מסופי אשראי לעסק – מה עדיף מסוף נייח או נייד?

כאשר אתם מקימים עסק, עליכם לחשוב כיצד תוכלו להטיב עם הלקוחות שלכם. יש לא מעט לקוחות שיגיעו אליכם עם אילוצים כאלה או אחרים, ואתם תצטרכו להתחשב בהם. התקנת מסופי אשראי היא אחד מהפתרונות האידיאליים שיסייעו ללקוחות שלכם לשלם בקלות. אך כאשר אתם בוחרים מסוף אשראי לעסק תהיה לכם בחירה בין מסוף נייח או נייד. השאלה שנשאלת היא איזה מבין הבחירות הכי מתאימה לעסק שלכם? רגע לפני שתעשו בחירה כזאת או אחרת, אנו ננסה להסביר לכם מה אתם צריכים לבדוק. כך שתוכלו לבצע את הפעולה עם מקסימום תועלת ועם מינימום של בעיה.

 

האם העסק מספק שירותים מקוונים? 

כיום לא מעט עסקים כבר מספקים שירותים מקוונים ללקוחות בכל הארץ. מסופי אשראי ניידים הם כאלה שיכולים להיות אידיאליים לעסק המספקת שירותים מקוונים. הלקוחות השונים יוכלו לבצע את העסקה על ידי הזמנת פרטי האשראי, והמסוף הנייד יוכל לקרוא אותה. בין אם באופן עצמאי ובין אם על ידי הזנת הפרטים על ידי עובד של החברה. אם החברה לא מספקת שירותים מקוונים, תוכלו כמובן לבצע את העסקה דרך מסוף נייח.

 

האם העסקאות מתבצעות בקופה רגילה?

מסופי אשראי נייחים יהיו רלוונטיים מאוד כאשר תרצו לחבר אותם לקופה קיימת. אם יש לכם קופה שלא ניתן להעביר בה אשראי, על ידי מסוף נייח תוכלו לפתור את המצב. ברוב המקרים החיבור בין המסוף לבין הקופה הוא פשוט, ואתם תוכלו לקצור את הפירות. תאפשרו לכל לקוח לבצע עסקה עם מינימום של בעיות. כך גם לקוחות שאולי לא תכננו לבצע רכישה כן ירכשו את המוצרים שהם צריכים.

 

האם העסק מספק שירותי משלוחים?

עוד שאלה שאתם צריכים לשאול את עצמכם לפני שתרכשו מסופי אשראי היא האם העסק מבצע משלוחים. גם במקרה שבו העסק מבצע משלוחים ישנו צורך לשלב מסוף אשראי נייד שבו יהיה ניתן לבצע את התשלום. לא מעט לקוחות יעדיפו לבצע את התשלום כאשר הם יקבלו את המשלוח אליהם. במעמד קבלת המשלוח, הלקוחות יבצעו את התשלום ללא בעיה. כך גם הלקוחות יוכלו להיות מרוצים, ואתם תדעו שלא וויתרתם על העסקה בשום שלב.

 

שילוב בין מסופי אשראי נייחים וניידים

למרות שיש בעלי עסקים שמעדיפים לעשות הפרדה בין המסופים השונים, בפועל אפשר גם לשלב בניהם. בעלי עסקים שמבצעים עסקאות פרונטליות ומקוונות יצטרכו למצוא את השילוב. מצד אחד לבצע עסקאות בעסק עם מסוף נייח, ומצד שני את העסקאות המקוונות לבצע עם מסוף נייד. כך בתור בעלי עסק תדעו שאתם לא מתפשרים ועושים כל מה שנדרש לטובת הלקוחות שלכם. כל לקוח יוכל לבצע את העסקה בצורה שהיא נוחה לו. במקרה הזה אפשר להגיד כי השילוב בין האפשרויות זוהי הבחירה המנצחת.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן