ניהול מוניטין: טיפים מעשיים

המטרה של ניהול מוניטין היא לשפר את הנראות של אתר או בעל עסק בכל מה שקשור במרחב המקוון. איך עושים את זה, מאיפה מתחילים וכיצד יודעים שיש צורך בשירות מן הסוג הזה? הנה כל התשובות

קרדיט: FREEPIK

תהליך ניהול מוניטין באינטרנט, או באנגלית ORM, הוא אחד הכלים החשובים ביותר שבהם אנשים פרטיים ובעלי עסקים יכולים להשתמש כדי לשפר את הנראות שלהם במרחב המקוון. בין היתר, ניהול מוניטין משפיע על כמות הפניות לעסקים, על האופן שבו מועמדים לעבודה נתפסים על ידי מעסיקים פוטנציאליים ובמקרים מסוימים אפילו על היכולת לפתח ולבסס קשרים חברתיים.

למה לבצע ניהול מוניטין?

מבחינה פרקטית, המשמעות של ניהול מוניטין היא לדחוק תוצאות שליליות שעלולות להופיע בחיפוש ביטויים מסוימים בגוגל או במנועי חיפוש אחרים. בעזרת ניהול מוניטין ניתן לנסות להעלים אזכורים שליליים באתרי חדשות גדולים, ביקורת לא מחמיאה על מוצרים או תוצאות מאתר כמו פסקי דין וגם דיונים בתוך פורומים שונים. אז אחרי שמבינים את היתרונות של ניהול מוניטין, כל שנותר הוא לדעת כיצד לעשות אותו.

קידום אורגני בתור ניהול מוניטין

הטיפ הכי מעשי עבור ניהול מוניטין הוא להשקיע בקידום אורגני. אם מקדמים תוצאות אחרות, חיוביות או ניטרליות, על חשבון התוצאות השליליות – זו תוצאה של ניהול מוניטין. במובן מסוים, מדובר על תהליך שבו במקום לקדם אתר אחד על הרבה תוצאות וביטויים, משתמשים בהרבה תוצאות כדי לקדם ביטוי אחד או מקסימום 2-3 ביטויים רלוונטיים שונים.

במילים אחרות, ניהול מוניטין הוא סוג של פרסום אורגני בגוגל הפוך. מכאן והלאה, משתמשים בכלים שמשפיעים על האלגוריתם של גוגל ומצפים לראות תוצאות אחרי תקופה מסוימת: פתיחת עמוד פייסבוק, יצירת עמוד יוטיוב, פתיחת בלוג בחינם ובניית קישורים חיצוניים אליהם, כתיבת ערך בוויקיפדיה ועוד.

מה משפיע על ניהול מוניטין?

ההצלחה של ניהול מוניטין תלויה בגורמים שהם לא תמיד בשליטת הלקוח. כך למשל משך הזמן שעובר מהרגע שבו מתחילים לבצע את אותו קידום אתרים אורגני הפוך ועד שרואים תוצאות תלוי בשאלה האם האתרים שבהם מופיעים התוצאות השליליות הם אתרים מוכרים וגדולים. מעבר לכך, זה תלוי בשאלה האם השם מופיע בכותרת של התוצאה או רק עמוק בתוך התוכן.

החדשות הטובות הן שניתן להשיג תוצאות טובות עם ניהול מוניטין דרך בעלי מקצוע. אם פונים לבעלי מקצוע שההתמחות שלהם היא ניהול מוניטין, סביר להניח שבעלי עסקים וגם אנשים פרטיים יוכלו להמשיך להתעסק עם מה שהם טובים בו.

בזמן הזה, תתבצע מאחורי הקלעים עבודה רבה על ניהול מוניטין והתוצאות החיוביות או הניטרליות יתחילו לדחוק את התוצאות השליליות. אפילו אם התוצאות השליליות נדחקות רק לדף השני בגוגל, זה מספיק טוב כי רוב הגולשים לא מגיעים לשם אלא מסתפקים בדף הראשון.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן