מאסטר גריל מציעה חוויית קנייה ובילוי משולבת לחובבי בישול החצר

delicious-chicken-table_144627-8758-7b214eb1

חברת גריל מאסטר הצליחה להפוך תוך זמן קצר לאחת החברות המובילות בתחום הייבוא ושיווק מכשירים ומוצרים לבישולי חצר. בין מוצרי החברה תמצאו גריל מכל הסוגים, מעשנות, טאבונים, מטבחי חוץ ופתרונות חימום לשטחי חוץ מבית המותגים המובילים בעולם, ביניהם Everdure,   Camp-chef ,Coleman, Kamado Joe, Caesar ועוד רבים וטובים.

החברה שחרטה על דגלה את סמל השירות והמצוינות שואפת להעניק לכל קהל לקוחותיה חוויית קנייה ברמה גבוהה, שמקדמת ומשלימה את החוויה שיקבלו בעת השימוש במוצרים שהיא משווקת ומהתוצרים שאלו יעניקו להם, והיא הצליחה למתג את עצמה כחברה מקצועית, שפונה לקהל נרחב שחובב את טרנד בישולי החצר, האירוח והטיול בחיק הטבע, אך גם נהנה לצרוך תוכן ומידע שמעשיר אותו ומשפר את כישוריו בנושא.

שירותי החברה כוללים בין היתר סדנאות הן למקצוענים והן לחובבי בישול החצר. החתירה למצוא כל הזמן חידושים בתחום מולידה סדנאות ברמה גבוהה, שמבטיחות לכל המשתתפים בהן חוויה מהנה ומעשירה, שמשדרגת את הידע וארגז הכלים ומהווה בילוי שובר שגרה איכותי יחד עם בני או בנות הזוג, חברים, משפחה או קולגות.

האווירה הצעירה, השירות האישי והיכרות עם צרכי קהל היעד מאפשרים לעובדי החברה לתת מענה מקצועי ברמה הגבוהה ביותר. ללקוחותיה הם משאירים טעם של עוד, ומותירים בקרבם את ההרגשה שזה מקום שתמיד שמחים לשוב אליו כדי לרכוש מוצרים נוספים ולקבל השראה.

מה גרם להתפתחותה של חברת מאסטר גריל?

החברה החלה דרכה עם קומץ מותגים ומוצרים, שהלך והתרחב הודות להתעניינות הלקוחות, התפתחות טרנד הבישול הביתי ותרבות האירוח והחיפוש אחר פתרונות יעילים, ידידותיים ומתקדמים.

כמו כן, ההתמקדות של חברת מאסטר גריל ב- 2 אפיקים עיקריים: מותגים מובילים, שהוכיחו את אמינותם ועמידותם לאורך שנים, ומבטיחים ללקוח פונקציונליות ברמה הגבוהה ביותר, לצד התאמה אישית של המוצר ללקוח- לצרכים, לתקציב ולדרישות שלו מהמוצר, מאפשרים לה להוביל בתחומה ולהוות גוף מקצועי ולא רק כלכלי.

על מנת להעניק לקהל הלקוחות מענה מושלם, מאסטר גריל הקימה מחלקת סכינים, מחלקת בוצ’רים, טאבונים ומעשנות מכל הסוגים. היא מספקת הדרכות וליווי של הלקוח עד לרכישת המוצר ושירותים משלימים כמו אחריות ותיקונים. המטרה היא לתת חוויה אישית, אך עם זאת מקצועית.

בחברת מאסטר גריל מאמינים, שכמו שלקוח נהנה לרכוש בגד לאחר שמדד אותו, כך הוא נהנה לרכוש מוצרים לאחר שהתנסה בהם. לשם כך, בין פעילויות החברה, מאסטר גריל יוזמת ימי על האש בחנות, במסגרתם הלקוחות נהנים מטעימות ומהיכרות עם המוצרים שהחברה משווקת בדרך הכי חווייתית ורב חושית שיכולה להיות. האקט הזה נולד במטרה להציג בפני לקוחות החנות את הפונקציונליות של המכשירים המשווקים בה, אך מעל הכול, לתת להם לראות במו עיניהם ולחוש בכל החושים את ההנאה שיפיקו מרכישת מוצרי החברה.

פרט לכך, החברה מתחזקת מועדון לקוחות שנהנה מהטבות, הנחות, הגרלות ועדכונים שוטפים.

 

 

 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן