מתקני תצוגה לחנויות – עשו זאת בעצמכם

רבים ממכם בטח מוצאים את עצמם מידי פעם עומדים מול הארון בגדים ורוצים להיפטר לפחות מחצי ממנו. הסיבות מגוונות המידות השתנו, יש בגדים שכבר לא בא לכם ללבוש, יש בגדים שהלכתם איתם בקושי פעם אחת ולפעמים סתם בא לכם לרענן את הקולקציה. מה עושים עם הבגדים? בפניכם מספר אופציות – לחלק לחברים, לזרוק לפח, לתרום לנזקקים או למכור אותם במחיר מוזל. בחרתם למכור? נהדר! ככה אתם גם מתחשבים בסביבה, גם אחרים יוכלו ליהנות מהבגדים וגם תרוויחו כסף. אתם יכולים להתארגן יחד עם עוד חברים ולעשות מכירת יד שניה ביתית ולצורך כך תצטרכו להביא מתקני תצוגה לחנויות.

בשביל מה צריך מתקני תצוגה?

כל דבר שרוצים להציג או למכור לא משנה אם זה בגדים, תכשיטים, מכשירים אלקטרוניים או מוצרי קוסמטיקה זקוק לאיזשהו מתקן תצוגה. זה הרבה יותר מרשים, מזמין, ייצוגי ואסתטי להניח דברים באופן מסודר על מתקן ייעודי מאשר סתם לשים אותם על רצפה או שולחן מאולתר. מעבר לעובדה שללקוחות שבאים לקנות יהיה הרבה יותר נעים בעין, זה גם יגדיל את הסיכוי שהם יקנו משהו. לצורך העניין, אם במכירה שלכם תניחו את הבגדים בערמה מבולגנת, ייתכן שלקוחות רבים יוותרו מראש כי לא תהיה להם סבלנות להתחיל לנבור ולבדוק מה היא כוללת. לעומת זאת, אם תתלו אותם בצורה יפה ומסודרת על מתקן מתאים, גם ייווצר רושם ראשוני חיובי שידוע כמגדיל מכירות וגם יהיה להם יותר קל להתרשם ולבחור כך שניתן להגיד שלמתקני תצוגה לחנויות יש למעשה השפעה על ההכנסות שלכם.

הרכבה עצמית של מתקני תצוגה לחנויות

אז אחרי שהבנתם שמתקני תצוגה הם אביזרים הכרחיים לצורך המכירה שלכם, הגיע הזמן לרכוש אותם. יש לכם אפשרות להשכיר, אך ייתכן שאולי תרצו לארגן עוד מכירות אז כדאי שיהיה לכם אותם באופן קבוע. כמובן שתוכלו לקנות אותם מוכנים, אך הרבה יותר ישתלם לכם להרכיב אותם. נשמע תמוה? מה לכם ולהרכבה? ולמי יש כוח להתחיל להרכיב? תתפלאו, זה יותר קל ממה שאתם חושבים. אינטרקלמפ מציעים לכם מבחר גדול של מחברים באמצעותם אפשר להרכיב מגוון מוצרים יציבים, חזקים ואיכותיים מברזל, כולל מתקני תצוגה לחנויות. ההרכבה לא דורשת ידיים מיומנות, ניסיון, כלי עבודה מסובכים או פרוצדורות מורכבות. 

אז לסיכום – לא רק שאתם הולכים להרוויח כסף מהבגדים שתמכרו, אתם גם הולכים לחסוך כסף, כי הרבה יותר זול וחסכוני להרכיב מתקני תצוגה לחנויות באמצעות המחברים של אינטרקלמפ מאשר לקנות אותם מוכנים.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן