מאמי מייקאובר – המהפך שכל אמא חייבת להכיר

נכנסת להריון? מזל טוב! מיד עם הכניסה להריון מתגנבות להן מחשבות לגבי איך את תראי בסיומו. לא מעט נשים מסיימות בהרגשה לא טובה בכלל. אומנם אותן נשים הפכו להיות אימהות ונהנות מהתוספת החדשה למשפחה, אך ברגע שנרגעות מתחושת האופוריה מתחילות בו בזמן התחושות הפחות טובות, ההריון וההנקה משאירים חותם, המראה החיצוני נפגע קשות. הבטן כבר איננה חטובה כמו שהייתה פעם, והמראה אינו מושלם כמו שאת אוהבת. זה לא אומר שאת צריכה להשלים עם המצב כפי שהוא! מאמי מייקאובר הוא ניתוח פלסטי שיחזיר אותך לגזרה הרצויה ועל הדרך ישפר וישדרג את המראה הטבעי . מה חשוב לך לדעת לפני שתבצעי את הניתוח הזה?

מה משלב בתוכו ניתוח מאמי מייקאובר?

מאמי מייקאובר” הוא שם כולל לניתוח פלסטי שמשלב בתוכו מספר ניתוחים שונים בעת ובעונה אחת. בין הניתוחים שמבצעים במסגרת הניתוח הזה ניתן למצוא: ניתוח מתיחת בטן, ניתוח עיצוב חזה וניתוח שאיבת שומן. הניתוחים כולם כמו שכבר הבנתם מבוצעים בפעם אחת על מנת למנוע בזבוז זמן. כך כאשר את תצאי מהניתוח, תוכלי לדעת כי את חוזרת למראה שאפיין אותך לפני הניתוח. המראה שאולי קצת שכחת איך הוא נראה או איך הרגשת כאשר הייתם נראית כך.

למי כדאי לבצע את הניתוח הספציפי הזה?

כבר מעכשיו ניתן להגיד כי לא מדובר על ניתוח קל בכלל, מדובר על מספר ניתוחים שכל אחד מהם דורש תקופת התאוששות. לכן כאשר הניתוחים האלה מבוצעים בעת ובעונה אחת, ההתאוששות היא מורכבת במיוחד. לא משנה אם מדובר על מתיחת בטן או כל ניתוח אחר. מהסיבה הזאת את הניתוח הזה צריכות לבצע הנשים שמבחינתן לא מתכננות להיכנס לעוד הריון. כך הנשים הללו יוכלו להנות מהמראה שאותו הם השיגו בזכות הניתוח הפלסטי הספציפי הזה שנועד במיוחד עבורן, כמובן בהנחה שיקפידו על תזונה נכונה ושגרת פעילות גופנית על פי המלצת הרופא

מה חשוב לדעת לפני שמבצעים מאמי מייקאובר?

  • מקום הניתוח – למקום בו תבצעי את הניתוח יש חשיבות מכרעת. מקום לא מקצועי, עלול להביא לתוצאות לא מספקות ופוטנציאל גבוה לסיבוכים. לכן ישנה חשיבות לבחור את המקום אחרי סקירה מקיפה של כל האפשרויות. הרי לא בכל יום יוצא לך לבצע ניתוח כל כך מורכב הכולל בתוכו מהפך של מתיחת בטן, עיצוב חזה ושאיבת שומן.
  • מחיר ניתוח מאמי מייק אובר – חשוב לבצע השוואת מחירים בין הקליניקות השונות המבצעות את הניתוח הזה. אך בו בזמן עלייך לקחת בחשבון כי המחיר הוא עוד פרמטר בדרך. המשמעות היא שלא תקבלי את ההחלטה הסופית על סמך המחיר בלבד. בסוף גם אם תשלמי מחיר גבוה יחסית, התוצאה הסופית היא זאת שאמורה להעסיק אותך.
  • רופא מומלץ לניתוח מאמי מייקאובר – ודאי המלצות חיוביות, אם נתקלת בביקורת שלילית או אפילו קליניקה כזאת שלא מצאת עליה המלצות חיוביות. התרחקי! תוכלי להסתייע בתמונות של לפני ואחרי על מנת להבין בדיוק אל תוך מה את נכנסתם. כל האפשרויות הללו יסייעו לך לעשות את הבחירה הנכונה. לבחור את הקליניקה שבה תוכלי לבצע את הניתוח כמו שצריך.
מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן