מה עושה יועץ עסקי?

cropped-colleagues-generating-business-ideas_1098-19137

בעולם גלובאלי ותחרותי נמצא מיליוני עסקים שפתוחים בכל יום ומטרתם לספק שירות, מוצר או כל אלמנט אחר ללקוחות מסוגים שונים.

קרדיט תמונה FREEPIK

אם גם אתם נכנסים לתחרות הזאת על ליבו של הצרכן ושל הלקוח, ואם אתם רוצים להיכנס לעולם היזמות והעסקים – חשוב שיהיה לצידכם –  לפחות בהתחלה או בזמן משבר –  אדם מנוסה שיוכל לייעץ לכם אודות מהלכים בעולם עמוס במוצרים שירותים ומסרים שיווקיים. כיום יש מגוון יועצים אסטרטגיים ועסקיים, יש לא מעט יועצים ארגוניים ושאר בעלי מקצוע המציעים את השירות שלהם עבור בעלי העסקים.

אז מה באמת עושה יועץ עסקי כשהוא מגיע לחברה או לעסק ולארגון שלכם?

בתחילה חשוב להבין שמדובר באיש מקצוע מנוסה ומיומן אשר מחזיק בידע וכלים שעוזרים ללוות יזמים ואנשי עסקים בעולם העסקי. איש מקצוע מסוג זה ידע לבצע כמה פעולות חשובות שיעזרו להוביל את היוזמה שלכם/ את המוצר ואת העסק שלכם, קדימה.

אבחון בית העסק וייעוץ ארגוני

 יועץ עסקי יגיע לבית העסק שלכם או לארגון, למשרד, למפעל ולכל מקום אחר בה מתרחשת הפעילות. היועץ יאבחן את מה שנעשה במקום ולאחר מכן יוציא עבורכם דוח עם מסקנות לגבי ההתנהלות בשטח. דוח ואבחנה כאלה יעזרו להבין את נקודות החולשה בעסק, את ה’מוקשים’ שיש להיזהר מהם ואת מה שלא צריך להשאיר בעסק, כמו למשל הוצאות מיותרות או עובדים שאינם יעילים ושאר אלמנטים שאינם טובים למהלך ולהתנהלות הכלכלית של העסק שלכם.

אסטרטגיה שיווקית

יועץ עסקי נהוג לבחור דווקא עם הקמת העסק כדי שניתן יהיה להבין מהי האסטרטגיה השיווקית הדרושה עם הכניסה לשוק. היועץ יעזור להבין מי הוא קהל היעד שלכם וכיצד כדאי לפעול על מנת להיכנס לשוק. יעוץ עסקי יעזור להגדיר את המהלכים החשובים ביותר לפתיחת העסק ויבנה את ההתנהלות שלו.

ניהול משברים –  בכל עסקים מתרחש מידי פעם משבר כזה או אחר: זה יכול להיות משבר כלכלי או כניסה של עסק אחר לשוק, או כניסה של מוצר או שירות חדש שעלול ‘לחסל’ את העסק שלכם. במקרים כאלה חשוב שיהיה לצידכם יועץ עסקי שיוכל לעזור לכם לנהל את הדברים על הצד הטוב ביותר תוך יציאה מהמשבר.

בחרו בדורון עמית מקצוען מיומן שיש לו הצלחות גדולות בתחום וכזה שליווה לא מעט עסקים בדרכם להצלחה. כך תוכלו לנהל את העסקים שלכם על הצד הטוב ביותר.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן