מבנה שירותים מוכנים, להרגיש כמו בבית מחוץ לבית

שימוש בשירותים זה אחד הצרכים הכי בסיסיים שלנו, אך לא אחת אנחנו נתקלים בקשיים בכל מה שנוגע לזה. רוב הקשיים הם בעיקר כשאנחנו מחוץ לבית – לפעמים אין שירותים זמינים בסביבה בדיוק כשאנחנו צריכים אותם. על מנת לתת מענה לבעיה הזאת ולאפשר לאנשים להרגיש בנוח גם כאשר הם מחוץ לבית, ניתן לרכוש מבנה שירותים מוכנים.

מבנה שירותים מוכנים – הפתרון המומלץ לשירותים בחוץ

מבנה שירותים מוכנים הוא תא שירותים נייד שניתן להציב בכל מקום בו אין שירותים מובנים אך כן רצוי שיהיו בו שירותים. חלקכם אולי חושבים שהכוונה היא לשירותים כימיים שעשויים לעורר אצל רבים מאיתנו איזושהי רתיעה, אך למעשה מדובר על תא שירותים סטנדרטי ונוח, עם אותם מאפיינים בדיוק כמו שיש לתא השירותים שאנחנו מכירים מהבית.

המבנה הוא נייד כך שניתן להציב אותו רק באופן זמני, אך כמובן שאין שום מניעה שהוא ישמש כפתרון לטווח ארוך ויעמוד באותו מקום באופן קבוע. במידת הצורך ניתן לנייד אותו ממקום אחד לאחר. 

היתרון המשמעותי של המבנה זה שהוא כבר מגיע מוכן, אין צורך להשקיע כסף ומאמץ בבנייה שלו מאפס וכל מה שצריך זה לדאוג שיהיה משטח יציב שניתן להציב את המבנה עליו ותשתיות של חשמל ואינסטלציה שניתן לחבר אותו אליהן. 

מבנה שירותים מוכנים כולל כל מה שתא שירותים זקוק לו- אסלה עם ניאגרה, פתח אוורור, כיור שיש בו גם מים חמים וגם מים קרים, מראה, פתח ניקוז המאפשר לשטוף את התא מבפנים (הרצפה של התא עשויה PVC כך שניתן לשטוף אותה בקלות) ותאורה פנימית. במקרה הצורך ניתן לרכוש תא שירותים כפול (כך שניתן להגדיר תא לגברים ותא לנשים או פשוט לאפשר זמינות גדולה יותר של תאים) ותא שירותים שכולל גם מקלחת. המבנה עשוי מפאנל איכותי מבודד שמאפשר לשירותים להיות עמידים בכל תנאי מזג האוויר.

מקומות נפוצים להצבת המבנה

כאמור מבנה שירותים מוכנים ניתן להציב בכל מקום בו יש תשתית מתאימה. להלן מספר דוגמאות למקומות בהם תא שירותים יתרום לנוחיותם של הנוכחים:

אתרי קמפינג

פארקים ציבוריים

אתרי תיירות ובילוי הנמצאים מחוץ למבנים סגורים

אירועים קטנים המתקיימים בחצרות של בתים פרטיים

אירועים בטבע כגון חתונות ומסיבות

גני אירועים לא מקורים

תערוכות המוצגות במקומות פתוחים

אירועי ספורט כגון תחרויות ומשחקים המתקיימים בשטחים פתוחים

הופעות חיות המתקיימות תחת כיפת שמיים

אתרי בניה

עסקים קטנים כגון מסעדות, משרדים וחנויות שאין אפשרות לבנות בתוכם שירותים

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן