הכנו עבורכם את המאמר הבא.

מנעול צילינדר לדלת , מנגנון אחד אופנים רבים

מנעול צילינדר לדלת ברובד הפשוט הוא מנעול המורכב מצינור ארוך המחבר בין החלק החיצוני והפנימי של כל דלת בה יש מנעול. כאשר בתוך החור נמצאים מעין פינים קטנים המסתובבים על י תנועה של המפתח. הפינים הללו דוחפים לשני כיוונים, תלוי בכיוון ההזזה של המפתח, את לשונית הדלת. אותה לשונית הקובעת האם הדלת תהיה פתוחה או נעולה.

כאשר לשנית הדלת נמצאת בחוץ הדלת נעולה בעוד כאשר זו נמצאת בפנים , הדלת פתוחה.

מנעול צילינדר לדלת במובן הפשוט של המילה אכן יכול להיות בעל מפתח לא מיוחד, מנעול שנפתח בקלות ונסגר בקלות, כזה שעולה כמה שקלים בודדים בחנות השכונתית.

אבל, לאורך השנים בני האדם פיתחו, בעזרת שיטות חדשות מנעול צילינדר לדלת שיוכל להגן טוב יותר על מה שנמצא בפנים.

מנעול צילינדר לדלת עם מפתח מחודד: השימוש במפתח מחודד למעשה הפך את אותו מנעול צילינדר לדלת למנעול ייחודי. שכן, היום, לכל מנעול צילינדר לדלת יש למעשה צורה אחרת של מפתח המתאימה לפינים הייחודיים של אותו מנעול צילינדר לדלת ומאפשרת פתיחה של הדלת. יש מקרים כמובן בהם אנו מדברים על מנעול צילינדר לדלת פשוט המגיע במעין סט כזה המאפשר פתיחה של כל המנעולים בעזרת מפתח אחד. אבל, מנעול צילינדר לדלת , כזה שאנחנו רוצים לסמוך עליו לרוב יהיה פעל צורה ייחודית וכמובן גם –מפתח ייחודי הפותח רק אותו.

אלא שגם זה לא הספיק. לכן, מנעול צילינדר לדלת הנמצא ברמת סיווג גבוהה יותר הוא מנעול צילינדר בעל מפתח שטוח.

מנעול צילינדר בעל מפתח שטוח: מנעול צילינדר בעל מפתח שטוח הוא למעשה מנעול צילינדר לדלת בו יש בתוכו, בתוך מנעול צילינדר קוד שמותאם למפתח הפותח אותו. מה שנפוץ במיוחד בבתי מלון אבל ממש לא רק. כך ניתן לייצר מפתח לדלת המייחדת את הדלת הספציפית, כזו שהדלת תזהה. הדבר נכון גם במנעול לרכב מה שאנחנו קוראים לו אימובילייזר. אם תהיתם פעם מה זה ‘מפתח מאסטר’ הוא למעשה מפתח לו קוד מיוחד שכל הדלתות מזהות מה שמאפשר לבעל המאסטר לפתוח את כל החדרים במלון למשל.

מנעול צילינדר לדלת בעל רמת סיווג גבוהה: מיועד עבור חברות הצריכות רמת אבטחה גבוהה במיוחד כמו בנקים וכיוצא באלו. אנחנו מדברים על מנעול צילינדר לדלת לו יש גם קוד מיוחד בתוך המנעול המקשה על פריצה שלו כמו כן, מדובר על מנעולים בהם אי אפשר לבצע שכפול קל של המפתח בעזרת מנעולן בנתניה. במקרה של שכפול מפתח ברמה גבוהה צריך לדבר עם חברת האבטחה שייצרה את אותו מנעול צילינדר לדלת על מנת שתיתן פתרון יעיל.

מה התפקיד של מנעולן בנתניה

במרבית הבתים בישראל נעזרים בהנחה של מנעול צילינדר לדלת בעל רמת סיווג בינונית. זאת אומרת שמדובר על מפתח כמובן בעל צורה ייחודית אבל לא כזה שאי אפשר לשכפל במקרה הצורך.

מנעולן בנתניה הוא למעשה מי שיכול לפתוח את הדלת במקרה הצורך כמו כן גם להחליף את אותו מנעול צילינדר לדלת ולעשות שיכפול מקצועי של המפתחות למנעול החדש.

חשוב לזכור כי כאשר מנעולן בנתניה מתאים מנעול צילינדר לדלת למשפחה הוא צריך לקחת כמה פרמטרים בחשבון.

1. את הצרכים של המשפחה: יש משפחות לדוגמא שנוטות לשכוח את המפתח. לכן, יכול להיות שבמקרה שלהם יש להניח מנעול צילינדר כפתור. מה זאת אומרת? מדובר על מפתח צילינדר לדלת שמהצד החיצוני יש להשתמש במפתח ואילו מהצד הפנימי, מותקן מפתח קבוע. כך אתם לא צריכים לחפש מפתח כאשר אתם רוצים לנעול את הבית רגע לפני שאתם הולכים לישון. יכול להיות שאצל משפחות אחרות רמת הבטיחות תהיה חשובה יותר לכן יש להתאים להם מנעול צילינדר לדלת בעל רמת אבטחה גבוהה יותר וכן הלאה.

2. את מסגרת התקציב: מנעול צילינדר לדלת הוא מנעול נפוץ מה שהופך אותו כמובן למנעול אותו ניתן לרכוש במחירים שונים מאוד. סקלת המחירים עלולה לעיתים להיות אפילו מאיימת. כך שאם אתם מעוניינים לרכוש מנעול צילינדר לדלת , ההמלצה היא להתייעץ עם מנעולן בנתניה ולהבין ביחד איזה מנעול צילינדר יתאים לכם במסגרת התקציב הרלוונטית.

3. על איזו דלת אנחנו מדברים: מנעול צילינדר לדלת הוא מנעול כל כך נפוץ עד שחברות שונות פיתחו מנעול צילינדר לדלת האופייני לחברה שלהם בלבד. לכן, לעיתים, אם למשל יש לכם דלת רב בריח לא תוכלו להשתמש ולהניח מנעול צילינדר לדלת של ‘פלדלת’ והפוך. לכן, על אותו מנעולן בנתניה לקחת את כל הפרמטרים בחשבון ולתת שירות מקצועי בהתאם לנתונים העולים מהשטח.

כמה המלצות

כאשר אתם מזמינים מנעולן בנתניה כדי שיתקין לכם מנעול צילינדר לדלת בעקבות תקלה, אל תשכחו לתת את כל המידע הרלוונטי. אם אתם רוצים שאותו איש מקצוע יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר במהירות, כדאי לתת לו כמה שיותר פרטים מראש כדי שיגיע מוכן עם כלי העבודה הרלוונטיים מבעוד מועד.

בנוסף, ההמלצה שלנו, אחרי כמה שנים של היכרות עם הנושא היא לא להשתהות. במידה ואתם מזהים תקלה זו או אחרת, אין סיבה לחכות לרגע האחרון, לרגע בו הדלת באמת לא נפתחת ואתם צריכים חילוץ מיידי. מנעלן בנתניה כמובן יגיע בכל שעה בה תבחרו אבל אין שום סיבה להגיע לידי כך.

הרי בדרך כלל תקלה לא מתרחשת ביום אחד. במרבית המקרים אנחנו יודעים כי יש סימנים מקדימים. לכן, אין סיבה לחכות לרגע האחרון. קראו מבעוד מועד לאיש מקצוע מנוסה שיבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר על מנת להבטיח לכם ראש שקט לאורך זמן.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן