יום הולדת חוגגים עם שף בשר איכותי

יום ההולדת קרבה ובאה? זה הזמן לחגוג עם שף בשר איכותי שמביא עימו מנות גורמה מהטופ שבטופ. בואו נסכים על דבר אחד: גם אם מדובר ביום הולדת, גם ההורים, הקהל המבוגר יותר, חייב להנות מארוחות גורמה. הילדים חייבים להנות מהיום המיוחד הזה, אבל גם ההורים הנכבדים חייבים להתפנק, גם אם זה בדרך אחרת. יום ההולדת לעולם לא תהיה מושלמת ללא שף בשר איכותי, אלכוהול משובח ושתייה קרה, וכמובן פינוקים. לפני הזמנת שף פרטי לאירוע יום ההולדת הנה כמה דברים שאתם ממש חייבים לדעת.

סוגי בשרים שאפשר להזמין

מרבית מהתפריטים של שף בשר פרטי הם מאוד מגוונים, כוללים מנות בשר על האש, תוספות חמות, וסלטים. והשאלה הטובה ביותר, מה ניתן להזמין? אילו סוגי בשרים אפשר להזמין? הנה 4 בשרים מומלצים: הראשון, סטייק אנטריקוט. השני, צלעות טלה או כבש. השלישי, שיפודי פרגית על הגריל. הרביעי, קבב או נקניקיות. וזה לא הכל, מדובר בתפריט בסיסי וקלאסי של בשר, ניתן להזמין בשר על-פי התאמה אישית של הלקוח. כמו כן, בעסקה כלולים תוספות לבחירה (אורז, ירקות על האש, תפוח אדמה, ועוד), וכמובן סלטים לבחירה. בנוסף, תוכלו גם להזמין מראש קינוחים ופינוקים לאחר הארוחה, החל מעוגות ועד לפירות קרים.

האם זה כשר – באיזה כשרות משתמשים?

האם הבשרים וכלל הארוחות באמת כשרים? ללא ספק, מדובר בשאלה מאוד חשובה, כזאת שתקבל מענה. במרבית מהמקרים, בארוחות שף גורמה, הכשרות היא מטעם מהדרין, הרבנות הנפוצה ביותר בערי ישראל. במקרים אחרים, ישנם שפים וצוות קייטרינג שעושה שימוש בכשרות מטעם בד”ץ, ייתכן שינויים במחירים. הכשרות מטעם בד”ץ תהיה יקרה פי 5 מכשרות בסיסית של מהדרין, המחירים יתומחרו בהתאם. כשרות מהדרין שמרבית מהשפים משתמשים היא במטרה לעקל על כיסו של הצרכן הממוצע, להוזיל עלויות תפריט. מתכננים אירוע מיוחד או חגיגי? הכשרות חשובה לכם? בקשו מהשף (במידת האפשר) כשרות בד”ץ.

אודות מלול שף בשר – למה לבחור בנו?

הבחירה במלול שף בשר תבטיח לכם טריות יומית, נתחי בשר עסיסיים, והקדשה למנות גורמה איכותיות יותר. כמו כן, במלול שף הבשר מקבלים שירות VIP עד הצלחת, מלצרים חופשי, פינוקים מפנקים, ובמחירים טובים. בשלב הראשון, לאחר הפנייה למלול שף הבשר, הצוות יבחן את האירוע, יכין את המנות המדהימות ביותר, ויספק לכם שירות והסברים על אופן ההכנה. אז למה בוחרים דווקא במלול שף הבשר? בגלל המקצועיות, בגלל השירות, בגלל הניסיון הרב, וכמובן בזכות עמידה בהתחייבויות. לפרטים נוספים בקרו באתר החברה בכתובת https://www.meatchef.co.il/

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן