5 רעיונות לשדרוג קבלת הפנים באירוע מאת: אתי דהאן

לא משנה אם אתם חוגגים אירוע באולם או בגן אירועים, וודאי תרצו לעצב קבלת פנים מרשימה, כזאת שתאפשר לכם לקבל את האורחים בסטייל יוקרתי. אז הכנו במיוחד בשבילכם 5 רעיונות לשדרוג הכניסה לאולם, כזאת שתכניס את האורחים למוד חגיגי תרתי משמע.

כל אירוע מתחיל בקבלת פנים, חופה ולאחר מכן ריקודים והאירוע עצמו שמלווה בחגיגות ומוזיקה. כמובן שרצף האירוע משתנה מאירוע לאירוע, אבל מה שבטוח קבלת הפנים תמיד זהה בכל אירוע. כדי לייחד את האירוע שלכם ולקבל את האורחים בסטייל יוקרתי, תוכלו להשקיע בעיצוב קבלת פנים מרשימה עם שלל אטרקציות שיוסיפו קסם לאירוע.

שנתחיל?

הלהיט שהחדש – אותיות מוארות לאירוע

נראה כי סידורי בלונים בצורות שונות הולכים ונעלמים ואת מקומם תפסו אותיות מוארות לאירוע המוצבות בכניסה לאולם ומושכות את כל תשומת הלב. האותיות מרשימות במיוחד ופשוט עושות חשק להצטלם לידן. את האותיות מומלץ להזמין מראש עם האות הראשונה של שמות החתן והכלה, לדוגמה D&C. כמובן שתוכלו למצוא מגוון עיצובים של אותיות מוארות עם כל כיתוב שתרצו. אז אל תפספסו, זה מוסיף מלא!

להזמנת אותיות מוארות במחיר מפתיע לחצו כאן

עמדת שזירת פרחים

עוד טרנד לוהט הוא לשלב עמדת שזירת פרחים שהפכה לטרנד לוהט! העמדות מעוצבות עם שלט מזמין עם שוזרות שיכינו לאורחים זר פרחים, סיכה עם פרחים ובכלל כל שירצו. אגב, אם מדובר בחתונת צהרים, זה בהחלט להיט, כיוון שבתום האירוע ימתינו לאורחים זרי פרחים לשבת שיוכלו לקחת לביתם. 

מעמד מעוצב לערכות חיטוי

נכון שאנחנו בתקופת קורונה וזה, אבל למה לא להפוך את הלימון ללימונדה ולשדרג את קבלת הפנים עם ערכת חיטוי מעוצבת שתמתין לאורחים כבר בכניסה לאירוע. תוכלו להכין ערכות ממותגות נוטפות סטייל ובהן נוזל חיטוי, מסכה ממותגת, מגבונים אישיים ובכלל כל שתרצו. כמובן שתוכלו לבקש מהדיילים והדיילות המחלקים את מספר השולחנות לאורחים לצרף גם את הערכה. 

בר קוקטייל מעוצב

אין כמו לקבל את האורחים עם בר קוקטייל מדליק שיעמוד לרשותם כבר בתחילת האירוע, ממש עוד לפני שהחופה מתחילה. תוכלו לבחור מגוון סגנונות של ברים, כמו בר ברכב אספנות מדליק המגיש קוקטיילים של פירות ואפילו שתייה קלה לאורחים. כמובן שכדאי לבחור בר מעוצב שיוסיף צבע לקבלת הפנים ולהציב את הבר ממש בכניסה, כך שהאורחים יוכלו לגשת אליו מיד בעת הגעתם. הבר יכול להיות גם מעולה להמשך האירוע כמו אחרי החופה, בריקודים ברמנים יחלקו לאורחים צ’ייסרים.  

דיילים ודיילות המקבלים את האורחים בסטייל

עמדת קבלת הפנים בהחלט מוסיפה סטייל, במיוחד אם תעצבו שולחן בסטייל שאתם אוהבים, לדוגמה, הדיילים יוכלו לחלק לאורחים שמפניה ופרחים, להגיש להם את מספר השולחן עם מתנה קטנה ועוד. כמובן שתוכלו לעצב את השולחן עם תמונות שלכם או מגוון אלמנטים ועיצובים מדליקים שיוסיפו סטייל לקבלת הפנים. 

מאת: WEWRITE כתיבת תוכן שיווקי

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן