פיתוח פרויקטי IoT בחברת אייביטק

האינטרנט של הדברים מוכר יותר בשמו המקוצר – IoT שמשמעותו Internet of things.

זהו תחום מרגש וחדש יחסית ואנחנו בחברת אייביטק יודעים שפיתוח אפליקציות לא יכול להיות שלם בלעדיו.

 

הקשר בין פיתוח אפליקציות ופרויקטי IoT

פיתוח אפליקציות מאפשר לנו לספק ללקוחות שלנו מוצר שיש לו את הכוח לקדם את העסק, החברה, או הארגון שלהם בדרכים יצירתיות וחשובות, לגלות נוכחות בולטת בטלפונים החכמים של הלקוחות שלהם ולחוות צמיחה עסקית.

יחד עם זאת, לקוחות שהעסק שלהם מוכר מוצרים מסוימים, לא יכולים לוותר על שירות פיתוח פרויקטי IoT שלנו.

 

מה זה פיתוח פרויקטי IoT?

דרך שימוש ב טכנולוגיית IoT אנחנו יכולים להפוך את המוצר שלכם למוצר אטרקטיבי יותר, מתקדם וטכנולוגי יותר, הנשלט על ידי אפליקציה אינטרנטית שנמצאת אצלם בטלפון.

המוצר הופך מאביזר שימושי לאביזר טכנולוגי מתקדם, שאתם יכולים להפעיל בלחיצת כפתור אפילו כשאתם לא לידו, פשוט כי הוא מחובר לאינטרנט.

 

מוצרי IoT בעולם האמיתי

אתם מכירים את התופעה בתחום הבתים החכמים, אבל יש גם מוצרים בודדים שאתם יכולים להפעיל בלחיצת כפתור ממרחקים, כמו דוד המים החמים, כשאתם בדרך הביתה מהעבודה, המזגן שלכם ואפילו הקומקום החשמלי, שיכול להתחיל לחמם לכם מים כשאתם עוד מתפנקים במיטה.

 

אבל מוצרי IoT יכולים גם לספק לכם אינפורמציה מרחוק, כמו למשל מצלמה חכמה שמשדרת לכם וידאו וצילומי סטילס מהבית, כשאתם בעבודה ולהיפך, לשלוח לכם התראות, לבצע הדלקה וכיבוי ועוד.

 

הכל מהנייד שלכם, מהטאבלט או מהמחשב.

 

פרויקטי IoT בעולם העסקים

בשנים האחרונות אפשר לראות יותר ויותר פרויקטי IoT בעולם העסקי, כשהם הופכים לפרויקטים מורכבים וכוללים פיתוח ענן, איסוף וניתוח מידע, שימוש באלגוריתמי בינה מלאכותית ועוד – הכל כדי להגיע לתוצאות אופטימליות.

זה קורה כי אנשי עסקים, יזמים, ויצרנים מבינים כי שימוש בטכנולוגיית IoT משפיע ישירות על יכולות המכירה של המוצרים שלהם ואנחנו כבר יודעים שכולם רוצים למכור יותר. הרבה יותר.

 

פיתוח פרויקטי IoT מאפשר לנו לספק לכם מוצרים איכותיים ופונקציונליים, ברמה גבוהה של עיצוב חווית משתמש ועיצוב חזותי, אשר הופכים את האפליקציות שלכם למוצרים שמזניקים לכם את העסק.

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן