מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים מטען למחשב נייד?

בשוק קיימים מאות סוגים של מטענים וציוד נלווה למחשב נייד. טווח המחירים רחב וההיצע הרב יכול לבלבל. קיימים מוצרים מקוריים וכאלו שמתיימרים להיות כאלו. מטענים מפוצלים, גדולים קטנים , כבדים קלים כאלו שמתאימים לרכב ועוד. אז איך נדע איזה מטען הכי טוב למחשב הנייד?

קרדיט תממונה FRREPIK

טיפים לבחירת מטען למחשב נייד.

מטען מקורי- כמו בכל דבר איכותי הזול לפעמים עולה ביוקר, מטען שאינו מקורי עלול להפסיק לעבוד אחרי כמה פעמים וגרוע מזה להתחמם ולסכן את רכיבי המחשב. לכן חשוב להקפיד על מטען מקורי מחברה אמינה. חשוב לדעת ששימוש במטען לא מקורי יכול אף לבטל את אחריות היצרן עבור המחשב עצמו. חשוב להבין שמטען מכיל רכיבים אלקטרוניים מורכבים הרבה יותר מהמטען הפשוט לנייד שאנו מכירים. לכן הוא עולה יותר יקר ויותר קשה לייצר אותו. מטען זול יהיה פחות איכותי ועם רכיבים זולים והתפקוד שלו בהתאם.

גדול או קטן- כל מחשב והצורך שלו. ישנם מחשבים שמטען קטן עם ספק כח קטן יכול להספיק להם ואז תוכלו להנות ממטען קל לנשיאה. אך ישנם מחשבים שמטען כזה לא יספק להם את הכח שהם צריכים. ניתן לעבור על המפרט הטכני של המחשב כדי לוודא שהמטען אכן מתאים לצרכים שלו.

מדוע לא לבחור מטען אוניברסלי. מטען אוניברסלי אינו כמו מטען זול מסין. הוא מאפשר להשתמש בו גם לאחר שיוחלף המחשב הנוכחי במחשב אחר. הוא מתאים למספר רב של מחשבים. אך עצם העובדה שהוא אינו מותאם באופן מדוייק למחשב הוא יכול לגרום לנזק.

מה עושים כשהמחשב ישן?

עבור מחשבים חדשים ניתן למצוא מטענים כמעט בכל מקום. לא רק בחנויות היבואן. אך כאשר מדובר במחשב נייד ישן מאד יהיה קשה למצוא לו את המטען המתאים והמדוייק. במקרה זה מומלץ לדבר עם ספק מטענים מוביל, הוא יוכל לבחון את המכשיר ולהתאם לו מטען נכון לפי סוג המכשיר.

לסיכום, מחשבים ניידים יקרים ושימושיים ביותר לסטודנטים לעבודה ועוד. חשוב לשמור עליהם כדי לא לאבד מידע יקר וכלי עבודה שימושי. מחשב נייד זקוק לסוללה כדי לתפקד. מטען שהוא בעצם שנאי שממיר מתח שמגיע מהחשמל למתח המתאים לסוג המחשב ומספק לו טעינה. מחשב עם סוג מתח שונה מהמתח שמגיע אליו מהמטען יכול להינזק. לכן, השקעה במטען טוב מקורי ומתאים תאפשר לו לתפקד בצורה הטובה ביותר ולהנות ממנו לעוד שנים רבות. מטענים למחשבים ניידים מגיעים ממגוון חברות גדלים וצורות. תוכלו להתייעץ עם אנשי המקצוע של פי. סי. סנטר כדי לקבל התאמה מלאה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן