מראה פנורמית לחניון, כי גם שם לא מתפשרים על בטיחות

על פניו, נראה שאין כל כך קשר בין חניון לבטיחות. מה כבר קורה שם? נוסעים לאט, חונים, עוזבים ורוב הזמן יש שם דממה מוחלטת. אז זהו, שזה לא מדויק וגם לחניונים יש את האתגרים והסכנות שלהם. דבר ראשון, בחניונים קיימת תנועה הן של מכוניות והן של הולכי רגל, כך שכמו בכביש גם כאן יכולות לקרות תאונות כגון פגיעה בהולך רגל או התנגשות בין מכוניות. בעיה נוספת היא שפעמים רבות שדה הראיה בתוך החניון וביציאה ממנו מוגבל. על מנת שנוכל לנהוג בבטחה בחניון ולצמצם עד כמה שאפשר את הסיכוי לפגוע במישהו או משהו, יש להתקין בו את אביזרי הבטיחות הדרושים, אחד מהם הוא מראה פנורמית לחניון.

כיצד ניתן להגדיל את שדה הראייה בחניון?

הסיבה ששדה הראייה בחניון מוגבל היא בין היתר בגלל שפעמים רבות קירות החניון או מכוניות אחרות מסתירים לנו את השטח, דבר המקשה עלינו לבצע פניות. אם נפנה “על עיוור” מבלי לדעת מה קורה בצד אליו אנחנו הולכים לפנות, אנו עלולים לפגוע במכונית או הולך רגל שהתקרבו לעברנו מבלי שיכולנו לראות אותם. כמו כן, גם ביציאה מהחניון אנו עלולים להיתקל בבעיה דומה ונתקשה לצאת ממנו אל הכביש. באמצעות מראה פנורמית לחניון אפשר להתמודד עם הבעיה הזאת ולמנוע פגיעות מיותרות.

איך עובדת המראה? פשוט מאוד. בשונה ממראה רגילה שטוחה, המבנה הקמור שלה מאפשר ליותר שטח להשתקף בה. המראה מוצבת היכן ששדה הראייה שלנו מוגבל, מול השטח הבעייתי, ובאמצעותה אנחנו רואים מה קורה בו. כאשר אנחנו באים לבצע פניה במקומות בעיתיים, אין צורך לסובב את הראש יותר מידי, רק להביט במראה שמולנו. אם אנחנו רואים באמצעותה שהשטח הפנוי ואף אחד לא מגיע, נוכל לפנות ולהמשיך לנסוע.

סוגים של מראה פנורמית לחניון

בשוק קיימים מספר סוגים של מראה פנורמית לחניון, כאשר שני הנפוצים הם מראה אקרילית ומראה מפוליקרבונט. המראה מהפוליקרבונט היא הזולה מבין השתיים, אך נחשבת פחות איכותית מאחר והיא פחות עמידה בפני תנאי מזג האוויר ולכן תתאים יותר לחניונים סגורים. מראה אקרילית אמנם יקרה יותר אך גם איכותית יותר. היא יותר עמידה ומשקפת את השטח בצורה חדה וברורה מאחר וההשתקפות שלה מזכירה את זו של מראת זכוכית.

לסיכום
אל תהיו שאננים בחניון. דמיינו כאילו אתם בכביש ראשי, סעו בזהירות והיעזרו במראה פנורמית לחניון וביתר אביזרי הבטיחות המותקנים בו.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן