חד וחלק: כל מה שצריך לדעת על הסרת שיער בלייזר

איך זה עובד? האם זה יכאב לי? ותוך כמה זמן אראה תוצאות? כל מה כדאי שתדעו לפני שאתם מתחילים טיפול

אם גם לכם נמאס מהסרת שיער עם סכין גילוח סיזיפית כל כמה ימים או מהכאב שכרוך בהסרת שיער עם שעווה, יש דרך אחרת, קלה ויעילה הרבה יותר להסרת שיער גוף מיותר –  טיפול להסרת שיער בלייזר. בזכות הטכנולוגיה הזו ניתן להסיר שיער גם ממקומות קטנים וגם משטחים גדולים בגוף כגון הגב או החזה. אבל איך זה עובד בדיוק? כל השאלות וכל התשובות ממש כאן

איך הסרת שיער בלייזר עובדת?
הסרת שיער בלייזר מתבצעת בזכות עקרון הפירוק על ידי אור. הלייזר עובר דרך העור, נספג באזור המצמיח שיער, הופך לאנרגיית חום ובכך משמיד אותו. לאחר הטיפול בלייזר דוגמת Candela GentleMax pro, התוצאה היא עור חלק יותר ונקי יותר משיער לא רצוי. לא רק זאת אלא שבכל אחד מהטיפולים הבאים כמות השיער שצומח מחדש יורדת. ידית הלייזר יעילה במיוחד, ויש לשים לב שהיא מופעלת על ידי רופא בעל ניסיון רב בטיפולי הסרת שיער בלייזר.

מאיפה אפשר להסיר שיער?
ישנם אזורים בגוף שנחשבים לנוחים יותר להסרת שיער בלייזר – ביניהם האזור שמעל השפה העליונה, בין הגבות וכן עצמות הלחיים. זאת מכיוון שהטיפול באזור קצר ויעיל מאוד. אבל למעשה ניתן להסיר שיער מכל מקום בגוף – רגליים, ידיים, כתפיים, בטן, גב, בית השחי ואפילו ממקומות אינטימיים. במידה שאתם מתלבטים או חוששים, מומלץ להתייעץ עם רופא עור מומחה.

האם טיפול הסרת שיער בלייזר כואב?

יתכן כי תרגישו עקצוצים ואי נעימות בזמן הטיפול, אך לרוב לא מדובר בכאב של ממש. בנוסף, במכשירים כגון Candela GentleMax pro פועלת מערכת קירור ייחודית, שמקטינה את תחושת אי הנוחות עד למינימום האפשרי. זאת בניגוד לשיטות אחרות של הסרת שיער דוגמת שימוש בשעווה או מכונה שיכולות לכאוב מאוד גם בזמן הטיפול וגם לאורך זמן.

האם טיפול הסרת שיער בלייזר מסוכן?

טכנולוגיות מבוססות לייזר עלולות להיות מסוכנות כאשר הן מנוהלות על ידי אנשים לא מוסמכים לכך. לכן חשוב לבחור ברופא מוסמך בעל ניסיון כדי שהחוויה תהיה מהירה ובטוחה. ד”ר פרידמן הוא רופא עור מומחה בעל ניסיון רב, שמקפיד לבצע את הטיפולים בצורה מפוקחת ומקצועית. ד”ר פרידמן מבצע באופן אישי טיפולי הסרת שיער בלייזר בפנים, כאשר טכנאים וטכנאיות לייזר בעלי תעודות מבצעים טיפולי הסרת שיער בכל חלקי הגוף האחרים בהנחייתו.

.

למי טיפול הסרת שיער בלייזר מתאים?
לרוב שיטת הטיפול הלייזר מתאימה יותר לבעלי עור בהיר ושיער כהה. יחד עם זא כיום ישנם מכשירים שמתאימים גם למי שיש לו שיער בהיר או עור כהה יותר. מלבד צבע העור והשיער ישנם גורמים נוספים המשפיעים על תוצאות הטיפול וכן על ההתאמה לטיפולי לייזר – שינויים הורמונליים, הריון, מצב העור ועוד. במידה שיש לכם ספקות לגבי הצלחת הטיפול כדאי להתייעץ עם הרופא המטפל, ומראש לבחור מישהו בעל ניסיון עם מגוון סוגי עור ושיער.

מי לא יכול לעבור הסרת שיער בלייזר?

אנשים שלא יכולים לבצע הסרת שיער בלייזר או יתקשו מאוד להשיג תוצאות טובות הם אנשים בעלי עור כהה מאוד, בעלי שיער בהיר מאוד, חולי זאבת (לופוס), אנשים הסובלים מאקנה או בעיות עור אחרות וכן חולי אסטמה המטופלים בסטרואידים. בנוסף, הטיפול לא מומלץ לנשים בהריון ולנשים מניקות. גם כאן, ובוודאי אם יש לכם חשש, מומלץ לקבוע פגישת ייעוץ לפני תחילת טיפול.

כמה טיפולים נדרשים להסרת שיער בלייזר?

הסרת שיער בלייזר דורשת לרוב סדרה של טיפולים, שמשתנה לפי מספר גורמים. בין אלה אפשר לקחת בחשבון את האזור ממנו רוצים להסיר את השיער, צפיפות השיער וקצב צמיחתו. ישנם אזורים כמו הפנים בהם יש צורך לבצע רענון אחת לתקופה, בעוד שבאזורים אחרים דוגמת בית השחי והרגליים הטיפול קל יותר, ותחילת דילול השיער מהירה יותר.

תוך כמה זמן לאחר תחילת הטיפול בהסרת שיער בלייזר אתחיל לראות תוצאות?

כאמור התוצאות משתנות מאדם לאדם ותלויות בשורה של גורמים – אזור הסרת השיער, עובי השערה, צפיפות השערות על העור ועוד. חשוב שתעשו תאום ציפיות עם הרופא המטפל לפני תחילת הטיפול על מנת שהמעקב יהיה המדויק ביותר.

איפה ניתן לבצע טיפולי שיער בלייזר

ד”ר דוד פרידמן הוא מומחה לרפואת עור בישראל ובארה”ב ובעל 25 שנות ניסיון מוכח בהשגת יופי טבעי. הוא מציע תוכנית טיפולים ייחודיית בלייזר להסרת שיער. הבחירה של ד”ר פרידמן בטיפול במכשיר הלייזר Candela GentleMax pro היא בגלל יעילות של הטיפול, והרצון שלו להעניק פיתרון לשיער מיותר עם מינימום כאב ובמינימום זמן. ד”ר פרידמן מבצע באופן אישי טיפולי הסרת שיער בלייזר בפנים, כאשר טכנאים וטכנאיות לייזר בעלי תעודות מבצעים טיפולי הסרת שיער בכל חלקי הגוף האחרים בהנחייתו. המרפאות של ד”ר פרידמן נמצאות בתל אביב ובירושלים.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן