מאמנת אישית לחיים

קידום אתרים

אימון אישי או קואוצ’ינג הינו תהליך של שותפות מעצימה המתקיים בין מאמנת אישית לחיים למתאמנים. שותפות זו הינה תומכת, מאתגרת, מחזקת ומבוססת על חזון ובניית עתיד טוב יותר. אימון אישי לחיים נועד לסייע לנו להבין מה אנו רוצים ליצור בעתיד ולצמצם את הפער בין המקום בין אנו מצויים היום לבין המטרות והיעדים שאנו מעוניינים להשיג בעתיד. צמצום הפער הזה הינו תחום ההתמחות והמומחיות של מאמנת אישית לחיים כמו גם המרחב שבו עוסק ומתנהל האימון. אימון אישי הינו תהליך קצר באופן יחסי שמתמקד הן בהווה והן בעתיד ולא בהתעסקות בעבר. המאמנת האישית מציבה מטרות מוגדרות מראש וברורות שיאפשרו למתאמן לממש את עצמו במגוון תחומי החיים החל מזוגיות ומערכות יחסים, דרך בניית קריירה, אימון עסקי והתפתחות מקצועית ועד לניהול אורח חיים בריא ונכון.

בניית תוכנית פעולה למימוש יעדים ומטרות

מאמנת אישית לחיים תבנה עבורכם תוכנית פעולה מסודרת המיועדת להשיג ולממש מטרות ויעדים, לפרוץ מחסומים, להסיר עכבות ולהגשים חלומות. כבר בשלב בניית התכונית נקבעים יעדים מדידים להצלחת ההליך וזאת במסגרת זמן קצובה. ייחודו של האימון האישי טמון בעובדה כי הוא משלב בין למידה לפעולה. במסגרת האימון אנו לומדים לזהות את החוזקות שלנו ולהכיר בחולשות שלנו ובכך ליצור איזון שיסייע בידינו לבנות עתיד טוב יותר. מאמנת אישית לחיים הינה בעלת היכולות, הכישורים והמיומנויות המקצועיים האפקטיביים שיאפשרו להגיע לשינוי התנהגויות והרגלים שמעכבים את ההתפתחות שלנו במגוון תחומים והיבטים מקצועיים ואישיים. במסגרת האימון המתאמן לומד לפתח ולטפח תכונות ויכולות שיקדמו אותו ולשנות דפוסים מעכבים ומכשילים.

הקניית ידע תיאורטי ותרגול מעשי לשינוי דפוסי חשיבה והרגלים מעכבים

קואוצ’ינג מבוסס על הנחה שאנו יכולים לשלוט ולהיות אחראים על כל מה שקורה בחיינו ועל כן אין די בקביעת יעדים ומטרות והתכוונות לממש אותם, אלא נדרשת מחויבות לפעולה של האדם המעוניין לחולל שינוי בחייו. השינוי לא חייב להיות דרמטי ולעתים שינוי קטן עשוי להועיל בצורה משמעותית ולחולל מהפכה בחייו של אדם. האימון כולל הקניית ידע תיאורטי, כישורים וכלים וכן תרגול מעשי באמצעות משימות החייבות את המתאמן לפעול במטרה להגיע לתוצאות. המיקוד בתהליך האימון האישי הינו כיצד אני בונה לעצמי את העתיד, מקדם את עצמי ומגשים מטרות ויעדים וזאת באמצעות שינוי הרגלים ודרכי חשיבה שהורגלנו להם עד היום ושהוכחו כבלתי יעילים. על מנת לשנות דפוסי חשיבה והתנהגות, יש לשנות את נקודת המבט, זווית הראייה, דפוסים והרגלים ולהיפתח לדרכי חשיבה שונות וחדשות.

לסיכום, מאמנת אישית לחיים הינה בעלת המומחיות והניסיון המקצועי לאתר את האוטומטים שלנו ולבחור האם לשנותם או לשמרם. האימון האישי מטמיע כלים אפקטיביים להחלפת תבניות חשיבה ופרספקטיבה שיובילו לשינוי בפועל של מצבו של המתאמן וזאת כאשר המציאות האובייקטיבית נותרת כפי שהיא. תהליך האימון האישי כולל מחקר הנוגע לבחירות של המתאמן שיצרו את המציאות בה הוא חי. המחקר מאפשר להגיע למסקנות שיאפשרו למתאמן להשיב לעצמו את יכולת הבחירה ולבנות מרחב שיאפשר תרגול וצמיחה בדרך לחיות את החיים על פי התמונה האידאלית שמבקש המתאמן לבנות.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן