בבילון פתרונות תרגום מתקדמים

אם אתם רוצים לדעת מה כתוב במסמך מסוים, אם יש לכם עבודה אקדמית שאתם צריכים להגיש בשפה זרה, או שאתם פשוט רוצים להבין מה אומר חוזה / מה אומר אדם כזה או אחר בשפה שאתם לא מכירים – כדאי שיהיה לכם מקור תרגום מהיר ומקצועי שיספק פתרונות תרגום מתקדמים.

קרדיט תמונה FREEPIK

בבילון היא חברת ישראלית שהוציאה תוכנת תרגום אשר פועלת כמעט עשור על מנת לסייע לתרגם טקסים באמצעות צירופי מקשים שונים. צירופי המקשים שמרכיבים את המושג או המילה שיש לתרגם: מספקים חלון טקסט שמספר ומתרגם את המונחים השונים. המטרה לספק תרגום לכל שפה עבור כל אחד ואחת ולאפשר תרגום קל ומהיר.

בבילון תרגום פתרונות מתקדמים הוא מקור נהדר להבנה של כל תוכן בין אם הוא כתוב לבין אם תוכן שנאמר בעל פה. בבילון היא תוכנת תרגום חכמה ומתקדמת המציעה אינספור פתרונות למי שזקוק לתרגום כול אלמנט שנכתב או נאמר בשפה זרה.

מה צריך לדעת על בבילון?

תוכנת בבילון מציעה מגוון פתרונות תגרום גם לעסקים וגם לאנשים פרטיים כמו למשל לסטודנטים או אפילו לאנשים שרוצים ללמוד שפה חדשה. התוכנה מציעה שירותי תרגום און ליין או שיעורים פרטיים בלימוד שפות. התוכנה מאפשרת גישה לויקפדיה כשרוצים להכיר ולפרש מושגים בשפות זרות בקלות, גם באמצעות תרגום קולי.

למילון מסוג זה יש כמה יתרונות בולטים:

בבילון תוכנה התומכת בתרגום ופירוש מילים ומושגים של יותר מ 77 שפות! מי שמשתמש בה יוכל לייצר מילון אישי משלו ולקבל מידע עם מילים מושגים ומונחים במגוון רחב של שפות זרות.

התוכנה מספרת בין היתר מילונים מקצועיים כמו גם ספרים שניתן לקנות בתוספת תשלום ומציעה תרגום אוטומטי למגוון תוכנות פופולאריות עליהן עובדים בדרך כלל, החל מוינדוס עד בבילון למחשבי מאק או לארגונים וחברות גדולות.

באמצעות התוכנה אפשר להגיע לערכים בויקיפדיה ושאר אנציקלופדיות מקוונות והיא מאפשרת תרגום קולי ואפילו שיעורים פרטיים על ידי נציג אנושי.

לסיכום אם אתם מחפשים תוכנת תרגום טוב שתלווה אתכם בכל דרך- בחרו בשרות של בבילון פתרונות תרגום מתקדמים ותוכלו לבצע כל עבודה על הצד הטוב ביותר.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן