מכללה בצפון -ללמוד באוירה פסטורלית

חושבים להתחיל ללמוד? מתלבטים בין האוניברסיטאות והמכללות? זו החלטה חשובה, זה העתיד שלכם, זה האזור בו תגורו ותנהלו שגרת יומיום ב3-4 שנים הבאות! אז כדאי, בנוסף לתוכן הלימודים ואיכות העברת התוכן, להתחשב במיקום המכללה. רק רצינו להזכיר, שלהתחיל לימודים לא בהכרח אומר לעבור לעיר, להילחם בפקקים ולהתרגל לנשום אוויר מפוחם. יש חיים סטודנטיאליים אחרים!

גם אתם בטח חשבתם לא פעם לברוח מהעיר הצפופה והפיח הרעיל ולעבור לצפון, אבל פחדתם מהבדידות, המרחק הגדול וה”שעמום”. עכשיו יש לכם סיבה. בין אם אתם מתכננים ללמוד תואר במדעי המחשב, פסיכולוגיה או חינוך, או אפילו לקחת כמה קורסים כדי שירשמו לכם כדוגמא לקורות חיים בהייטק, תוכלו לעשות זאת באווירה נעימה פסטורלית ושלוה, הכי קרוב לטבע.

שיפור איכות החיים

מחקרים מראים שמגורים בקרבת הטבע משפרים את יכולת הריכוז ומורידים את לחץ הדם. והאמת? לא חייבים מחקרים בשביל זה- אפשר פשוט לצאת לטבע, לטייל בהרים, להשתכשך בנחלים- ולראות כמה מצב הרוח משתפר פלאים.

אנו מזמינים אתכם ללמוד קרוב לטבע ולקבל בדיוק את אותו האפקט- יש לחץ מבחנים? הגשות? צריכים להתאוורר? במרחק הקטן ביותר שתוכלו להשיג יחכה לכם נחל שוצף זורם שישטוף מכם את כל הצרות. כשתצאו מהמים יחכה אל מולכם הר חרמון לבנבן ויפה, הלב יתרחב מול נופים עוצרי נשימה אלה, והצרות יישטפו כלא היו.

סטודנטים רבים הלומדים בתל חי בוחרים ללמוד למבחנים על שפת הנחל או אל מול נופים מרהיבים, וגרים בדירות קרקע בקיבוצים ומושבים, עם חצרות גדולות ומרחבים פתוחים, ונחשפים לטבע באופן יומיומי, כשגרת חיים.

רוב הסטודנטים שלנו החיים בקיבוצים, מושבים ועיירות באזור, גרים בדירות אשר זולות משמעותית מדירות בערים הגדולות. יוקר המחיה באזור נמוך מאוד מהמרכז ובערים, דבר נוסף העוזר לסטודנטים באזור לחיות ברווחה ובנחת, מבלי לדאוג יתר על המידה מפני מצוקה כלכלית (שלצערנו סטודנטים רבים חווים כיום כתוצאה מלימודים אינטנסיביים, מחסור בזמן פנוי לעבודה ושכר דירה גבוה).

חיי חברה בצפון- לא מה שחשבתם

 בנוסף לכל זה, החיים סטודנטיאליים בתל חי, שלא כמו שנהוג לחשוב על הצפון, שוקקים למדי. ישנם מספר ברים ומקומות בילוי ברחבי עמק החולה, וגם המגורים בקיבוצים תורמים להיכרות ופיתוח חברויות בין הסטודנטים, אשר כך מקיימים פעילויות מחוץ לכתליי המכללה ומפתחים חיי חברה מלאים ותוססים.

אם כבר לומדים, אז למה לא להרגיש בחופשה כל השנה?

הצפון שלנו כל כך יפהפה, איך זה שאנו זוכים לחוות אותו רק פעם בשנה בחופשה בת כמה ימים? אנו מאמינים שלכל אדם בישראל, ובעיקר צעירים שעוד לא הרגישו איך החיים בהרמוניה עם הטבע מרגישים, מגיע לחוות ולהתנסות בשגרת לימודים ומגורים באזור הכי פסטורלי, מרהיב ונעים שניתן למצוא בארץ. ולהרגיש, גם אם רק לכמה שנים בודדות מחייהם, איך זה לגור כמו פעם, כשעוד האוויר היה נקי והמרחבים מרחבי טבע בר עצומים ומרהיבים.

מחכים לכם ולכן בקמפוס הירוק שלנו, הרחק מכל מה שהכרתם עד היום. מוזמנים לבוא לימים הפתוחים או לקבוע סיור התרשמות. ואל תשכחו אחר כך לקפוץ לטבילה באחד הנהרות או המעיינות פה, אה?

 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן