איך לבחור את סט בגדי הספורט המושלם למכון?

באופן עקרוני, בגדי ספורט אמורים להתאמן עם הבן אדם. כלומר, להזיע, לזוז, לנשום איתו – להיות כמים זורמים, המתאימים לצורתו – לא כברזל, שמקבע אותה, “ומגן” עליה כשריון מפני העולם. כך, שמצד אחד הם מתאימים, נוחים והולמים לתנועת האימון שרוצים לעשות במכון, או בכל מקום אחר – ומצד שני – הם יכולים להיראות טוב, אם זו עדיפות.

FREEPIK

בחירה מושכלת של סט בגדי הספורט המושלם למכון

ועם זאת, היינו אומרים – שהחשיבות של סט בגדי הספורט המושלם למכון, היא לאפשר תנועה מיטיבה, ולהיות נוחים. אף אחד לא הולך למכון כדי להיראות טוב – למרות שאנשים חושבים שזו בדיוק הסיבה עבורה הם הולכים למכון, או לפחות חלקם יכולים לחשוב כך – ואולי זה באמת המניעים שלהם. ועם זאת, גם אם התוצאה תעניק בטן שטוחה, שרירים בגב ובזרועות ומה לא – בסופו של דבר, אנחנו מרגישים יותר בטוחים, מאוזנים ויציבים בתוך הגוף שלנו. ועל פי כן – זו עבודה מקודשת, לתמוך את הגוף לבריאות איתנה. אי לכך ובהתאם לזאת, בגדי הספורט הם בגדי הכוהנים, של העבודה המקודשת שאנחנו עושים – אפשר להתייחס לזה כמקדש, והבגדים שאנו לובשים מייצגים את החשיבות העליונה של מה שאנחנו עושים.

על פי כן, בגדים נוחים, מתאימים והולמים – יכולים להחמיא לכוונות העמוקות שלנו, גם אם על פניו ועל פני השטח – נדמה לנו שאנחנו פשוט רוצים “להיראות טוב לקיץ”, וכו’. יתרה מכך, בגדי ספורט הולמים, יכולים לאפשר ולתמוך בטווח התנועה המתבקש כדי לעשות את הפעילויות הספורטיביות שלנו.

כפי שלא היינו מביאים (סביר להניח) ג’ינס, כדי לרוץ בהליכון, או כדי להרים משקולות כבדות – כך לא היינו מביאים נעלי צבא כבדות במיוחד, לאותן פעילויות – כי טווח התנועה המתאפשר באמצעותן – יכול להינזק. כשזה נוגע למשקולות, הרי שהנעליים אמורות להיות שטוחות, בלי תוספות לעקב. וכשזה נוגע לריצה – נעליים קלילות, פשוטות ומאפשרות טווח תנועה לכל מה שאמור לנוע – יכולות להיות אידיאליות.

סט בגדי הספורט המושלם למכון שמחמיא לצורה הטבעית

באופן עקרוני, אפשר לקרוא לזה, והכוונה כמובן – סט בגדי הספורט המושלם למכון, “בגדים שאפשר לשכוח”, שכן – אם שכחנו אותם – סביר שהם הפכו להיות חלק מהצורה שלנו. שהם פועלים כל כך טוב בסינרגיה עם התנועה, שאנחנו לא שמים לב שאנחנו לובשים אותם. שזה נהדר. כי אם לדוגמה אנחנו לובשים כובע, והוא כבד, חם ובאופן כללי מציק – סביר להניח שהוא לא משתלב עם הצורה שלנו. ואם אנחנו לובשים חזיית ספורט – ואין לנו מושג שהיא שם – ואנחנו מעמיקים עוד ועוד לתוך האימון שלנו – סביר שהיא תומכת בנו בצורה נהדרת.

שהרי, בסופו של דבר – הבגדים הם אביזר, אביזר ספורט למטרת האימון המקודשת. שהרי, הדרך לבצע את הריטואל – היא לבצע את שגרת האימון, לדיוק הדיוקים שלה – להביא את הפוקוס, המיקוד והעוצמה הפנימית לתוך הפעולה שאנחנו עושים “בשטח”, וככל שאנחנו עושים אותה יותר במדויק, כך אנחנו מביאים לעולם אתה העוצמה שלנו. בין אם זה בהרמת משקולות בטכניקה מדויקת, בזמני מנוחה מדויקים, במשקל המדויק ביותר לרגע זה של תקופת האימונים, בתחושה הפנימית “המדויקת” (מאיזה מקום בתוכנו אנחנו באים לאימון, ולתרגיל) – ככל שאנחנו יותר “מדויקים”, כך השלמנו את המשימה, את היעד – באופן שלם ומושלם יותר.

ובגדי ספורט – מטרתם, לעזור לנו בזה.

להתאים את הבגדים של סט בגדי הספורט המושלם למכון לאימון – ועם זאת, להשאיר מקום להתפתחות

ישנם בגדי ספורט הייעודיים לפעילויות ספורטיביות ספציפיות. מי שרוכב על אופניים (אולי תקף גם למכון, לאור המתקנים המונחים בו), יכול להיעזר במכנסי אופניים מרופדים, כך שיהיה יותר נוח לשבת על הכיסא לאורך זמן. אם כי – יש ערך בלשבת על כסא לאורך זמן, גם בלי ריפוד – ולפתח נוחות עם גוף האופניים. כאשר מפתחים נוחות עם הכלי איתו עובדים, אפשר “לספוג את הצורה שלו”, ולדעת אותה באופן מאוד אינטימי. כל “ריפוד מיותר”, לא תומך בתהליך. באופן דומה, כפפות למרימי משקולות יכולות להיות מיותרות, שכן יש ערך בפיתוח חספוס ביד, אך כל מקרה לגופו.

כך או כך, בגדי ספורט למכון אמורים לאפשר לך לנוע במרחב, בלי לזוז ממקומם (לחשוף את הגוף אם מתכופפים או נעים הצידה, לדוגמה), לאפשר תנועה במרחב (שרוולים שאפשר לנוע בהם), וכיוצא בזה.

 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן