הממתקים החדשים שניתן למצוא בטרמינל הממתקים בשנת 2021

ממתקים הם די מתוקים, טעימים, מפצים על משהו שחסר, והכי חשוב – תורמים לא מעט לאווירה ולחשק. באתר טרמינל הממתקים תוכלו למצוא מגוון רחב של ממתקים מכל העולם בסגנונות וצבעים ייחודים ויפים. אז מה בעצם חדש בטרמינל הממתקים? הנה 7 ממתקים חדשים על המדף שיעשו לכם חשק לעוד. מתחילים.

ריסס מיקס – Reeses Popped Snack Mix

ריסס מיקס הוא אחד מהמעדנים הטעימים והחדשים ביותר על המדף של אתר טרמינל הממתקים. בצורה הפשוטה ביותר, מדובר על שקית ממתקים שמשלבת ממתקים מגוונים של בייגלה, פופקורן, ושוקולד עם מילוי טעים וממכר של קרם חמאת הבוטנים בשילוב נגיעות ושברי שוקולד. השקית מגיעה עם ממתקים בכל מיני צבעים, צורות, וסגנונות. מחפשים משהו ממכר, חדשני, ומרענן? ריסס מיקס תהיה הבחירה המובילה.

גודל השקית: 130 גרם

דגיגוני בייגלה זהב בטעם קאפקייס וניל – Goldfish Grahams Vanilla Cupcake

לאורך השנים יצאו מגוון רחב של גרסאות ממיטב המותגים של דגיגוני בייגלה בצורות שונות ומגוונות. הכירו את הדור הבא, את המוצר החדש – דגיגוני בייגלה זהב בטעם קאפקייס וניל משובח. הממתק בשקית משולב עם בייגלה בצורות דגיגונים עם פצפוצי עוגות וניל וקאפקייס. מדובר על חטיף שובב, נועז, עם טעם מצוין. החטיף מכיל 8 גרם של דגנים מלאים במנה בודדת, ללא טעמים מלאכותיים או משמרים, חטיף מצוין לילדים.

גודל השקית: 187 גרם

פופ טארט וופל טוסט במילוי קרם וניל – Pop Tarts Frosted Cookies&Crème

חפיסה מתוקה עם יותר מ- 15 טעמים שונים ומשובחים על בסיס וופל טוסט טעים ומתוק במיוחד. ממתק זה מוכר ונפוץ ברחבי העולם, נמכר גם ברשתות הסיטונאיות, וגם באתר אמאזון במגוון רחב של טעמים וורציות. פופ טארט עם וופל טוסט במילוי קרם וניל ושברי עוגיות טעימות מגיעים בחפיסה של 38 יחידות בסה”כ. מדובר על ממתק בינלאומי שמזכיר קצת את גלידת קוקילידה המפורסמת של חברת אוראו, הילדים אוהבים אותו ומתחברים אליו בקלות, טעים ומרענן במיוחד.

גודל השקית: 384 גרם

לינדט לינדור כדור שוקולד עם הרבה אהבה – Lindt Lindor

לינדט (באנגלית: Lindt) היא שוקולד שוויצרי משובח שפותח על ידי חברה שוויצרית שמתמחה בשוקולדים. במדף החדש של אתר טרמינל הממתקים ניתן למצוא את כדור השוקולד הענק של לינדט לינדור עם המון אהבה. השוקולד האהוב והמוכר חוזר ובענק, יחד עם טעם כובש וממכר והפעם הוא ממש גדול. מדובר על אחד מהשוקולדים הטובים ביותר בעולם, טעימה אחת משנה את כל האווירה. ניתן למצוא באתר טרמינל הממתקים את כדור השוקולד הגדול והענק של לינדט לינדור עם שילוב של פרליני ושוקולד חלב משובח.

גודל: 550 גרם

סוכריות בטעם של פעם – 10 לקקנים טעימים במיוחד

אם אתם ממש אבל ממש אוהבים סוכריות, את המוצר הבא והחדש לא כדאי לכם לפספס. הכירו את הסוכריות החדשות בטעם של פעם, 10 לקקנים בחפיצה אחת בצורת תרנגול. במדף החדש של טרמינל הממתקים, ניתן למצוא סוכריות תרנגול בטעם של פעם, טעמים שהיו עוד משנות ה- 70. מדובר בסוכריה ממותקת בתוצרת הארץ, כחול לבן אמיתי. שימו לב: השקית כוללת סוכר בכמויות גבוהות.

גודל השקית: 10 סוכריות

טרייס שוקולד בצורת תפוז – Terrys orange

הכירו את הממתק החדש והממכר של טרמינל הממתקים – טרייס שוקולד בצורת תפוז מתוק וטעים. משהו חדש ומתוק התעורר, שוקולד מריר בצורת פלחי תפוז מרעננים. ישנם שני גרסאות אודות הממתק – שוקולד מריר, ושוקולד חלב שמשולבים בצורת פלחי תפוזים. מדובר על אחד מהממתקים המוכרים באירופה, כאלה שנמכרים ברמה היומית על ידי צרכני השוקולד האירופאיים. מחפשים משהו מתוק וחדש? זה הממתק המתאים ביותר עבורכם.

גודל החבילה: 157 גרם

לאקי צארמס דגני בוקר אמריקאיים – Lucky Charms Honey Clovers

אם עד עכשיו טעמתם את הממתקים החדשים ביותר, הגיע הזמן למשהו קצת יותר בריא וחדש. הכירו את דגני הבוקר הנפוצים ביותר באמריקה וארצות הברית – לאקי צ’ארמס. לאקי צ’ארמס הם דגני בוקר אמריקאיים עם נגיעות של מרשמלו וטעמי דבש ממכרים ומתוקים. דגני הבוקר של לאקי צ’ארמס זמינים במגוון רחב ונוסף של טעמים, וניתנים לרכישה באתר טרמינל הממתקים הישראלי. שימו לב: בדגני הבוקר הללו יש כמויות נכבדות של סוכר ודבש, כדאי להימנע מאכילה מופרזת.

גודל הקופסה: 309 גרם

לסיכום – בשורה המסיימת

אלה הם 7 הממתקים והחטיפים החדשים ביותר שנמצאים על המדף של טרמינל הממתקים. טרמינל הממתקים מכילה מגוון רחב של ממתקים, חטיפים, סוכריות, דגני בוקר, וכל הטוב שבעולם. מחפשים ממתק עולמי ונפוץ? התייעצו עם המומחים של טרמינל הממתקים, לפרטים נוספים בקרו באתר הבית או התקשרו עכשיו – 04-605-6000. לצידכם תמיד, אתר טרמינל הממתקים.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן