מהו עגורן ומהם סוגי העגורנים הנפוצים?

אם מסיבה כזאת או אחרת אתם נדרשים לבצע עבודות בגובה – מוטב כי תכינו את הכלים המתאימים. כלים שיהיו מסוגלים לסייע לכם לבצע את המשימות ללא כל בעיה ועם אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד. אם לא תבצעו את המשימה עם הכלים הנכונים, לא תוכלו לסיים אותה בצורה מוצלחת. לכן רגע לפני שאתם עושים בחירה כזאת או אחרת, אנו נסביר לכם בדיוק מהם עגורנים. ובנוסף נציג בפניכם את העגורנים הכי נפוצים שיש נכון להיום. בעזרת הצוות של חברת סקייליין תוכלו לבצע את הבחירה הנכונה בין אפשרויות השונות שעומדות לרשותכם.

 

אז מה זה בכלל עגורן?

עגורנים הם בעצם המנופים הגדולים שאותם אתם רואים באזורי בנייה כאלה או אחרים. המנופים האלה בנויים על מנת להרים סחורות כבודות מסוגים שונים. באמצעות העגורן ניתן להרים סחורות כבדות מאוד לגבהים גבוהים במיוחד. פתאום תוכלו למצוא את עצמכם במצב שבו תוכלו לבצע עבודות בגובה ללא כל בעיה. מה שהיה בעבר נראה בתור משהו בעייתי, הופך להיות למשהו שתוכלו לבצע ללא כל בעיה. מפעיל העגורן חייב להיות איש מקצוע מיומן ומנוסה.

 

עגורן טלסקופי

בחברת סקייליין תוכלו למצוא היצע רחב מאוד על עגורנים מכל הסוגים. עגורן טלסקופי הוא העגורן הכי נפוץ, זה שלרוב אתם תראו אותו בתוך אתרי בנייה. העגורן מגיע ביחד עם מגדל גבוה במיוחד, כזה המאפשר לבנות בניינים רבי קומות ללא כל בעיה. זה מה שהופך את האפשרויות השונות שעומדות לרשות הקבלנים לבלתי נגמרות. עד לפני שהעגורן נכנס לחיינו היה מאתגר מאוד לבנות בניינים רבי קומות – כאלה המשתרעים על פני גובה רב.

 

עגורן חוליות

עוד עגורן שכיח מאוד שתוכלו למצוא אותו בלא מעט מקומות שאליהם אתם מגיעים. גם העגורן הזה נועד על מנת לבנות בניינים גבוהים. היתרון שלנו על פני עגורן טלסקופי הוא שניתן להגביהה אותו בהתאם לצורך. כלומר להוסיף עוד חוליות לתחתית העגורן כך הוא יגיע לגבהים הרצויים. ניתן לבנות איתו בנייה נמוכה וגם בנייה גבוהה, זה ללא ספק יתרון משמעותי ללא מעט אנשים. אנשים שיודעים כי הם צריכים לבצע בנייה מסוגים שונים בוחרים דווקא באפשרות הזאת על פני אפשרויות אחרות.

 

עגורן נייד

העגורן הנייד גם הוא הפך להיות מאוד שכיח בנוף הישראלי. כאשר היקפי הבנייה או היקפי העבודה בגובה מתגברים, כל ישנו צורך לחשוב על פתרונות שונים. העגורן הנייד יאפשר לבצע מספר עבודות בגובה שונות במקומות שונים. כאש העגורן עצמו מחובר למשאית המאפשרת לשנע אותו מנקודה לנקודה. לא מדובר על עוד סתם מנוף, מדובר על מנוף שניתן לקחת אותו לכל מקום שרוצים. זה מה שהופך אותו להיות שכיח ביחד עם כל העגורנים השונים אליהם כתבנו במאמר, עגורנים שיסייעו לכם לבצע עבודות בגובה.

 

תמונה:freepik

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן