מוצרי גת: הכירו את המוצרים המאלפים של “גת אביגדור”

קרדיט תמונה יח”צ

“גת אביגדור” היא הרשת המגוונת ביותר לרכישת מוצרי גת • אנחנו משלבים בין גת לטכנולוגיה – עם מפת גת עדכנית ומטורפת • משלוח מהיר של גת איכותי • רוצים להכיר את מוצרי הגת המרגשים שלנו? כל הפרטים בכתבה הבאה

הקאתין והקאתינון הם החומרים הפעילים בגת, שאחראים “לעשות שמח” – לתחושת האופוריה, הריכוז והחברתיות שזקני העדה התימנית כל כך אוהבים (אבל ממש לא רק הם רוכשים מאיתנו מוצרי גת). לא בכדי לזקני העדה יש מנהג, טקס שנקרא “תזכינא”, שכולל לעיסת גת ולימוד תורה, כאשר הגת מסייע בריכוז ובלימוד.

יש לציין שבעלי הגת החומרים הפסיכואקטיביים מצויים בכמות נמוכה, אבל עדיין – עושים את העבודה. בנוסף, צמח הגת מסייע בירידה במשקל, תורם לחשק המיני, משפר את איכות הזרע, מקל במקרי שפעת ונגיפים דמויי שפעת, מסייע לריכוז וללימוד וממריץ את מחזור הדם. ואם כבר אתם רוכשים גת, עדיף שתעשו את זה דרך “גת אביגדור”, חברה שמתמחה בגידול והפצת עלי גת ומיץ גת.

“מוצרי גת נוגדים חמצון”

בנוסף לכל אלה, הגת כולל כמות נוגדי חמצון גבוהה במיוחד. ד”ר נתיב דודאי, שחקר את הצמח, סיפר בכתבת יוטיוב “גידול גת באבן יהודה”: כי בגת ישנם חומרים שמייצרים פעילות אנטי אוקסידנטית (נוגדת חמצון) חזקה מאוד, יותר מהצמחים הכי מוכרים בעולם, שמוכרים כנוגדי חמצון”. בנוסף דודאי ציין כי כאשר נתנו גת לעכברים היו השפעות של ירידה במשקל, וכן ירידה ברמת הסוכר, מה שתורם למחשבה שהגת יכול לסייע נגד סוכרת.

מוצרי גת – איפה קונים?

לועסים גת? הסגרים יבשו אתכם? צריכים גת מרגע להרגע? ל”גת אביגדור” יש פתרון מצוין עבורכם! החברה הקימה שירות שמשלב טכנולוגיה וגת: מפת גת – עלי גת או מיץ גת להזמנה עד לפתח הבית או לכל מקום בו תהיו.

אחד הדברים החשובים במשלוח על גת הוא שמירה על איכות המוצר עד להגעה לבית הלקוח. עבור זה הכנו בשבילכם את מפת הגת, יחד עם מערך משלוחים מהיר, משומן, יעיל ואיכותי. הגת תגיע עד אליכם באיכות המקסימלית, ממש כמו קנייה בחנות פיזית.

מוצרי הגת של גת אביגדור

גת XR משובח-מוצר גת בלעדי ל”גת אביגדור”: מדובר על זן סומלי (מסומליה). הטעם שלו הינו חזק חזק ומר, השפעתו עוצמתית ומיידית. אנו מזהירים מראש, זה גת למביני עניין בלבד. גת זה מומלץ מומלץ לדיכוי התיאבון. החבילה מגיעה במשקל של כ-100 גרם.

גת חבשי עדני-הגת קרוי על שם עדן, עיר נמל בתימן. גת אדום וחזק בעל גזעים בינוניים ורכים. גת חבשי עדני למכירה מגיע במשקל של כ-250 גרמים.

גת חבשי קימבו-זן מאוד מבוקש של “גת אביגדור”. מדובר על מוצר גת קצר עם גזעים דקים. ההשפעה שלו חזקה מאוד. גת זה הינו המומלץ להכנת מיץ משתי סיבות: השפעתו החזקה והצורה שמקלה על טחינתו. משקלו כ-250 גרם.

גת חבשי אבו מיסמר– מוצר גת ארוך בעל גזעים עבים. זן חזק מאוד בהשפעתו והטעמו המר. מוצר זה של “גת אביגדור” מגיע במשקל שנע בין 400 ל-500 גרמים, תלוי בעונה.

גת חבשי SP אבו מיסמר -מוצר גת “אבו מיסמר ספיישל”. ההבדל בין גת חבשי אבו מיסמר לבין גת חבשי SP לבין החבשי אבו מיסמר הרגיל שהגזעים עבים יותר ורכים יותר מה שמעניק לו יותר מיץ בלעיסה. מגיע במשקל שנע בין 400-500 גרם (תלוי בעונה).

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן