רכבי היוקרה שאפשר להשכיר לחתונה בשנת 2021

המחירים עבור השכרת רכבי יוקרה הם החל מ- 1,000 ₪ עבור שעת נסיעה בודדת, שווי הרכבים הם החל מ- 300,000 ₪ ומעלה. ללא ספק, מדובר ברכבי יוקרה איכותיים, מדהימים, ומפנקים מכל בחינה – החל מעיצוב נקי ויוקרתי, ריווח ומקום גדול ברכב, ועד למקומות ישיבה נוחים ומערכות ווידאו וסאונד מתקדמים. מתכננים חתונה באופק? רכבי היוקרה של סהר לימוזין יהיו הבחירה הטובה והמשתלמת ביותר עבורכם. הנה מס’ דגמים של רכבי יוקרה שניתן להשכיר עבור חתונות ואירועים חגיגיים ומיוחדים.

Audi Q5

מדובר ברכב היוקרתי והקלאסי עבור חתונות גדולות ואירועים משמעותיים, מדובר ברכב ג’יפון מפנק במיוחד. רכב היוקרה Audi Q5 מכיל מושבים נוחים ומפנקים, כוח סוס של 2.0, ביצועים מרהיבים על הכביש, ומערכות מולטימדיה מתקדמות הכוללות מסך ונוחות מרבית. הרכב מתאים גם לנסיעות שטח ואפר, החלונות חשמליים, מיזוג האוויר ברמה גבוהה, והריפוד מעניק נסיעה של שעות ללא תופעות לוואי. כמו כן, מדובר ברכב שדי חסכוני לדלק, הוא מסוגל להגיע למהירות של 100 קמ”ש בשניות בודדות בלבד. מדובר ברכב פנאי ושטח לכל דבר, מתאים לאירועים קטנים וגדולים, וכמובן לחתונות. השכרתו היא החל מ- 1,000 ₪.

BMW M5 Coupe

רכב BMW M5 Coupe נחשב כאחד מרכבי הפרמיום המפנקים ביותר באירופה, עם שלל פינוקים ונוחות. ללא ספק, מותג ה- BMW נחשב כאחד מהמותגים היקרים והמפנקים ביותר בעולם, היצרנית משקיעה בו את כל נשמתה, החל מטכנולוגיה חדשנית, ועד למכניקה מושלמת. הרכב מגיע עם 5 מקומות ישיבה מרווחים, והוא יכול להגיע למהירות מקסימלית של 250 קמ”ש. מערכות השמע והמולטימדיה הם בין המערכות המתקדמות ביותר בשוק לשנת 2021, מסכים מפנקים, ומקומות ישיבה נוחים מאוד. מערכת המולטימדיה מאפשרת להזרים מוזיקה באמצעות USB, כבל AUX, ואפילו כונן קשיח רגיל. כמו כן, רכב BMW M5 בגרסת Coupe נתמך עם אופציה לגג נפתח, רכב ספורט ופנאי לכל דבר. חוגגים חתונה? זה הרכב המושלם. מחירו של הרכב להשכרה הוא החל מ- 1,500 ₪.

BMW Series 5

בשנת 2021, בעונת החתונות, רכבי היוקרה הנצפים ביותר הם ללא ספק מהמותג המוביל – BMW. מדובר במותגים שיודעים לפנק את המשתמש, הטכנולוגיה בשיאה, רמת הגימור מושלמת, המהירות צנועה, וכמובן מקומות הישיבה ראויים לשבח. ה- BMW מסדרה 5 הוא רכב יוקרה פאר עם מפרט רציני ומושלם. לרכב BMW 5 את עיצוב יוקרתי, אלגנטי, ומושלם. מדובר ברכב ספורט שמגיע למהירות של 235 קמ”ש. ברכב היוקרתי בגרסתו החמישית, יש 5 מקומות ישיבה מושלמים, מקום מרווח לישיבה, ומערכות מולטימדיה מתקדמות. מעבר לזה, הרכב BMW Series 5 מכיל עשרות מערכות לביטחון הנסיעה והנוסעים, וגם בישיבה ממושכת של 4 שעות, לא תרגישו בתופעות לוואי כמו ברכבים אישיים יותר. מעוניינים לשכור רכב לחתונה? רכב BMW מסדרה 5 תהיה בחירה די חכמה ונבונה, מחירו להשכרה הוא החל מ- 1,200 ₪.

*מרבית מהרכבים הם מדגמים מובילים של שנת 2021.

למה כדאי להשכיר רכבי יוקרה לחתונה

לראשונה רכבי היוקרה עשו עלייה חדה ומשמעותית עוד בשנת 2007 ונחשבו כרכבים המפנקים ביותר. הדרך המעניינת והטובה ביותר להגיע לחתונה היא עם רכבי יוקרה או לימוזינה גדולה וארוכה. ניתן להתאים את רכבי היוקרה או הלימוזינה בקישוטים שמסמלים את הגעתכם לחתונה. אז למה כדאי להשכיר רכבי יוקרה לחתונה? הנה שלושה סיבות רלוונטיות: הראשונה, כניסה מרשימה לחתונה. השנייה, צילומים מרהיבים וזיכרונות. השלישית, נוחות ופינוקים עד להגעתכם ליעד. באמת, לא קשה למצוא סיבות להשכרת רכבי יוקרה לחתונה, מדובר בהשכרה של פעם בחיים, דבר שחייבים לנסות. לסיכום, אלה הם 3 הרכבים המומלצים והנפוצים ביותר שניתנים להשכרה עבור חתונות ואירועים חגיגיים. הבחירה בידיים שלכם, בחרו ברכב היוקרה המפנק והנוח ביותר, בדגש על רמת הגימור והעיצוב. 

לפרטים נוספים היכנסו לאתר סהר לימוזין https://slimo.co.il/

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן