רילוקיישן לישראל מאירופה: 9 שיטות לשמור על השפיות כשחוזרים הביתה

בגילאי עשרים ומשהו, עם הרגליים על הקרקע והעיניים נשואות לשמים, צעירים מאמינים שהם יכולים להפוך את העולם. בין אם הם עוזבים את ישראל ללימודים באירופה, לעבודה או סתם נשמעים לצו ליבם לצאת לנדודים ולראות עולם, השהות בחו”ל מעוררת אצלם צמיחה אישית עצומה. אבל מה קורה כשחוזרים הביתה?

אם השהות בחו”ל נמשכה כמה שנים, הצעירים הופכים למבוגרים צעירים, והשהות באירופה, יחד עם הבגרות, משנה אותם. גם אם הם חוזרים לארץ בתנאים שלהם או כתוצאה מאילוצים פתאומיים, רילוקיישן לישראל מאירופה הוא ההבדל בין יציאה להרפתקה לבין נחיתה במציאות.

אז הנה תשעה טיפים שיסייעו לכם להפוך את החזרה הביתה לתקופה שהיא לא רק שפויה, אלא גם פותחת את הדלת לשגשוג והצלחה.

השהות באירופה שינתה אתכם, והשינויים האלה חוזרים איתכם הביתה

אחרי השהות בחו”ל, עם החוויות שאספתם בדרך, כשאתם מתחילים רילוקיישן לישראל מאירופה, אתם מבינים שמי שחוזר הביתה הוא אדם אחר.

כשיצאתם לאירופה, פתחתם בחיים שנראו שהם על המסלול הבטוח והמהיר ללמידה, שינוי וצמיחה, ועכשיו אתם חוששים שהחזרה הביתה, לסביבה המוכרת, להיסטוריה או לקשרים החברתיים והעסקיים הישנים שלכם, תחזיר את האישיות הקודמת שלכם.

האמת היא שרוב הסיכויים הם שמצב זה לא יקרה, כי החיים עובדים אחרת. הזמן והמרחק עיצבו אתכם והתפתחתם, והמקום לא ימנע מכם לחזור אחורה. כשתבינו שהצמיחה האישית שלכם תלויה רק בכם, תוכלו להמשיך להתפתח ולשגשג.

גם בני המשפחה והחברים שלכם השתנו

גם בני המשפחה והחברים שלכם המשיכו בחייהם, ועכשיו רובם נשואים ועם ילדים, ומערכות היחסים שלכם עשויות להיות קרובות יותר, או להתפרק. בתי הקפה והמסעדות שהכרתם עברו מיתוג חדש, שופצו או הוחלפו, ומבחינתכם, אחרי כמה שנים מדהימות באירופה, נדמה לכם שאתם חוזרים לישראל אחרת.

בעוד שהחיים בבית אולי השתנו, החיים לא באמת עברו בלעדיכם. צפו את השינויים, היו פתוחים אליהם והתאימו להם, כפי שבני המשפחה והחברים מתאימים את עצמם לאישיות החדשה שהבאתם איתכם.

הצעד הכי חשוב של רילוקיישן לישראל מאירופה הוא להתמקם מחדש

כדי לפשט את החזרה הבייתה ולהקל את המעבר, כדאי לשכור שירותי חברת לוגיסטיקה שתסייע  לכם לתכנן ולבצע את השלבים המעשיים של תהליך רילוקיישן לישראל מאירופה. מומחים אלו יסירו מכם את הצורך להתמודד עם ההיבטים הפרוצדורליים של התהליך, כמו למשל:

  • אריזה
  • הובלת המטען שלכם מחו”ל לישראל
  • תשלומי מכס ומיסים
  • התמקמות מחדש
  • או כל היבט מעשי אחר של החזרה הביתה.

כך שלכם נשאר רק ליצור את הקשרים המשפחתיים והחברתיים מחדש, וזה הזמן שלכם להיפגש מחדש עם בני משפחה וחברים, להכיר אותם מחדש, ולגשר על הפערים שאולי נוצרו במהלך היעדרותכם.

כשתגשרו על הפערים, אתם עשויים לגלות שהעולם הוא עיירה קטנה, ואנשים ישנים בחייכם, שמכירים אנשים אחרים, יסייעו לכם בדרככם החדשה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן