חיים טולדנו, ניהול וגם – מי הם TOYGA?

אם יצא לכם להכיר מעט את שוק ההון אתם בוודאי יודעים שכיום לא מעט אנשים בוחרים להשקיע בו. שוק ההון מאפשר גם לאנשים מהשורה, אין שבידיהם תקציבי עתק להשקעות, להשקיע בצורה חכמה באפיקים שונים ולהשיג מההשקעה שלכם את המקסימום. חשוב מאוד להבין שעל אף שניתן להשקיע כיום בשוק ההון בסכומים קטנים, הרי שבכדי להשקיע בצורה חכמה ונכונה ולהפיק תמורה על ההשקעה, יש להכיר את התחום. כיום ניתן למצוא אנשי מקצוע שונים בתחום שוק ההון כאשר אחד המובילים והטובים שבהם הוא ללא ספק חיים טולדנו.

קרדיט תמונה FREEPIK

הכירו את טולדנו חיים – איש פיננסי מבריק

חיים טולדנו מגיע מהתחום הפיננסי אשר מתמחה בשוק ההון בכל רחבי העולם. הוא שם דגש באופן עיקרי בשוק אגרות החוב וגיוסי ההון. במהלך 30 השנים האחרונות הוא צבר ניסיון משמעותי וידע רחב היקף בעולם הכלכלה, העביר מגוון רחב של הרצאות במוסדות מכובדים, סייע בהרמת ארגונים שונים ואף ליווה אותם לאחר מכן ואף כתב לא מעט מאמרי דעה וביקורות שונות.

לחיים טולדנו הייתה קריירה מאוד מוצלחת. במהלך שנות הפעילות שלו הוא צבר ידע רחב היקף בתחום השוק ההון ברחבי העולם כולו, מה שהפך אותו ליועץ מבוקש. ניתן לומר כי הוא חזה תחזיות שונות במהלך שנות הפעילות שלו אשר התבררו כנכונות. זה קרא כאשר מומחים אחרים חזו את המפולת בשוק המניות האמריקאי בשנת 2000 ואת המשבר הכלכלי העולמי בשנת 2008. אותם אנשים חזו גם את קריסת הבורסה הסינית בשנת 2016. ניתן לומר כי הידע הרחב שיש לו בתחום, הניסיון שלו והיכולת שלו לבחון כל מציאות הנוגעת לתחומי הכלכלה ושוק ההון בצורה מדויקת, מאפשרת לו להעניק ייעוץ אותנטי ומדויק, להבין תהליכים שונים עוד לפני כולם ולספק את דעותיו שלא פעם מתבררות כנכונות מאוד.

כיום חיים טולנדו מרכז את הפעילות שלו בעיקר במתן ייעוץ מקצועי לארגונים, בכתיבת מאמרים אקדמאיים מקצועיים שמביאים לידי ביטוי חקירה וניתוח שלו אודות תהליכים פוליטיים וחברתיים.

ואם כבר פיננסיים, הכירו את TOYGA

עולם ההשקעות הפיננסים מכיל אנשי מקצוע רבים וחברות רבות. אחת החברות הדומיננטיות בעולם זה היא חברת טויגה מדיה בע”מ. מדובר על חברה שמתמחה באספקת מוצרים ושירותים פיננסיים בתחומי הסחורות, שיווק מקוון, טבעות ועוד. החברה מציעה תמיכה באינטרנט לכל הלקוחות שלה וכן תמיכה בפרויקטים שונים המשלבים טכנולוגיות חדשות בשוק הפיננסי. הלקוחות המרכזיים של החברה הם ארגונים בינוניים או גדולים העוסקים בתחום הפיננסי.

חברת TOYGA נוסדה בשנת 2008, מאז ועד היום החברה צמחה באופן מהותי מאוד בנפח העובדים שלה ובנפח הפעילות העסקית שלה. החברה מונה כיום עובדים שמועסקים בתל אביב וחיפה. התנאים שמקבלים עובדי החברה הם תנאים טובים. החברת מספקת לעובדיה אפשרות להתקדם בקריירה שלהן. היא מכירה בכך כי עתיד החברה מצוי בידי עובדיה ועל כן, מעניקה לעובדים מקום גדול ומשמעותי לבצע את עבודתם, להתקדם בעבודה, להוביל תהליכים ועוד.

בשנים האחרונות החברה הגדילה את חטיבת הקגסון שמהווה את הזרוע הטכנולוגית שלה. בחטיבה עובדים מפתחים, מנהלי מוצר ומתכנים. מדובר על חטיבה שתרמה באופן מהותי לרווחיות וצמיחת החברה. אין ספק שגיוסי העובדים המוצלחים של החברה משפיעים על היותה מצליחה, אך מעבר לכך, העובדה שהחברה מספקת לעובדיה החדשים מסלולי הכשרה, הדרכה ומגוון רחב של קורסים שמטרתם היא להעשיר את הידע של העובדים, גם היא תורמת לכך שהיא מוצלחת ואיכותית.

הדוגמא של אותו חיים טולנדו או חברת TOYGA מעידים על כך שבעולם הפיננסי כיום ניתן למצוא אנשי מקצוע וחברות מהמעלה הראשונה. גם ב 2021.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן