שייט רומנטי בימי הקורונה

אין הרבה בילויים בתקופה משונה זו, שבה כמעט כל האטרקציות סגורות. נגיף הקורונה שהשתלט על כל דבר כמעט בעולם, וגם אצלנו, מכתיב מציאות משונה, הדורשת מרחק חברתי, איסור על התקהלות, וסגירה של מקומות בילוי רבים.

קרדיט: FREEPIK

מה בכל זאת אפשר לעשות כשמתחשק בילוי רומנטי, שעונה על כל ההגבלות מצד אחד, אבל מאפשר עדיין לנשום, לשמוח, להיות בטבע, לרקוד וליהנות מהחיים ממש כמו פעם? שייט רומנטי עם גל ונעמה השכרת יאכטות זה בדיוק מה שאתם צריכים!

שייט רומנטי – בילוי שאינו מצריך קרבה לאנשים אחרים

שייט רומנטי הוא בילוי שמתבצע כולו, מהרגע הראשון על יאכטה, בים הפתוח. עזבו את הקורונה ואת האיסור להתקהל, שייט רומנטי הוא ממילא בילוי פרטי ומבודד, שלא מצריך אתכם בשום שלב להתקרב לאנשים אחרים.

שייט רומנטי – בילוי בריא בלב ים

שייט רומנטי הוא בילוי ספורטיבי ובריא, מאחר ואתם נמצאים על יאכטה בלב הים, נושמים אוויר נקי ופתוח של ים ורוח, מלח ושמש. אתם יכולים להשתזף בפרטיות על הסיפון, להשיק כוסות שמפניה, לסעוד ארוחת בוקר, צהריים או ערב, או להחליט שבא לכם ללמוד איך משיטים יאכטה: מתנה רומנטית שכל אחד ישמח לקבל – “סקיפר ליום אחד”, הקפטן של היאכטה גל ונעמה השכרת יאכטות יכול ללמד אתכם מושגים בסיסיים בשייט, תוכלו להשיט את היאכטה ולהרגיש את הגלים מתחת לרגליים. בנוסף, אם בא לכם לשלב קצת פעילות ספורטיבית, אתם יכולים לבקש מהקפטן שלכם לעצור בלב ים, בדיוק בנקודה שבה המים הכי כחולים ומפתים, ולקפוץ היישר לתוך הכחול העמוק והמפתה הזה, כמובן בלוויית אבובים בטיחותיים וכיפים למדי.

שייט רומנטי זה בדיוק מה שאתם צריכים, כשכולם בחופש או בחלת

הילדים בחופשה, או שהם לומדים מהבית בזום בגלל הקורונה. אין כמעט חוגים, ואין פעילויות חברתיות או לימודיות. התוצאה, שרוב הזמן הילדים בבית. גם במשפחות האוהבות והכיפיות ביותר, זהו מצב קשה, לפחות מבחינת היכולת שלכם כזוג לנשום קצת אוויר לבד. מה שבטוח, זה שאפשר להגיד שזמן הפרטיות והזוגיות שלכם התעופף מהחלון, ואין לכם הרבה הזדמנויות לשוחח, לבלות יחד, ולהרגיש את הזוגיות שלכם. במצבים כאלה גם קורה לא מעט, שבני הזוג לא מוציאים החוצה את התסכולים ולא מאווררים את הבעיות, כי אף אחד לא אשם במצב, ואין לכאורה מה לעשות. הקורונה תקעה את כולם בבית. עצה חשובה – אל תוותרו! תמשיכו לחשוב על דרכים מקוריות להפתיע את בני הזוג, ולחשוב על בילויים משותפים שאפשר לעשות גם בתקופות כאלה. רוצים להפתיע את בן / בת הזוג שלכם בבילוי שמשלב כיף עם זמן איכות רומנטי? גל ונעמה השכרת יאכטות מזמינים אתכם להפלגת שייט רומנטי שנותנת לכם בדיוק את הזמן הזה, הרחק מכולם ומהכל. להיות ביחד, לשוחח, לצפות בשקיעה המפלחת את הים באש כתומה, ליהנות מהקצף הלבן מעל הגלים, לשאוף אוויר ים ולהרגיש שיש תקווה ושהחיים יפים.

התקשרו עוד היום 0504600470 ונשמח לקחת אתכם להפלגת שייט רומנטי ללב ים.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן